Bankett

79 3 5
                                    

Szejasztok fiuk lányok .Egyszóval gyermekeim. 😂
Mondhatnám azt is, amit a nagymenő piádok szoktak hogy : Bankett? Vaze, annyira részg voltam, hogy semmire sem emlékszem. Ch.
...
Hát én is piáltam rendesen. De a nagyjára emlékszem.

Kezdjük az elején.
Ballagás után (ami dél elött volt.)haza mentünk a családdal bulizni, kajálni.
6-kor( asszem) az osztályal találkoztunk egy épterembe, ahol az összes minket tanító tanárral kajoltunk rántott húdt, meg krumplit.
🍴🍛🍜
Aztán kezdődött a buli része.
Ott kezdődött, hogy a fiúk hoztak két háti társkányi somersbi-t (sorry, nemtom hogy kell írni) .
🎒🍸
Persze a 28 gyereknek ez nem volt elég. Ezért be mentek a helyi kis Tesco-ba és vetteg egy jégert(direkt így irom xd) és 2 BB pezsgőt. Meg asszem valami vottkát.
Le mentünk a Balaton partra, pontosabban a plázs melleti kisseb részre és halgattuk a Wellhelo (?) koncertet a kerítésen kivül.
Innen már nem emlékszem minden részletre, mert már túl voltam egy somersbin meg egy pohár pezsgőn. Nem vagyok nagy piás, ezert nem is bírom nagyon.
Barátnőm(aki nem ivott egy kortyot sem) próbált fékezni, de sikeresen ittam még 2 pohár pezsgőt és már a kis pohár jégeremet (vagy mittom én mit) akartam inni, amikor rosszul lettem.
El kezdett szúrni a melkadom, de miatt tuttam volna tenni? Le ültem a partra és néztem a csodálatos arany hidat, miközben majdnem hánytam.😂😓
Miután jobban lettem olyan kába voltam, mind akit be drogoztak.
Szédölögtem össze vissza, szegény barátnőm alig bírt támasztgatni.
Gondoltam egyet és idegeneknek is el kezdtem köszöngetni.
Meg láttam néhány (fiú) osztálytársamat és meg ölelgettem őket(?) 😂
Pedig nem voltunk olyan hű ,de jóban.
Fogalmam sincs már, hogy kiket (vagy hányat) öleltem meg ,csak 3-ra emlékszem tisztán.
Mikor Vini haza akart rángatni, hívta a szüleit. Amíg rángatott a velük meg beszélt helyre kb 800-szor el mondtam ugyan azt "Nem akarok be szálni a kocsiba, nem akarom hogy anyudék így lássanak, majd jönnek értem, rosz benyomást fogok tenni anyudéknak és többet nem engednek el velem sehova" (vagy valami hasonlót.)
Én még részegen is Ilyeneken töröm a fejem. 😂
A gáz csak az volt, hogy kurvára kellet pisilni.
🚽
Meg áltunk egy WC- s bódénál és meg kérdeztem, hogy ingyenes e.
A csávó mondta, hogy 300ft
Én meg kisujjból közöltem vele hogy : pénzem az nincsen.
🙈😹
Vini tovább ráncigált a sötét Jókai parkon és be fordultunk egy sötétebb utcába pisilni.
Elösször azért nyavajogtam, hogy sötét van, és én félek a sötétben. 2 percel késöbb azért kiabáltam, hogy miért kapcsolt fel a kurva lámpa, amikor én pisilni akarok?!?!
Barvinnőm próbált nem agyfaszt kapni télen, és csak az ennyit felelt: mert autómata.
Mint kiderült én egy kidkapuba pisiltem. Egy csóri ember csóri kiskapujába.... Kínos.
(Nemtom ezeket egyáltalán minek írom le. Xd)
🌈🌈🌈🌈
Miután oda értünk a megbeszélt helyre és meg áltunk, barátnőm szólt hogy teli van minden rendőrrel, és kevésbé dölöngéljek.
Hát itt nagyon be pánikoltam.
14 éves lány csont részegen beszólt a rendőröknek.
Már látom is a szemeim előtt ahogy anyáméknak telefonálnak.
Próbáltam nyugott lenni és azt hajtogattam magamnak hogy : nyugi Klau, me szédölögj, ne szolj be senkinek, ne köszönj idegeneknek...

A végén haza dobtak, és mindent el meséltem anyumnal. Látta, hogy nagyon üveges a tekintetem ezért be kellet vallanom mindent.
Jót röhögök magamon , így vissza tekintve is.
És köszi mégegyszer Coffynka -nak.
Te vagy a hősöm. 😂😂😘❤

My Story Where stories live. Discover now