|Pov Valerie|
•1 week later•
Vandaag is gameforce en ik, Rayan zijn er bijna we moeten nog 5 minuutjes wandelen. Ik zie al dat er al wat fans staan maar wij gaan naar binnen via een andere ingang.Eenmaal we binnen zijn zie ik de andere. Ik zie ook de rest van De Squad hun heb ik nog niet eerder gezien alleen op DYTG. Ik ga hallo zeggen en we praten wat bij. Ook Romane is er en ze is super lief tegen me het klikt al meteen tussen ons. We wisselen met zijn allen nummers uit en ja dan gaan de deuren open.
Er komen allemaal meisjes naar de stand van Rayan. Ze stellen zich voor als Lisa, Floor, Julia en Sophie ze lijken niet op elkaar dus ik denk dat het een vrienden groep is. Ze willen op de foto met Rayan en daarna komen ze naar mij.
"Jij bent toch het vriendinnetje van Rayan" vraagt het kleinste meisje genaamd Floor."Ja dat ben ik" ik voel mijn wangen rood worden.
"Floor niet zo'n vragen stellen" zegt het andere meisje met groene ogen genaamd Julia.
"Mogen we met je op de foto" vraagt een heel schattig meisje met de naam Lisa.
"Jaa tuurlijk" zeg ik vriendelijk.
Ik laat mijn beste lach zien op elke foto. Ik geef ze allemaal nog een knuffel en dan lopen ze allemaal weg. Behalve het meisje dat nog niks zei Sophie. Ze geeft me nog een cadeautje ik bedank haar en ze loopt achter haar vriendinnen.
Ik zie dat Rayan heel moe is maar toch zijn best doet om de fans blij te maken. Ooh wat hou ik toch van Rayan. Hij wilt voor iedereen goed doen en dat maakt mij gelukkig. Opeens word ik wakker geschoten door Rayan die mijn naam roept. Ik wandel naar hem toe. Hij geeft me een knuffel en een kus. Ik weet er kijken fans naar ons maar het boeit me niet echt. Hij laat me los en gaat weer verder met zijn fans. Ik loop even naar Hanne en Helena die naar het wc aan het wandelen zijn.
"En hoe vind je het hier?" vraagt Helena.
"Leuk jullie?"
"Ook heel leuk!" zegt Hanne.
We wandelen naar het toilet en frissen ons wat op. Ik doe wat lipglos aan en spuit wat parfum.
Daarna wandelen we weer terug maar zien we dat de jongens weg zijn.
"Ik denk dat ze zijn gaan eten" zegt Hanne.
"Ja denk het ook" zeg ik terwijl we ons omdraaien en wandelen naar de kamer waar de YouTubers rust kunnen hebben. We openen de deur en ja inderdaad daar zijn ze. We gaan alle drie op de grond zitten. We eten wat en drinken wat.
Rayan komt naar me geeft me een kus op de wang en wandelt weer weg naar zijn meeting plaats. Ik Hanne en Helena hebben even geen zin dus blijven zitten. We praten wat over Make-up en kleding. Romane komt bij ons zitten en praat mee. Ze is zo lief en vrolijk. En ja. Ik keek haar video's nooit echt. Ik had wel van haar gehoord maar keek ze niet. Haar haar is ook heel mooi ze heeft het voor de helft opgestoken in een knotje. Nadat we zijn uitgepraat staan we op en gaan we weer naar de meeting zaal.
|Pov Rayan|
•na 3 uur•
Eindelijk is het gedaan. Het was wel leuk en ik hou ervan om fans te meeten. Maar ik ben nu echt wel moe. Ik zie Valerie naar me komen. Ze kijkt me bezorgd aan. Ik zeg dat het met me gaat. En samen wandelen we hand in hand weg.We nemen de trein en komen thuis aan eenmaal thuis aangekomen kleden we ons om en gaan we in bed liggen.
|Pov Valerie|
Ik en Rayan liggen in bed. Ik denk dat Rayan al slaapt. Ik kan niet echt slapen dus pak mijn oortjes en luister wat muziek. Ja van Shawn Mendes.
Na ongeveer één uurtje geluisterd te hebben leg ik mijn gsm weg en doe mijn ogen dicht.
Hopelijk een nachtmerieloze nacht.================================
Heyy poepjes oké klinkt echt raar maar oké.
Dit boek is bijna gedaan *cry cry* maar ik ga wel een nieuw boek schrijven enz.. Maar oké geniet nog zeker van de laatste hoofdstukjes van dit boek.Vote & reageer
JE LEEST
You Helped Me, But You Didn't Know|| Unagize
FanfictionDit verhaal gaat over een zeventien jarig meisje(Valerie) dat gepest word op school. En ze kan afleiding vinden in een ding en dat is Rayan en alles wat er omheen draait.❤