Mama geeft me een witte envelop. Ik pak hem aan en scheur hem rustig open. Opeens zie ik 2 tickets voor DYTG en dan nog is tickets voor Rayan
zijn meeting op DYTG."OMG MAMA, PAPA OMG!" ik begin te huilen van blijdschap. Ik geef mama en papa een knuffel.
"Mama,papa waarom zijn er 2 tickets? Wie moet ik dan meenemen?"zeg ik vragend.
"Hanne natuurlijk" zegt papa zeer overtuigend.
"Omg bedankt mama en bedankt papa dit betekent echt veel voor mij."
"Dat is graag gedaan lieverd."
Ik ga naar mijn kamer en pak men Gsm. Ik stuur een berichtje naar Hanne.Valerie: ik moet met je bellen kan je nu?
Na 5 minuten krijg ik een berichtje terug.
Hanne: ja tuurlijk bel maar via Skype
Valerie: okeejjjIk start mijn laptop aan en druk op Skype. Ik log me in en daarna bel ik Hanne.
Na 2 minuten het geluid van Skype gebel te horen (je weet wel welk geluid) neemt Hanne op."Jaa wat was er zo dringend?" zegt ze nieuwsgierig.
"Mama heeft 2 kaartjes voor DYTG en 2 kaartjes voor de meeting van Rayan op DYTG gekocht en weetje wie ik meeneem??!!" zeg ik te enthousiast.
"Nee wie?" vraagt ze vragend.
"JOUUUU we gaan eindelijk meeten naaa 5 maanden!!" zeg ik huilend maar ook veel te blij.
"OMG VALERIE IK GA JE EINDELIJK ZIEN EN WE GAAN RAYAN ZIEN OMG OMG OMG OMG OMFG" zegt Hanne zooo fcking blij!
We praten nog wat en daarna sluit ik het gesprek af. Ik ga op men bed liggen en val in slaap.
Ochtend
Ik word wakker door het geroep van mama. Ik sta snel op en bedenk me dat het vandaag de laatste dag school is🎉🎉. Ik kleed me aan en al die stuff en ga naar beneden.
"goodmorning mama en papa" zeg ik vrolijk."Goedemorgend Valerie" zeggen ze in koor.
Ik eet wat en vertrek naar school.School gaat snel voorbij en opeens ben ik al thuis. Ik doe men laptop aan en begin wat YouTube video's te kijken. Daarna droom ik weg over DYTG wat al binnen 2 dagen is.
Ik schrijf alvast een brief voor Rayan en maak een tekening voor hem. Bij de brief moet ik huilen maar toch schrijf ik door. Nu ga ik even naar de h&m en koop ik een vissershoedje voor Rayan en 1 voor mij. 2 dezelfde en ze hebben het patroon van palmboompjes. Daarna ga ik naar huis.
================================
Ik ga maandag op vakantie maar ik zal het volgend hoofdstuk maandag in het hotel publiceren denk ik 💜
JE LEEST
You Helped Me, But You Didn't Know|| Unagize
FanfictionDit verhaal gaat over een zeventien jarig meisje(Valerie) dat gepest word op school. En ze kan afleiding vinden in een ding en dat is Rayan en alles wat er omheen draait.❤