•Epiloog•

232 27 18
                                    

Doe het muziekje aan voor sfeer
Hopelijk genieten jullie van het laatste hoofdstuk
================================

•8 jaar later•
|Pov Valerie|
Vandaag is het 8 jaar geleden dat mijn ouders zijn overleden. Ik heb het er soms nog moeilijk mee maar ja het leven is hard en ik moet harder zijn.

Na de begrafenis van mijn ouders pakte ik men leven weer op. Maar op een moment was ik heel down en ging het wat slechter tussen mij en Rayan.
Ik ging bij Nathan wonen.
Na 2 maanden elke dag depri te zijn. Na 2 maanden elke dag zonder Rayan te leven besloot ik om naar Rayan te gaan.

"Sorry Rayan, Sorry dat ik je heb verlaten. Het spijt me." ik voel de tranen stromen over mijn wangen. Ik zie dat Rayan ook huilt. Ik kijk diep in zijn ogen. Ik zie de glinsteringen in zijn ogen niet. Komt dat door mij. Miste hij mij? Rayan komt naar me toe.

"Valerie, het spijt me ook. Ik mocht je niet laten gaan. Ik zag hoe moeilijk je het had. Ik had je moeten tegenhouden Valerie. Ik hield van je" Rayan wandeld nog dichter naar mij. Hij knuffeld me en geeft me een kus. "Ik hou nog steeds van je"

Nathan en ik zijn nog steeds beste vrienden. Hanne en Nathan hebben nu ook al een dochter. Ze is 1 jaar en heet Louise. Ze heeft de ogen van Nathan. Nathan en Hanne zijn ook al getrouwd.

Na de ruzie ben ik weer bij Rayan gaan wonen. Ik hou echt zot veel van hem.

Vandaag gaan Rayan en ik naar ons nieuwe huis kijken. We woonde tot nu toe in een klein appartementje. En Rayan kwam 1 maand geleden op het idee om te verhuizen. We hebben een heel mooi huis gevonden met een tuin en een zwembad. Er zijn 4 slaapkamers en 2 badkamers. Vandaag is het huis van ons. De kleine renovatie werken zijn ook gedaan dus daarom gaan we vandaag ook kijken.

Vandaag is het ook de dag dat ik het ga vertellen tegen Rayan. Ik weet niet of ik klaar ben om moeder te worden maar toch wil ik het super graag. Soms zal het me wel tegen zitten. Het woord mama dat tegen me geroepen zal  worden gaat me soms verdrietig maken. Maar dit is wat ik wil. Dit is het leven dat ik wil. En ik weet ook dat Rayan heel graag en heel lang een kindje wouw. Maar er nooit omvroeg omdat hij wist hoe moeilijk het voor me was.
Maar wat is er beter dan een man te hebben die van je houd en een kindje dat dingen ontdekt. Dat dingen meemaakt met hulp van jouw.
'Niks is beter'

Tuurlijk zou ik graag willen dat mijn ouders wisten dat ik zwanger ben. En dat ze erbij waren op het moment. Maar toch denk ik nog steeds dat mama en papa naar me kijken. Ze waken om mij. Ze waken om Rayan. Ze waken om alle mensen van wie ik houd.

Van Helena heb ik niks meer gehoord. Nadat het uit was met Alex heeft ze me niks meer gestuurd. Was ze een echte vriendin? Nee dat was ze niet.
Alex heeft een nieuw vriendinnetje gevonden. Ze heet Daani en ze is heel mooi en lief.
Gio en Ties hebben ook een vriendin. Juultje en Luca. Ze zijn allebei een heel leuk stelletje. Ik zie gio en ties niet super vaak maar ze zijn wel goede vrienden van mij. En ja Romane en Shaquille zijn nog steeds samen. Ze zijn zo cute samen. Ik en Ro zijn nog steeds goede vrienden.

"Valerie we gaan vertrekken" hoor ik Rayan roepen. Ik sta op ik voel de kriebels in mijn buik.

"Ik kom eraan" ik pak mijn handtas en loop naar Rayan. Ik zie dat hij klaar staat. Hij heeft een jeans broek aan en een hemdje? Ook de eerste keer dat we naar het huis gaan en Rayan een hemdje aan heeft. Raar maar okee. Ik pak Rayan zijn hand vast en samen lopen we naar de auto. Het is best wel ver rijden. Ik leg mijn hoofd tegen het raam en staar wat naar buiten. Ik zie dat het al donker aan het worden is. Je ziet de zon onder gaan.

"Rayan kijk hoe mooi" zeg ik terwijl ik naar de zon wijs. Ik zie Rayan kijken naar wat ik wijs.

"Bijna even mooi als jou" ik zie dat zijn wangen rood worden nadat hij dat gezegd heeft. Ik voel mijn wangen ook rood worden. Maar geef nu even toe. Hoe cute is Rayan niet. Elk woord dat hij tegen me zegt is zo gemeend. Het is niet dat hij het zegt omdat hij me blij wil maken(dat ook) maar hij zegt het omdat hij het wilt zeggen.

Na 20 minuten rijden zijn we er. Ik stap uit. Ik zie dat Rayan ook uitstapt.

"Kom Val weg gaan naar binnen" hij pakt mijn hand en doet de deur open. Ik wandel samen met Rayan naar binnen. Ik loop naar de woonkamer.

"Omg Rayan" ik zie allemaal bloemblaadjes op de grond. Heel de woonkamer is vol met kaarsen. Er staat ook een tafel in het midden. Het is mooi gedekt.

Rayan doet zo'n handgebaar dat ik moet gaan zitten. Ik ga zitten. Rayan schenkt wat water in en we eten ook wat. Hoe het eten er kwam idk maar Rayan ging naar de keuken en had opeens pizza.

"Lieve Valerie" begint Rayan.
"Ik wil je gewoon even bedanken. Bedanken voor alles. Bedanken voor ten eerste fan te zijn van mij. Doordat je mijn video's keek heb ik je leren kennen. Ik wil je bedanken voor me elke keer te steunen. Ik wil je bedanken om me elke keer weer moed te geven voor video's. Ik wil je bedanken voor alles voor gewoon alles. Voor elke keer dat je lachte, voor elke keer dat je me knuffelde"

De tranen beginnen over mijn wangen te stromen. Ik zie ook dat Rayan zijn ogen tranen.

"Voor elke keer dat je er was voor mij, Lieve Valerie, ik zou je een ding wil vragen."
Ik zien dat Rayan opstaat en naar me toe komt. Hij pakt iets uit zijn zak en gaat op zijn knieën zitten.
"Wil jij mijn vrouw zijn? Wil je voor de rest van je leven mijn vrouw zijn?"

De tranen beginnen nog harder te stromen. Ben ik verdrietig? Nee ik ben gelukkig.

"Jaa Rayan tuurlijk wil ik dat."
Rayan doet een prachtige ring met een diamand rond mijn vinger. Ik sta op en geef hem een knuffel.

"Rayan ik moet je ook iets zeggen, ik weet dat je dit graag wilt. Rayan je word papa" ik zie dat Rayan de tranen ook niet meer kan binnen houden.

"Val ik hou van jou"

"Rayan ik ook van jou"

Ben ik weer gelukkig?
Ja
Is Rayan gelukkig?
Ja
Zijn we voor altijd Gelukkig?
Dat weet ik niet maar elke keer als ik het niet meer zie zitten dan zoek ik het geluk in Rayan. Want Rayan is mijn geluk.
Rayan is als een ster. Hij is de ster in mijn hemel die mij compleet maakt. Als hij er niet is ben ik gewoon een lege hemel. Als hij er is ben ik een meisje.
Een meisje dat gelukkig is.

You Helped Me, But You Didn't Know|| UnagizeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu