Hát gyerekek...ez így igaz,nekem senki sem jó... legalább is fiuk téren...
Eddig egy komoly kapcsolatom volt egy bizonyos Domi nevű sráccal.
Kedves volt meg minden... csak egy kis bibi volt az egészben. Az hogy nem szerettem.
Én nagyon nehezen leszek szerelmes,és sajnos ha nemincs szikra, akkor esélyt sem adok a srának.Talán a rossz tapasztalatok miatt.Mivel nem könnyű úgy két hónapot kapcsolatban lenni, hogy nem szereted az illetőt.
És ez természetesen nem a fiú hibája...(Igen.Most csak azért le mentettem egy képet a sráról,hogy be tehessem ide XD )
Volt egy Srác, akivel nemrég hagytam abba a beszélgetést. Nagyon cuki egy fiú volt.Több mind egy hónapot dumáltunk facebookon.
De mivel nem volt meg az a bizonyos szikra (legalább is felőlem) ezért nem értettük a találkozást.És talán ez az egész (hogy nehezen leszek szerelmes) attól van,hogy majdnem 5 éven át voltam szerelmes legjobb haveromba.
Persze a szerelem 8 évesen teljesen más szisztéma, mind 15 évesen, de gondolom értitek mit mondok.Amúgy is...ha szerelmes leszek valaki be, azt úgy a legjobb, ha elötte meg ismered.Pl osztálytárs,vagy közös baráti kör...
Értitek.Hogy őszintén be valjam én imádok szerelmes lenni.
Én úgy fogom fel az egészet, mindha egy dopping lenne számomra.
Jó érzés, ha valaki miatt csinosan öltözhetsz fel,vagy esetleg magadra fujod anyud összes parfümjét ,hogy isteni édes illatú legyél... stb.Engem az sem szomorít el, ha a szerelem vidzonzatlan.
Szerintem akkor is jó, ha halgatsz egy számot és végig ez illetőre gondolsz,vagy vele álmodsz...Persze, ha szerelmes vagy valaki be, legjobb ha be vallod neki.
Max el utasít. Lányok! Nem kell az el utasítást úgy felmfogni hogy "úr isten most nincs értelme az életemnek... el kezdem vagdosni magam...nincs senkiim... blablabla."Fogjátok fel úgy, hogy ti mindent meg tettetek.
Nem kell játszani az össze tört szűz kurvát.
Ti döntitek el nektek mi a fontos!
Egy hülye fiú? Aki legjobb esetben is 2 év múlva elhagy?
Vagy a család.Akik ha hiszitek ha nem, melletetek állnak. Meg persze a barátok is.És nem fogok bocsánatot kérni egyetlen gondolatomért sem.
Én így gondolom és ennyi.
Legyetek optimisták.
❤