Szejasztok gyermekeim.
Mivel még mindíg nem írtam meg a táboros élményeimet, kaptok egy kis ízelítőt.
Nem sokat rajzoltunk. De nem is erről szólt ez az egész táboros cucc .Inkabb csak az ismerkedésről.
Az első rajz amit mindenki csinált, egy skicc volt (az emberi alakot ke minél pontosabban lerajzolni)
Ebből 3 darabot csináltak, de nekem csak 2 van meg, mivel én voltam az egyik modell.
És olyan kényelmetlen pózban általm meg
...A második feladat, amire kaptunk egy órát .Az az volt, hogy a melletünk lévő félig megépült lepukkant házat ,vágyik a háznak ez elképzelt horrorisztikus lakóját kell meg rajzolni, elképzelni.
Hát én sikeresen rajzoltam egy csöves, drogozo( vagy cigiző, kinek mi) ördögöt.Még aznap délután kimentünk a Velencei tó partjára (Agárdon voltunk) és ott kellet vágy a tulpartot, vagy a vizen található járműveket( vagy akármit amit láttál) lerajzolni.
Nekem személy szerint nem volt nagy kedve, ezért össze csaptam, de majd folytatom mert az ötlet tetszik.Az utolsó nap délelőtt (vagy má nemtom mikor xd) megint kimentek a partra. Csak nekünk el felejtették szólni, ezért mi bent maradtunk a szobában.
Ki ültünk ott megismert barátnőmmel nézni a táncosokat.Nem nagyon tűnt fel senkinek hogy el lógtunk, úgyhogy nem volt belőle különösebb probléma .