Jövőbeli blogjaim

142 11 6
                                    

Aki szereti olvasni a " munkáimat" annak ajánlom ezt a rövidke részt.
Azokat a blohokat ,amiket most írok (vagy már meg van a fejemben)fogom nagyon nagyon röviden le írni, hátha fel keltem az érdeklődéseteket.

Én a kerítő:

Rövid sztori az, hogy egy átlagos lánymak van egy legjobb barátnője.Ennek a barátnőnek tetszik egy fiú, de sosem járna vele.
Ki derül, hogy ennek a bizonyos fiúnak is tetszik a bizonyos barátnő. Ám a fiú fő szereplő lányunktól kér segítséget,hogy hogy hódítsa meg a szíve választottját.
Amíg főszereplő lányunk próbál segíteni a fiúnak, történik egy kis kavarodás.Szegény lány bele szeret a barátnőjének szánt srácba...

Őrült harcos:

Igazából még a történet nincs meg.Csak azt tudom, hogy egy fantasy lesz.És főszereplőnk(aki persze lány )egyik pillanatról a másikra át kerül egy varázs világba ahol két fiú, egy fehér vérferkas és egy másik fiú (akinek direkt nem írom le a képességét) segítenek neki be illeszkedni.
Ha van valami izgalmas történetetek, vagy bármitek hozzá. Írjátok meg commentben.

Emo mindhalálig  2 évad:

Már el kezdtem fel rakosgatni a második évad részeit,de még nincs megírva az egész.

(Ezt már be fejeztem)
Mi leszek, ha nagy leszek?

Ez a blogom...nem.nem.fogom le írni miről szól. Mivel még nincs fent az összes rész.És csak úgy meg súgom ,hogy most kezdődnek benne a bonyodalmak.
Nekem személy szerint nem tetszik ez a blog...mert nem volt ikletem hozzá és ezért nem lett olyan ki dolgozott.
Kicsit erőltetett az egész. Csak be akartam felyezni,hogy irhassam a másikat.😂



My Story Where stories live. Discover now