içimden kopanlar

91 10 2
                                    

Herkesin hayati kendine hikayedir bu hayatta yaptiğiniz seçimlerden siz sorumlusunuzdur hayatiniza aldiğiniz her karakterden de çünkü yazar sizsinizdir. İster baş karakter olarak alin isterseniz figuran her insan bir seyler katar size ve hikayenize ben hic elalem ne der diye düsünen birisi olamadim görüstüğüm konustuğum sevdiğim insanlara pek laf edilmedi yani edilse de ben dinlemedim icim disim bir oldu hep ben biseyler kattim mi bilemem ama benim hikayeme biseyler katan cok karakter oldu onlardan sadece bir tanesini paylasicam sizinle çünkü kalbimdeki yeri gercekten baskaydi en önemli nedeni ise değerlimin değerlisi olmasiydi. Onca söylenen sözlere kulaklarimi tikamam bu yüzdendi basa cikilamicak duygular yasarsiniz öğrenirsiniz bana hic basa cikamayacağim bi duyguyu öğretti kendisi nefretti.Kabima sığamadim uzun bir zaman cok kizdim kendisine duyduklarim öfkeme yenik düşmemi sağladi. Hani başka zamanda başka karakterler olarak tanişsaydik yine böylemi olurdu bilmiyorum tabi ama karakter denen sey zaman ve mekan değislikliğinde değismez karakterimin karakteri cok farkliydi sebebi ise nasil olsa bana bisey yapamaz yapmaz düsüncesiydi biliyorum yapmazdim evet caninin yanmasini istemeyicek kadar değer verdim kendisine evet kimse bu denli ileri gitmemisti gidememisti hayatim bi anda değismisti o zamanlar cok beddua etsemde kendisine acikcasi simdi minet borcluyum gözlerimin acilmasina her insana güvenilmeyecigi tecrubesini cok guzel yasatarak öğretti bana gerci olaylar anlatilcak olsa epey bir karisik akli dengemi kaybettiğim zamanlar yasadim acabalarim icimden disariya tasdigi icin yaziyorum bu satirlari belki bana iyi gelir umuduyla kimse günahsiz değil bu hayatta baskasina camur atmadan once ustune bulasilmis bir camur lekesi var mi diye donup once kendine bakmali insan yasadigim seyler bana hayat dediğim ailem bildiğim birini kaybettirdi ama büyümemi sagladi. Evet aci gelip geciyor ya da onsuz yasayamam dediginiz birinin yokluguyla yasamaya basladiginiz da yokluguna alistiginiz da size yapilanlar agir geliyor bunlari hakedicek ne yapmis olabilirim ki diye dusunmeye basliyosunuz. Benim öfkemde nefretimde saman atesi gibi oldu hep ama her insana karsi değil evet hep affedici oldum bu hayatta ama affedemiyecegim birileri var artik kafamda ki puzzle bu satirla son bulucak biliyorum. Hikayenizi siz yazarsiniz unutmayin figuranlari bas karakter bas karakterleri de figuran yapmak sizin elinizde ben gözümde kalbimde cok büyüterek figuranimi bas karakter yaptim oysa ki figuran bile olmamaliymis hikayemde ama artik bunun icin kendime kizmiyorum cunku her karakter biseyler katar hikayenize... Hikayem henüz bitmis değil tabi ki de ama artik herkes yerli yerinde...

Hayata Dair Ne Varsa#wattys2015Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin