Hoofdstuk 13

299 23 8
                                    

|Pov Rayan|
"Valerie, ben je bijna klaar we moeten naar het treinstation gaan." roep ik.

"Ja bijna"

Ja vandaag is de dag dat Valerie terug naar huis gaat. We zien elkaar terug binnen een maand. Dat duurt niet zolang maar ik ben bang om haar naar huis te laten gaan. Waarom? Omdat ik bang dat ze gekwetst gaat worden door de pesters. Het is nog geen school. Maar ze wonen in haar buurt. En Valerie is een heel gevoelig meisje.

~

"Gaan we nog snel een broodje eten?" vraagt Valerie.

"Ja is goed"

We wandelen naar de broodjeszaak. Ik pak Valerie haar hand vast. Ze schrikt eerst maar daarna pakt ze mijn hand ook stevig vast.

"2 broodjes gezond alsjeblieft"

We nemen de broodjes mee en wandelen naar het station. We eten ze rustig op een bankje.

"Ja ik moet maar is gaan.. Denk ik." zegt Valerie.

"Ja ik denk het ook. Maar Valerie ik wil dat je 1 ding weet, ik ben er altijd voor jou ook al is het om 1 uur snachts. Ik wil gewoon dat je dat weet."

"Rayan ik hou van jou."

"Ik ook van jou Valerie." ik zie dat Valerie een beetje aan het huilen is dus ik neem haar in mijn arme en geef haar een kus.

En daar komt de trein aan. Valerie geeft me nog een kus en wandeld naar de trein. Ik zie dat het haar veel pijn doet om terug naar huis te gaan.

|Pov Valerie|
Dit was de beste week van heel mijn leven. En ik vind het spijtig dat het al gedaan is. Ik moet nog 1 uurtje in de bus en ik ben thuis.

~

"Maamm, paaaapp ik ben thuis" roep ik wanneer ik weer thuis ben.

"Hoe was het?" vraagt men moeder nieuwsgierig terwijl ze eten opschept voor mij.

"Super leuk, beste week van mijn leven!" zeg ik.

"Ooh mooi zo" zegt papa.

Ik eet mijn eten op. En ga naar mijn kamer. Ik zie dat Rayan niks heeft geüpload deze week. Dat komt zeker door mij. Ik stuur een berichtje naar Rayan.

Valerie: Hey Rayan, hoe gaat het daar? Ik heb een vraag je wat moet ik met mijn fanaccount...<33

Na 5 minuutjes krijg ik al een antwoord.

Rayan: Hey valerie, het gaat goed alleen mis ik jou echt heel hard, het is hier zo stil & ehm miss moet je gewoon onactief worden <33

Valerie: Ja dat kan inderdaad, ik mis jou ook heel erg maar ik zie je binnen een maand weer.. Ik kijk er heel erg naar uit <33

Rayan: ja ik ook maar ik moet weer gaan, ik moet een video gaan opnemen, <33

Ik lees het laatste berichtje en ga maar slapen..

ochtend•
Ik sta op ga me douche en ga wat eten. Vandaag moet ik weer werken...
Ik doe mijn werkkledij aan en vertrek naar mijn werk. Het is niet heel ver ofzo maar toch een kwartiertje wandelen.

Mijn baas zegt me wat ik moet doen en ik voer het uit. Ik moet ook aan de kassa staan maar het is niet zo druk dus het valt wel mee.
Na mijn werk wandel ik naar het park en ga op een bank zitten.

En Opeens zie ik ze...

================================
Cliffhanger
Ik probeerde het maar ja deze cliffhanger trekt echt op niks
Maar oké wie denken jullie dat Valerie gaat zien?
Vote & rea is lief

You Helped Me, But You Didn't Know|| UnagizeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu