Hoofdstuk 18

263 28 26
                                    

|Pov Valerie|
"Ik ga even bellen met Nathan en Alex" zegt Rayan terwijl ik op zijn bed lig. Ik knik. Het is nu al twee  maanden na het ongeluk van mijn ouders. En hoe gaat het nu met mij?
Ik weet het niet. Elke nacht heb ik nachtmerries. Elke dag als ik opsta heb ik een schuldgevoel dat het door mij is. Elke avond huil ik me in slaap. Maar voor de rest gaat het wel goed denkik.
Ik hoor dat Rayan de Skype call is begonnen. Ik ga op Rayan zijn schoot zitten.

"Heyy Valerie" hoor ik Nathan en Hanne zeggen.

"Heyy"

"Ik ben Alex" stelt Alex zich voor "en dit is Helena zij is mijn vriendin." (Iknow Daani is alex zijn vriendin maar het is een fanfictie dus het kan allemaal x) Ik kijk naar Helena. Ze heeft donkerblond haar. Ze draagt een bril en ze heeft groene ogen. Ze is een heel mooi meisje.

"Heyy ik ben Helena"

Ik vraag Helena's nummer en drop ze in een whatsapp groep met mij en Hanne. Dan laten we de jongens verder skype en Appen wat in de whatsappgroep.

Helena stuurt me ook een privé bericht dat ze heeft gehoord wat er is gebeurd met mijn ouders en dat ze er altijd voor me is. De jongens zijn na een halfuurtje klaar met Skype. En ik en Rayan besluiten om wat te gaan wandelen.

We wandelen naar het park. Het is best warm. We gaan op het gras zitten op dezelfde plek toen ik te weten kwam dat mijn ouders overleden waren. Ik en Rayan praten over van alles en nog wat totdat ik een meisje van ongeveer 16 zie met haar ouders. Ik kijk naar hun en lach spontaan maar dan verdwijnt die lach als sneeuw voor de zon. Ik zie dat Rayan het ziet hij komt naar me toe en geeft me een knuffel. En ooooh wat hou ik van zijn knuffels. Het doet me even alles vergeten. Ik voel me even veilig. Het voelt alsof ik heel de wereld weer tegen aan kan. Ik leg mijn gezicht in Rayans trui.

"Rayan ik hou van jou" in de hoop dat hij het gehoord heeft.

"Ik ook van jou Valerie ik ook van jou"

Daarna besluiten we om een pizza te gaan eten. Ik bestel wat Rayan bestelt wat en we nemen het mee naar huis. Eenmaal thuis besluiten ik en Rayan een video op te nemen waarin we vragen gaan beantwoorden.
Rayan plaatst een tweet achter met "laat Q&A vragen achter voor mij en Valerie" er stromen al heel veel vragen binnen. En ik en Rayan kiezen de leukste/beste.

Daarna beginnen we met de video opnemen het duurt ongeveer 1 uurtje en daarna edit Rayan het. Ik app wat met Helena en Hanne en we besluiten om morgen met zen zessen naar het stad te gaan.

Rayan is ondertussen al klaar met editten en hij gaat naast me liggen.  We besluiten om nog wat netflix te kijken. En we doen TWD aan, mijn lieveling serie.

================================
Vote & reageer en ja
Ik heb ongeveer 1.5 week geleden een DM van rayan op Twitter gekregen hihii
<3 ik hou van Anna omdat ze men is

You Helped Me, But You Didn't Know|| UnagizeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu