Arkadaşlar size biraz okyanusu tanıtmak istiyorum. Kendisi biraz renkli bir kişilik olduğu için kitapta kafanız karışmasın diye böyle bir şey yapmak istedim.
26 yaşında son derece evcimen bir kadın. Hoş 26 yaşında olmasına rağmen çok renkli bir kişiliğe sahip. Çoğu zaman ciddi ortamlarda gülme tutan renkli bir karakter. Annesi ve ablası onun her şeyi. Babasını da sever. Ama babası asker olduğu için çok disiplinli, dediğim dedik despot biridir. Okyanusun kural tanımaz kişiliği babasıyla çoğu zaman zıt düşmelerine neden olmuştur.
Aslına bakarsanız dengesizin tekidir kendisi. Duygularını en uç noktalarda yaşar. Mesela sinirlendiğinde eli ayağı titremeye başlar. Bir şeyleri kırıp dökmemek için kendini zor tutar. Tabi onu bu derece sinirlendirecek şeyin çok büyük olması gerek. Eften püften şeylere sinirlenen bir insan değil.
Okyanusun en kötü özelliği ne diye soracak olursanız sanırım fazla iyi niyetli ve saf. İyi niyeti ve saf olması yüzünden bir çok kez hayal kırıklığına uğramış olsada canı yansa da iyi saf ve temiz bir insan olmayı bırakmadı hiç bir zaman.
Arkadaşlar okyanusla ilgili yazacaklarım şuanlık bu kadar. Genel olarak tanıttım Okyanusu. Ama her insan bir gün değişir bunu sakın unutmayın. Yeni bölüm için kafamda şuan net bir şeyler olmadığı için yazamıyorum. Ama en kısa zamanda yazmaya çalışacağım. Sizi çok seviyorum ZH okuyucuları iyi ki varsınız 😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZORAKİ HİNDİSTAN
RomanceHer şey çok güzeldi. Büyük bir şirketin küçükte olsa hissedarlarından biriydim. Hayatımda her şey yolunda gidiyordu ta ki ortağı olduğum şirketle hindistanda bir şirket anlaşana kadar.