Hoofdstuk 6

411 33 6
                                    

En dan is het moment.....het is mijn beurt.

Ik loop naar Rayan en geef hem een knuffel. Hij begint heel schattig te lachen en vraagt: "Wat is je naam"

"Eum ik ben Valerie" antwoord ik.

"Ooh wat een mooie naam" zegt hij.

"Ooh dankje, ik vind jou naam ook echt leuk" zeg ik.

Hij begint te lachen.

"Ik heb hier een cadeautje voor jou" zeg ik veel te blij.

"Ooohh lief moest je echt niet doen maar echt bedankt, ik zal het thuis is goed bekijken"

"Oké, zou ik een foto mogen" vraag ik onzeker.

"Ja tuurlijk mag dat!"

Hanne trekt wat foto's en opeens voel ik een kus op mij wang en ja dat had ik niet verwacht maar oké back to the point.

Hanne neemt nog wat foto's en dan is het haar beurt. Ik neem ook foto's ze houden een korter praatje dan bij mij 😎 en dan vertrekken we.

Ik zwaai naar Rayan en roep: " dank je Rayan voor alles en ik hou van jou ik hoop dat je mijn brief leest!"

Rayan zwaait terug en roep terug: "dat zal ik zeker doen en ik hou ook van jou"

"Wat was Rayan lief" zeg ik blij maar toch ook wel triest dat het gedaan is.

"Jaa inderdaad" zegt Hanne.

We lopen nog wat door, ik koop de nieuwe merch van Rayan en Hanne van Nathan.

En ja dan komt het moment wat we allebei wouden uitstellen: afscheid.

(Hanne woont heel ver van mij dus het is best moeilijk om af te spreken.)

"Ik ga je missen" zeg ik.

"Ik jou ook" zegt ze.

"Ik wil niet weggaan" zeg ik.

"Ik ook ni" zegt ze sip.

"Hanne dit was de beste dag van men leven, dit was echt een dag om nooit te vergeten" zeg ik.

"Jaa inderdaad we skypen nog is maar ik moet nu echt gaan" zegt Hanne.

We geven elkaar nog een knuffel en we gaan allebei onze eigen richting in.

Ik pak men fiets en fiets naar huis.
Eenmaal thuis aangekomen vraagt men moeder:" hoe was het?"

"Het was de beste dag van mijn leven en het is zo kut dat het nu gedaan is" zeg ik blij maar ook triest.

"Aahww Lieverd ga maar wat slapen" zegt men moeder best bezorgd.

Ik wandel naar boven, doe mijn pyjama aan en ga op men bed liggen.
Ik stuur een smsje naar Hanne.

Valerie: goodnight Hannenas dit was de beste dag van mijn leven 💜

Hanne: ja inderdaad zo spijtig dat het over is maarja goodnight 💜

Ik leg men GSM weg en denk na over alles wat er vandaag is gebeurd en zo val ik langzaam maar gelukkig in slaap.

================================
Ja dit was het hoofdstuk en ja Sorry dat ik niet veel plaatste maar ik was op vakantie en nu komen er meer hoofdstukken aan en als je ideeën hebt laat maar achter en ja oké doei
Vote & laat een rea achter = je bent super💦😂💜

You Helped Me, But You Didn't Know|| UnagizeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu