Hoofdstuk 10

362 29 4
                                    

|pov Valerie|
Ik sta op het station te wachten op mijn laatste trein. Nog 1 uurtje en ik ben er.

|pov Rayan|
Normaal moet haar trein nu aankomen. Ik sta best wel gestresd te wachten. Ik heb haar al gemeet maar toen kende ik haar nog niet. Opeens zie ik een trein aankomen. De trein stopt. De deur gaat open en ja daar is ze Valerie het mooie meisje met bruin golvend haar en blauwe ogen. Ze springt uit de trein. Gooit haar koffers op de grond. En begint naar me te lopen. Ze springt in mijn armen en knuffelt me.

We staan op het station en praten wat bij. Het klikt meteen super goed tussen ons. Dan besluiten we Pizza te gaan eten.

"Een pizza Margarita en een pizza hawai asjeblieft en 2 cola's" zegt Valerie.

Na 10 minuten staat ons eten er en we eten het heel snel op.

"Nathan is toch je vriend?" zegt Valerie opeens uit het niets.

"Jaa een hele goede vriend zelfs hoezo?"

"Omdat Hanne het lief van Nathan, mijn vriendin is en ik vroeg me af of je is met hun wouw afspreken want dat leek me wel leuk ja" zegt zo op een heel schattige manier.

"Oojaa leuk idee dan zullen we overmorgen met hun afspreken laat jij het hun weten?"

"Jaa is goed" zegt Valerie

We eten onze Pizza op en gaan dan naar huis.

"Mijn mama en broer zijn er deze 2 weken niet dus wij hebben het huis voor ons alleen"

"Oohh leukk gaan we een film kijken?" vraagt Valerie.

"Jaa sure kies jij er maar een"

Uiteindelijk zitten we in de zetel met een hororfilm. Valerie vind het heel eng dus ze zit tegen me aan gekropen met mijn arm rond haar nek.

Nadat de film gedaan is zitten we met onze voeten op de zetel tegenover elkaar.

|pov Valerie|
"Er is een plukje haar voor je oog" zegt Rayan.

"Ooh waar"

"Wacht"

Ik voel zijn warme hand tegen mijn wang. Hij haalt het haartje weg voor mijn oog. Opeens komt zijn gezicht dichter ik voel zijn ademhaling op mijn gezicht. Ik kijk in zijn mooie bruine puppy ogen en opeens voel ik zijn warme lippen op de mijne.

"Sorry" zegt hij opeens.

"Waarom sorry?"

"Voor de kus" zegt hij verlegen.

"Daar hoef je toch geen sorry voor te zeggen" en snel druk ik een kus op zijn lippen. Zijn wangetjes worden rood en hij lacht heel schattig. Ik leg mijn hoofd op zijn schouders en we kijken samen nog een andere film. Ik voel dat ik moe ben dus sluit ik mijn ogen.

|pov Rayan|
Ik kijk naar haar en ze is zo schattig als ze slaapt. Ik leg mijn hoofd op de hare en val rustig aan ook in slaap.

Als ik smorgens wakker word ligt Valerie op mijn benen. Rustig leg ik haar op een kussen en ga naar de keuken. Ik begin ontbijt te maken en dan zie ik dat ze wakker word.

"Goedemorgend" zegt ze vrolijk.

"Goodmorningg wil je ontbijten"

"Ja graag" gaapt ze.

|pov Valerie|
Ik ga zitten op een stoel en zit wat op mijn GSM. Opeens voel ik 2 armen rond me en dan kust Rayan me op men haar. Hij gaat naast me zitten.

We eten ons ontbijt op en gaan daarna in de zetel zitten.

"Wat wil je vandaag doen?" vraagt Rayan

"Ehm we kunnen gaan zwemmen of naar de cinema gaan?"

"Ooh zwemmen lijkt me wel leuk maar bel je ook al naar Hanne zodat we morgen wat met hun kunnen gaan doen?"

"Jaa is goed" zeg ik

Ik bel naar Hanne

|pov Hanne|
Ik zit rustig op Nathan zijn bed en opeens hoor ik mijn gsm. Ik neem op.

"Heyy Hanne, Valerie hier zouden jij en Nathan morgen naar Antwerpen willen komen dan zouden we wat leuks kunnen gaan doen?"

"Ja is goed, dan zien we mekaar nog is"

"Okehh tot morgen" zegt Valerie en dan legt ze af.

"Wie was dat babe" hoor ik Nathan roepen van de badkamer.

"Valerie en ze vroeg of we morgen met haar en Rayan naar Antwerpen wouden gaan en ik heb ja gezegd"

Ik krijg geen antwoord terug maar opeens voel ik Nathans adem in mijn nek.

"Nathan ik weet dat jij daar bent"

Opeens voel ik dat Nathan mij begint te kietelen.

"Stopp Nathaaaaaann" roep ik lachend uit.

"Alleen als je beloofd dat je me een kusje gaat geven" zegt hij

"Jaaaa beloof ik"

Hij stopt en ik geef hem een kusje.

"Ooh Hanne wat hou ik toch van jou" zegt hij.

"Cutee ik ook van jou" en ik kus hem in zijn nek.

================================
Mijn verhaal is raar maar oké
Vote&rea = je Maakt me blij :) <3

You Helped Me, But You Didn't Know|| UnagizeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu