Çoğunuz Amarın nasıl biri olduğunu, onun hakkında biraz daha bilgi istediğini yazıyor. Bende o yüzden okyanusu tanıttığım gibi yüzeysel bir şekilde Amarı da tanıtacağım.
Amar 26 yaşında son derece hırslı, güçlü, akıllı ve zeki bir adam. Hayatta bu konuma gelene kadar yaşadığı şeyler onu bencil, kalpsiz, soğuk ve sevgiden uzak birine dönüşmesine neden olmuş. Dışarıdan insanları ürküten soğuk biri gibi duruyor. Ama kimse onun ne yaşadığını yada neden bu halde olduğunu bilmiyor. Soğuk, kibirli, kalpsiz diye bir çok lakap takıyor insanlar kendi aralarında ona. Ama kimsenin ne dediği onun hakkında ne düşündükleri onun zerre kadar umrunda değil. İnsanların ondan uzak durması, korkası işine geliyor. Kendini güçlü hissediyor. Güçlü oldukça, insanlar ondan korktukça kimsenin ona yaklaşamayacağını bildiği için daha fazla güç için kimseyi kırmaktan, üzmekten çekinmiyor. Zamanında da kimse o kırılır mı üzülür mü diye kimsenin çekinmediği gibi.
İlk başlarda kimsenin onun acısını görmesini istemediği biri için böyle davaranan Amar Raj zaman gittikçe o kişiliğin, soğukluğun ve karanlığın içinde kayboluyor.
O kötü biri değil aslında. Sadece küçük yaşta kalbine ördüğü buzlar duvarlar yüzünden bu halde.
Ve kimse o buzdan duvarları eritmesin, o kalbin içindeki yere düşmüş, dizlerinden kanlar akan, korkuyla, acıyla oyuncak ayısına sarılan o çocuğu kimse görmesin diye böyle sert, kırıcı biri gibi davranıyor.
Aslında o sandığınızdan da kırılgan, sandığınızdan da masum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZORAKİ HİNDİSTAN
RomanceHer şey çok güzeldi. Büyük bir şirketin küçükte olsa hissedarlarından biriydim. Hayatımda her şey yolunda gidiyordu ta ki ortağı olduğum şirketle hindistanda bir şirket anlaşana kadar.