Rozdział X "Szansa (?) i burza"

619 72 2
                                    

Tydzień zleciał mi na kłóceniu się z 6-latką i łagodzeniu sytuacji pomiędzy wujkiem, a jego narzeczonym. Dziś wychodząc z szkoły, zauważyłem coś dziwnego, a mianowicie mój obiekt westchnień stał SAM przed szkołą. Podszedłem do niego od razu pytając:

-Gdzie zgubiłeś Alexa?

-Zerwaliśmy-powiedział prosto z mostu.

-Ale jak to...?

-Normalnie. Znalazł sobie kogoś lepszego.

-Jak ja mu...?

-Spokojnie, jak nie on to będzie inny. O ile ktoś będzie mnie chciał.

Podszedł do nad Louis.

-Idziemy?-spytał blondyna.

-Jasne-odparł.-Widzimy się jutro-powiedział do mnie.

"Czyżby reszta też zmieniła zdanie i postanowiła odnowić znajomość"-moje rozmyślania przerwał krzyk, a raczej wrzask.

-Będziesz długo tak stał z tym uśmiechem i patrzał za nim?!

Chcąc uniknąć większej kompromitacji, wsiadłem do auta Luci.

Nie odzywając się do niego ani słowem przez całą drogę.

***

Hoshi, Luca i Michiru oglądają na dole film, a ja próbuje zasnąć chociaż utrudnia mi to burza, która zaczęła się 5 minut temu. Nagle drzwi się otwarły, w przejściu stała Michi oplatała ramionami poduszkę.

 Nagle drzwi się otwarły, w przejściu stała Michi oplatała ramionami poduszkę

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

-Mogę spać dzisiaj z tobą?-spytała nie pewnie.

-Chyba śnisz-odparłem bez zastanowienia.

-Proszę-powiedziała uderzając w płaczliwe tony.

-Ech... Boisz się burzy?

-T-Tak.

-Chodź tutaj-poklepałem miejsce obok mnie.

Nagle w pokoju zrobiło się jasno i rozległ się grzmot. W mgnieniu oka znalazła się pod moją kołdrą, drżąc jak osika.

-Ej... Spokojnie... Jestem tu...-mówiłem odkrywając ją by się przypadkiem nie udusiła.

Równie szybko jak przed chwilą jej bieg, wtuliła się w mój tors.

-Ja nie jestem poduszką.

Nie usłyszałem odpowiedzi, więc uznałem, że dziewczyna zasnęła. Po chwili wtuliłem ja bardziej do siebie, bo grzała, jak piecyk. Nie długo później poszedłem w ślady za młodszą.


Prawdziwy ja 2Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz