Gyerek koromban is már legjobb haverom volt ez a fiú (akinek direkt nem írom le a nevét )
És el költöztek 6.ban Kecskemétre...
Nah ez eléggé tönkre tette a barátságunkat.
Eleinte még kerestünk egymást ha le jött a mamájához ( aki az utcánkban lakik,és régen ő is ott lakott ) aztán egy idő mulva már csak én kerestem...aztán én is meg untam utánna futni.
És mikor végre át tolta a seggét,el kellet mennen a kis pávávak várárolni.
Persze a nagymenő sweg yolo haverom csak a New Yorkerbe vásárol.Hát jó... ő tudja.
Persze szívesen el mentem vele .
A kis Justin Bieber fan meg unta, hogy én nem próbálok fel semmit ő meg már harmadjára veszi fel ugyan azt a nadrágot hogy "ez milyen jól áll nekem,, (jah kicsit öntel@t a srác,de meg lehet szokni)
Ezért fel próbáltatta velem ezt a naggggggyon ultra menő pólót:Ha valaki nagy Justin Bieber fan,akkor ajánlom neki ezt a pólót,mert amúgy jól néz ki, csak rühellem ezt a csávót.😂
Nah már megint el tértem a lényegtől...
A shoppingolás után át ugrottunk a közeli kis boltba és vettünk két topjoyt (tobrodzsojt ,ahogy én mondanám)
Balfasz haverom első mozdulattal le tépte azt a kis fém izét amivel le lehetne szedni.
Amíg el kezdett szarakodni azzal, hogy valahogy ki bontsa a fogóka nélküli üleget én el kezdtem inni a topjoyomat.
Haverom kezembe nyomta a kis fém izét(Ami le tört a kupakról)
Vagyis inkább fel húzta az ujjamra...és még poénból meg is szólalt hogy " jé meg kértem a kezed,,
És pont ebben a pillanatban olvastam el a topkoy kupakom üzenetét ami így szólt:
Mondj igent egy szokatlan ötletre.
Kicsit le sokkoltam és rosszúl nyeltem le a korty üdítőt. El kezdtem fulladozni ,miért a srác meg kérdezte, hogy mi a bajj.
Persze azt feleltem hogy semmi.És a mai napig nem meséltem el neki, hogy igent kellet volna mondanom a topjoy szerint XD
Két okból is:
Az egyik az,hogy nekem a kupakban rejlő kicsi üzenet sosem hazudott! Soha!
A másik meg az, hogy félre értette volna haverom.Mert lehet még mindíg azt hiszi belé vagyok szerelmes.
Mert még 3.-ban be vallotam neki, hogy tetszik.😂
De az harmadikban volt...most meg 9.-es leszek.
Mondom kicsit ego a gyerek...
Azért nagyot röhögtem azon, hogy meg kérte a kezem...😂😂