Bu gün uzun zamandır üzerinde konuştuğumuz projeyi imzalamak için türkiyeye gelmiştim. Sürekli türkiyede işler yaptığım için türkçem baya iyidir. Her neyse her şey çok güzeldi toplantıya yarım saat vardı. Elimde kahve kulağımda bluetooth kullaklığımla telefonda konuşurken pat diye bi kız çarpı verdi. Kız yüzünden kahvem dökülmüştü. Tamam biraz yanmış olabilir ama kimse amar rajla yüksek ses tonuyla konuşamaz. Ama o konuştu ve hayatının hatasını yaptı. Bende ağzının payını verdim. Tam kız ağzını payını aldı gitti diyordum ki erken konuşmuşum meğer. Benim bir kaç adım atmamla kızın karşıma geçip sıcak suyu fırlatması bir oldu. Asıl şimdi seni yakıcam kızım derken etrafıma yarım saattir beni kesen kızlar etrafıma üşüştü. Kızların başıma üşüşmesiyle lafını soktu bana. Ucuz malın talibi çok olur dedi. Bana hem ucuz hemde mal dedi. Bu kız kim oluyorda benimle böyle haddini bilmez bir şekilde konuşuyor. Ama sen dur kızım ben seni başka bi yerde görmiyim. Bana yapılan bu saygısızlığın bedelini misliyle ödetirim. Arkasından bi ton bağırdım ama nafile duymadı beni uyuz şey. Neyse o elbet amar rajın eline düşecek. Ama önce gömleğimi değiştirmeliyim. Arabada yedek gömleğim vardı. Üstümü değiştirip öyle gittim toplantıya. Bu kız yüzünden bir kaç dakika geç kalmıştım. Ve birilerini bekletmekten hiç hoşlanmam. Bu kız hanesine baya çentik yedi hadi bakalım. Ne zaman bunun hesabını verecek. Derken toplantı odasına girdim ki ne göreyim. O uyuz bayan. Zevkten dört köşe olmuştum. Artık elime düşmüştü. O da belli etmese beni görünce şaşırmıştır elbet. Sonuçta önemli bir ortağım ben. Beni kaybetme korkusu kaplamıştır içini. Ama bravo hiç belli etmiyor iyi rol yapıyor. Bu roller bana gelmez. Bende onun yaptığı gibi hiç istifimi bozmadım. Gözlerimle ona pis pis bakıp durdum. Anlaşma için konuşmaya başladığımızda ayberk beyin konuşması etkilemişti. Benim bi kaç sorum daha vardı. Onlarada güzel cevaplar alırsam olmuştur bu iş. Sorduğum sorulara o cevap verdi adı her neyse. Anladığım kadarıyla hem şirketin ortaklarından hemde mimar. İnanılmaz bi şekilde verdiği cevaplar beni etkilemişti. Bu nasıl olabilir. Az önce giydiklerine önem veren zengin pahalı yerlerde takılan o sosyetik kadınlar gibiydi. Ya şimdi. Şimdi ise gayet zeki başarılı bir iş kadını duruyor karşımda bu nasıl dengesiz bi kadın böyle. Bana bu dengesizlikler sökmez güzelim. Bana yaptıkların için bedel ödeyeceksin. Anlaşmayı imzalamadan önce son gölü attım. Onunda benimle gelmesini istedim. Doğal olarak bana karşı gelemedi kabul etti. Benle yolculuk yapmak istediği için bir hafta sonra gelmek şartıyla kabul etmişti. Olsun bu da bi şey. Sonuçta ben istediğimi elde ettim. Herkes o dadan çıkmıştı. Sadece ikimiz kalmıştık. Tam okyanusta odadan çıkacakken bolywood filmlerinden fırlama bir hareketle onu kolundan tutup çektim.
-Kimse amar rajın üstüne sıcak su dökemez çünkü buna cesaret edemez.
-Uu çok korktum. Herkese amar raja bulaşınca ne olacağını göstermek için sundun o şartı heralde.
Vay benimle hala bu şekilde konuşabiliyordu. Ama ona yaptıklarımdan sonra hiç beni tanımamış olmayı isteyecek.
-Hayır amar raja bulaşanın sonunda ne hale geldiğini görsünler diye.
-Bi şey diyim mi? Ben senin çevrende sinek gibi dolaşan kızlara benzemem. Ayrıca bu bi meydan okumaysa. Kabul ediyorum ama dikkat et sonra arkamdan bi okyanus inal geldi geçti deme. Çünkü seni öyle bi bitiricem ki amar rajdan geriye hiç bir şey kalmayacak. Dedi bana dedi. Sanırım amar rajın kafasına koyduğunu yapacağını bilmiyor. Bu hadsiz konuşmalarını dengesiz tavırlarını gençliğine veriyorum. Hayat onu daha yaşlandırmamış. Benden alacağı hayat dersi ona 40 yıl yeter. Asıl ona yaptıklarımdan sonra bi amar raj geldi geçti diyecek. Şimdi diyeceksiniz ki bu kızla niye uğraşıyorsun bu kadar. Haklısınız bu kız için kendimi yormaya değmez. Bana kolay kolay kimse yanlış yada saygısızlık yapmaz. Okyanus yaptı ve bunun bi bedeli olmalı. Ama korkmayın biraz kahve birazda sıcak su yüzünden hayatını bitirecek değilim. Sadece benim kim olduğumu göstericem. Yani zorlu bir 6 ay onu bekliyor...
Arkadaşlar bu bölümü çok uzatmadım. Diğer bölümle aynı olduğu için. Yavaş yavaş olaylar ilerlemeye başlıyor artık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZORAKİ HİNDİSTAN
RomanceHer şey çok güzeldi. Büyük bir şirketin küçükte olsa hissedarlarından biriydim. Hayatımda her şey yolunda gidiyordu ta ki ortağı olduğum şirketle hindistanda bir şirket anlaşana kadar.