"Ježiš mami nejsem dítě! Dokážu se o sebe postarat!" Křičela jsme na mamku, když mě nechtěla pustit s mojí partou na přespávačku.
"Clarisso! Babička má zítra narozeniny to chceš doopravdy raději trávit čas s těmi tvými kumpány než s námi?" Odpovídala mi mamka zoufale a rozhazovala rukama. Viděla jsem na ní, že už stěží zadržuje slzy. Trápilo mě vidět ji takhle, ale u lesa v Boudě budou všichni moji kamarádi včetně Liama.
"Vůbec mě ta vaše sešlost nebere! Nechci tam být!" Křičela jsem na ní ještě víc než předtím. Můj mladší bráška Sam to všechno pozoroval a začal brečet.
"Tak si jdi! Vypadni hned teď ať už na tebe nemusím koukat!" Skvělý díky. Usmála jsem se v duchu.
Sebrala jsem se a šla do svého pokoje balit věci.
Na schodech jsem se ještě ohlédla na mamku, která už seděla v křesle s hlavou v dlaních. Sam k ní přicupital a obejmul ji okolo nohy. Hrozně plakala, až se z toho zajíkala. Bodlo mě u srdce. Nejraději bych k ní přiběhla, obejmula ji a řekla, jak moc jí mám ráda. Ale kam by se pak poděla a má hrdost?
Jsem jedna z Brawl's. Brawl's je jméno naší party. Jsme nejpopulárnějších lidí v Raven Falls.Naše jména jsou na všech zdech baráků v okolí. Já a Liam jsme hlavní vůdci. Jsme nelítostní.
Ve skříni jsem vyštrachala svoji oblíbenou černou mikinu a army přiléhavé jeany. Černé vlasy jsem si vypletla do copu na stranu a na tvář si napatlala make up. Černou linkou jsem si zvýraznila oči a mohla jsem vyrazit. Spod postele jsem ještě do baťohu naházela alkohol a z krabice pod matrací jsem vyndala několik Jointů a krabičku cigaret se zapalovačem.
V tichosti jsem došla do předsíně, kde jsem si nazula červené vansky. Odemkla jsem si a hlasitě zabouchla dveře, aby všichni věděli, že odcházím.
Chtěla jsem napsat Trish, když jsem se ale podívala před sebe, Trish tam stála, tak jsem, zandala telefon zpět do kapsy.
"Ahoj kočko" pozdravila mě a pohodila svými blond krátkými vlasy.
"Ahoj" odpověděla jsem jí a políbila jí na tváře.
Kecaly jsme a šli směrem k mojí motorce, kterou mám raději dál od baráku.
Kdyby na to naši přišli, hned by jí vyhodili a řidičák, o kterém nemaj ani páru by na místě rozstříhali. Když jsme k ní došly podala mi helmu, kterou má ona u sebe, aby mi ji nenašly.
Vlezla jsem na ni a čekala až si přisedne za mě. Když se mě pevně chytla za boky nastartovala jsem a vyjeli jsme.
Když jsme byli kousek u Boudy, zastavila jsem a sesedly jsme. Motorku jsem si zaparkovala kousek od Liamova auta a do kufru jsem mu dala naše helmy. Z baťohu jsem vyndala krabičku cigaret jednu si zapálila a druhou jsem podala Trish. Poděkovala mi a šly jsme dál.
Bouda je vlastně takový malý domek dál od města. Nechal nám jí postavit Liamův táta Thomas Montgomery.
Thomas Montgomery vlastní největší Raven Fallskou firmu Lear's, která má pobočky po celém světě. Nevím, co přesně vyrábí, neboť mě to nikdy nějak nezajímalo. Vím jen, že to jsou hlavní součátsky do velmi důležitých věcí pro výzkumy, ale i pro normální život.
Thomas je jeden z nejvlivnějších lidí ve městě. Samozřejmě jen kvůli jeho penězím. Lidé ve městě, kteří něco znamenají spolu soupeří o jeho přízeň, neboť co odsouhlasí on platí. To, co doporučí on, je vždy to nejlepší.
Musím uznat, že ačkoliv je velice bohatý, je to milý chlápek. Vzhledem k tomu, že s Liamem chodím, nechodím, jsem u nich už několikrát byla a vždy jsem se ni ním bavila jako se sobě rovným.