- Nie powiedziałeś jej? - krzyknęła piskliwym głosikiem.
- Nie było okazji.
- Ale o co chodzi do cholery? - byłam już wkurzona na maksa.
- Harry Styles, jego brat...
- Co?
- Okej, dobra wszystko ci opowiem, ale usiądź.
Spełniłam jego prośbę i wpatrywałm się w niego.
- A więc wszystko zaczęło się dwa lata temu - westchnął. - Miałem kiedyś brata, miał na imię Harry i był świetnym bokserem. Trenowałem razem z nim. Byliśmy bliźniakami. Jednak pewnego dnia... - łza zakręciła mu się w oku. - On, on nie wrócił po walce. Wygrał ją oczywiście, ale chłopak, z którym walczył, Diego, był w pieprzonym gangu i ze złości, on i jego kumple rozstrzelali Harry'ego kiedy ten wracał do hotelu. Sam. Był po imprezie.
- O matko - wymsknęło mi się.
Zakryłam usta dłonią.
- Szczerze mówiąc to się stało tutaj. Przyjechałem tu, dlatego, że Diego też tu będzie i to właśnie z nim mam walczyć. Muszę go pokonać ... dla Harry'ego.
Oczy mi się zaszkliły. Nie sądziłam, że Marcel mógł mieć brata i to w dodatku bliźniaka.
- To, to dlatego używasz jego imienia podczas walk? Podszywasz się pod niego? - zapytałam chlipiąc.
- Tak. Ale po tej walce wszystko miało się skończyć...
- Kiedy ona ma się odbyć? - Wtrąciła Lauren.
- W tą sobotę - odpowiedział szeptem.
- No to, kiepsko, bo raczej w takim stanie nie będziesz walczył...
- No właśnie wiem - odparł smutno.
- To co teraz zrobisz? - dodałam.
- Nie wiem, przełoże ją - wzdrygnął ramionami. - Diego jeszcze pożałuje...
W oczach Marcela widziałam smutek wymieszany ze złością i chęcią zemsty. To nie wróżyło nic dobrego.
_________________________
Mam nadzieję, że wam się podoba :)
Znalazłam chwilę czasu pod natłokiem obowiązków.
A i tak btw. nie wierzę, że już 25 rozdziałów jhfbdjhbh *_________*
Ktoś chętny do czytania opowiadania o punk Niallu? Napiszcie proszę? <3
JMSster xx
CZYTASZ
Transformacja || styles ✔️
FanfictionMarcel Styles to chłopak, który posiada swoją tajemnicę. Nie zawsze jest kujonem ubierającym się w obciachowe ciuchy. Catalaya Harris to dziewczyna o pięknych niebieskich oczach i ciemnych, prawie czarnych włosach. Zawsze próbuje być miła i dzięki t...