Régi nyarak

54 5 0
                                    

Szejasztok gyermekeim. 😊
A régi nyaraimat mindíg a mamámék pincéjénél töltöttem.
Ne arra gondoljatok, hogy ki voltam oda kötve és csak száraz kenyeret kaptam. 😂😂
A házunkat nyaranta ki szoktuk adni, és ilyenkor a szőlőhegyi házba költözünk.
Hát egyszerűen imádtam ott lenni.
Van egy nagyon nagy ház egy pincével. És csomó csomó hely ahol játszhatunk.
Az egész egy hoszú telken volt. Előlnvolt a ház, hátul egy nagy és geci hosszú udvar.
Középen egy cseresznyefa, leghátul meg egy meggyfa. Mindkető óriási volt és imádtunk unoka öcsémmel fel mászkálni.
Mamámnak volt egy hatalmas kiskertje.
Mindíg kijött és kapálgatott, segített nekünk főzni meg ilyenek.
És mindíg hozta az én ketyós unoka öcsémet is. Aki egyszerűen imádok.
Olyan hülye, és annyit lehet rajta röhögni. Minden hülyeségben benne van.
Egyszer a megyfa mellet adtunk egy baromi mély gödröt (1méteres tuti volt) ,meg töltöttük vizzel és bele másztunk. 😂😂
Nagggyon faszán néztünk ki.
Mind két sáros disznó.
Emlékszem mindíg a szomszédba jártunk át focizni(kerítés nem volt senkinek) a szomszéd nem lakott ott. Hanem csak ki szoktak járkálni lenyirni a hatalmas gyepet, meg a kukoricát szokták rendbe tenni. Minket meg szívesn láttak mindíg. Nem zavartunk mi senkit.
Sőt volt egy tök jó dió fájuk. Amire imádtunk fel mászni, lógni, bujkálni.
Ez most tudom, hogy nem jön ide... De pont rámírt a hülye gyerek. 😂😂És tökre meg ijedtem.

Nah a lényeg a lényeg, hogy kurva jó nyarakat töltöttem ott

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Nah a lényeg a lényeg, hogy kurva jó nyarakat töltöttem ott. És nagyon nagyon sajnálom, hogy ki adták nagybátyámék a házat. 😢
Pá pá, és jó ét mindenkinek. ❤

My Story Where stories live. Discover now