Snel loop ik naar de wc! Ik sluit de deur van de wc en laat me op de grond vallen. Waarom moet ik juist gepest worden.
Ik ben toch ook maar een doodnormaal meisje van 17 jaar.De scheldwoorden spoken door mijn hoofd: ' Kutwijf, lelijkaard, bruinharige trut'
Na 10 minuten gehuild te hebben doe ik de deur open en kijk in de spiegel.
Mijn mascara is een beetje uitgelopen. Ik pak mijn make-up tasje uit mijn tas en ik fix mijn make-up een beetje.
Nu nog naar de klas gaan. Als mijn ogen een beetje minder rood zijn wandel ik naar de klas. Elk lesuur word er wel een scheldwoord naar mij geroepen maar ja dat ben ik al gewoon.
"Tringg" de bel gaat. Eindelijk mag ik naar huis. Snel wandel ik naar mijn fiets en zo fiets ik alleen naar huis.
Uiteindelijk thuis aangekomen doe ik de deur open.
"Hallooo bener" ik krijg geen antwoord."Is er iemand thuis" roep ik.
Nog steeds geen antwoord. Okey dan ben ik alleen thuis. Ik pak een appel en ga naar boven. Daar zet ik mijn laptop aan en begin ik mijn huiswerk te maken. Eenmaal mijn huiswerk klaar is zet ik YouTube aan.
"Yasss" Rayan heeft een nieuwe video.
Ik lees de titel "Q&A met broer".
Ik kijk de video en daarna maak ik een edit voor mijn fanacc.
Opeens hoor ik de deur opengaan"Valerie, ben jij thuis?" hoor ik mijn moeder roepen.
"Jaaa mama ik ben thuis, ik maak nu mijn huiswerk" roep ik terug.
"Okee binnen 1 uur is het eten" zegt mijn moeder op een mindere luidruchtige toon terug.
Ik plaats mijn edit online en krijg meteen al wat reacties van "wow mooie edit", "oohh leuke gedaan" enz....
Ik stuur nu even een berichtje naar mijn internetvriendin.
================================
Okee dit hoofdstuk is echt saai maar ik zal vandaag nog een hoofdstuk plaatsen waar meer in gebeurt. Ik hoop dat jullie dit verhaal leuk vinden & ja ma joeee❤
JE LEEST
You Helped Me, But You Didn't Know|| Unagize
FanfictionDit verhaal gaat over een zeventien jarig meisje(Valerie) dat gepest word op school. En ze kan afleiding vinden in een ding en dat is Rayan en alles wat er omheen draait.❤