Araflik

63 9 0
                                    

Öyle birsey ki herkes herseyi bildiğini herkes herkesi tanidigini saniyor kendini bile tanimiyorken... Ne aci sey sevmek kelimesini manaca bilenler sevdiğini saniyor... Sahi yoksa sende onlarda misin? Ölümsüz ask yok demis bir sair sonuna da eklemis ben aci cekiyorsam sen öldüğün içindir diye de ne güzel söylemiş öyle! Kimse, kimseyi anlamiyor anliyormus gibi yapiyor sadece... Mış, mişlerle geçiyor ömrümüz...Anliyormus gibi yapanlar neyse nede seviyormus gibi yapanlar asil aciyi yarayi birakanlar.. Kabuk bagladikca kanattigim yaramsin. Herkesin göz diktigi benden almak icin cabalayanlarla dolu cevrem...Benimle kurduğun hayalleri baskasi ile yasiyorsun ben ise yarana ihanet olmasin diye herkeslerden kaçıyorum. .. ölüp gitsen bu kadar acirmiydi icim ? Sen sanki hic gitmiyecekmis gibi tüm desteğini, varlığını sonuna kadar hissettirip ama bir gün gidecegini her firsatta yüzüme tokat gibi vuran oldun... Öyle bir seydi ki her gune acaba bu gün beni birakacak mi korkusu ile gune baslamak, bu korkuya sarilip sacma sapan şeyler yapmak,her buluşmada acaba bu sonmuydu düşüncesi keske daha fazla sarilsaydim pismanligi... Oysa ne cok hayallerim hayallerimiz vardi koskacam ömrüme yaysam seni yasadiklarimiz, yasacaklarimiz hep az gelirdi sanki... Bu hayatta verilebilecek en güzel hediye 'zaman' mis ben sana bütün ömrümü armağan ettim de yine de az kaldim... benim tek yanlisim bütün dogrularimi sildi de senin onca yanlisin tek dogrunu silemedi hic... ben senin hayatinda müebbetlik olamadim Özür dilerim ceza sürem galiba doluyor. ..

Hayata Dair Ne Varsa#wattys2015Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin