Çok muhabbet tez ayrilik getirir diye klişe bir girisle basliyorum satirlarima çünkü kliseliginden daha çok doğrulu etkiliyor bu lafin kime çok cabuk alisip muhabbet kursam ayriligim cabuk oldu. Hayatin sokup aldiklari da oldu yaşamalarına rağmen yok olanlar da oldu. Yaralarim bundandi belki de dinmek bilmeyen yasim da bundan ötürü galiba insanin tutugundu dalin kirilmasi fena bi çaresizlik uçsuz bucaksız bir uçurumdan düşüyorsun ama bir türlü cakilmiyorsun yere hep bi bosluktasin sanki bi yanin hep yarim hep eksiksin...
Caresizim yine bu ara ama en çok yalnizim ... Kapattim yine kendimi insanlara...
Kendimle basbasayim ama iç sesim susmak bilmiyor en çok da onunla anlasabiliyoruz zaten... Hic acisi yokmuş gibi davranabilen insanlari hayranlıkla gozlemliyorum hayranim hiç acisi sanki hayatından hic gideni yokmuş gibi davranabilen insanlara bende oyleydim gerçi ta ki sen benden gidene kadar..
Senden sonra hic bi şey eskisi gibi olmadigi gibi bende eskisi gibi kalamadim insanların neyin var sorusundan kaçmak için gulumsemekten yoruldum hayatima yeni insanlar alamiyorum mesela gitmeler canimi yakmiyorda artik biraktiklari izler yoruyor sadece beni acemice 'giderse gitsin be' dediğim lafin bedelini oduyorum galiba meğer sen gidersen ben enkaz olurmusum yapayalniz kalirmisim...EE kolay mi hayatin sen bana...
Affetmem denilen insan bile yeri geliyor bazen affediliyor cunku kizginlik gecici baki olan aci ise kirginlik...Aci gecmis gibi oluyor olmasina da o özlem duygusuna yok bir care henüz he bir de pismanlik var insanin icindeki atese korukle giden keske sunu oyle degilde boyle yapsaydim keske, keske dedirdikten sonra belki boyle olmazdi dedirten... Acilara karsi hep bi acemilik var ustumde... Cekip gidesi gelmiyor degil hani insanin ama geri de birakicaklarini dusunuyor vazgeciyor sonra cekip gitmek kolay degilmis be zor olani basarmis adam diyip gideni ayakta alkislamak istiyor..
Gitmek her yuregin bas edebilecegi birsey degil cunku onu cok iyi ogreniyor kalan... Ben hep kalan oldum. Giden omrumden omur de alip gitse sesim cikmadi gidenin neyle mucadele ettigini pek bilemem kelimelerim donmez o yuzden ama kalanin neler cektigini saatlerce anlatabilirim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayata Dair Ne Varsa#wattys2015
RomanceSiyah beyaz bir aşk hikayesi değildi yaşadıklarım lakin 'masal' tadındaydı... Bir vardı bir yoktu...bir zaman var olan kişinin... Şimdilerde yokluğuna alışmakla meşgulüm.. Ama çok iyi bildiğimiz bir şey var ki şu hayatta hiç bir şeyin tekrarı makbul...