Szejasztok gyermekeim. Tudom, hogy nagyon sok olyan dolgot megosztok veletek, amit nem kellene. Hát ez is ilyen lesz.
Fiuk lányok, öregek és kicsik... Megtaláltam életem szerelmét.
Aki amugy kurvára Márk a blogomból.
Külsőleg: Fekete szembelógó haj, Emo stíls, magas, vékony, kék szemek, cuki arc...
Belsőleg:[ van egy 11.-es csaj akivel jóban vagyok és ő ismeri(az amúgy 10.-es ) srácot és mesélt róla]
Ragaszkodó, jófej, vicces, kedves, cuki, szeretet teljes...
Totál ideálom. És rohattul nem merek vele dumálni. A szián kívül semmit.
Ahoz is kellet egy hét hogy le meg nem sziázni.
Nagyon gáz vagyok tudom.. De... Nemtudom. A többi sráccal tök laza vagyok de amikor ő a közelben van csak bambulok előre mind egy darab krumpli. Egy ronda krumpli.
Amúgy tudja a nevem.
Nemtiudom honnan de tudja. És kurva jó érzés az amikor azt hiszed hogy észre sem vesz mivel te csak egy szar kilencedik és vagy... Köszben meg TIDJA A NEVED!!!
még mindíg feldob a gondolat.
Jah és azért az az egész résznek a címe hogy Harry mert barátnőm (Nono) ismeri régebről, mert az előző suliában együtt jártak rajzra vagy mi.
És mindíg amikor elsétált a folyosón elkezdte mindenki suttogni hogy :Harry Harry...
Mert elvileg hasonlít Harry Pottere ,de szerintem kurvára nem. De azért rá ragatt a Harry és már én is úgy szólítom amikor róla beszélünk.
Milyen kemény lenne egyszer bátorságot vennék magamon és oda mennék:
-szia Harry.
És a gyerek csak néz hogy ki a fasz az a Harry .Én meg sírva röhögve el futnák.
Úgy is ez lessz xd
De majd kialakul... Vagy nem. 😂😂
Nah mentem mert este van már 8 óra ég a vilag a boltba... Sallárom... Sallárom... (?)😂
Nah pá pá. 😘
❤