|pov Rayan|
Ik en Valerie hebben tot 11 uur s'avonds zitten bellen. En nu zit ik hier denkend over hoe leuk ze is.Opeens hoor ik geklop op mijn deur.
"Binnen" zeg ik. Ik zie de deur opengaan en zie mijn moeder in de deuropening staan.
"Met wie heb je zitten skypen? Nathan?" vraagt ze.
"Nee Valerie een meisje uit Nederland"
"Ooh oké ga nu maar wat slapen"
Mijn mama gaat uit de kamer en ik begin met mijn video te editten.
Nadat ik klaar ben met 2 video's te editten ga ik wat op INSTA, like wat fanaccountposts en ga nog wat op Twitter.Uiteindelijk zie ik dat het al 2 uur is en stuur een goodnight berichtje naar Valerie.
|Pov Valerie|
Ik word wakker en zie dat ik een berichtje heb van Rayan: Goodnight😘
Het is om 2 uur snachts verstuurt dus besluit ik maar niks terug te sturen want daar word hij misschien wakker van.Ik ga naar beneden eet wat en kijk wat TV. Na 2 episodes van TWD te hebben gekeken ga ik naar boven op mijn GSM. Ik zie dat Nathan een foto heeft geplaatst met Hanne waaronder staat: "My Girl 💜"
Ik like de foto zet een reactie achter en bekijk de comments. Er zijn heel veel lieve comments maar ook heel veel kwetsende comments. Ik stuur een berichtje naar Hanne.Valerie: Het is nu egt officieel met jou en Nathan😊 btw trek je niks aan van de haatcomments kijk naar de lieve comments.
Meteen krijg ik een berichtje terug.
Hanne: Jaa ik ben echt gelukkig met Nathan hij is echt lieff & ja dat zei Nathan ook al
Ik lees het berichtje en zie dat Rayan mij een berichtje heeft verstuurd.
Rayan: Goodmorning, ik wou je iets vragen zou je een keer willen afspreken met mij?
Valerie: G'morning & Jaa heel graag maar Groningen is heel heel ver van jou
Rayan: kom dan gewoon een weekje langs
Valerie: ik zal het meteen gaan vragen aan mama
"Mamaaaa" roep ik door de gang. Terwijl ik af de trap loop.
"Ja wat is er?" zegt men mama. Ze kijkt me niet aan want ze is bezig met koken.
"Zou ik een weekje en een half naar België mogen gaan want Rayan heeft me uitgenodigd?"
"Ja dat mag wel van mij & wie is Rayan?"
"Aah gewoon een jongen.."
"Gewoon een jongen"
"Jaaaa gewoon een jongen" ik roep wat harder want ik ben ondertussen al boven. Ik stuur meteen een berichtje naar Rayan.
Valerie: Jaaaa ik mag een weekje en een half komen maar waar moet ik dan verblijven?
Rayan: oooohh yess dan kan ik je eindelijk is weer zien want op de DYTG kende ik je nog niet maar je leek me al een heel leuk meisje.... & Bij mij ofcourse
Valerie: Is het goed dat ik morgenvroeg de trein en bus neem want het is ongeveer 3-4 uur naar jou?
Rayan: Jaa ik heb er zin in ik kom je ophalen aan het station😘
Ik en Rayan spreken nog wat dingen af en dan begin ik met men koffer in te pakken. Ik doe er 2 lange broeken in, 3 korte shortjes, 5 croptops, mijn Unagize Merch ga ik aan doen en ik doe er mijn bikini en een trui in. Ik stuur een berichtje naar Hanne.
Valerie: ik kom morgen naar België, ik heb met Rayan afgesproken en blijf er een weekje en een half we kunnen dan zeker afspreken want Rayan en Nathan zijn vrienden
Hanne: omg nicee zie je dan deze week nog
Dan zie ik dat het al 22 uur is en besluit ik te gaan slapen want ik moet morgen vroeg opstaan want mijn bus vertrekt vroeg.
================================
Als jullie wat ideeën hebben of suggesties laat het zeker achter
Vote&rea= je bent top👌✨
Btw dit is echt een saai hoofdstuk maar oke
JE LEEST
You Helped Me, But You Didn't Know|| Unagize
FanficDit verhaal gaat over een zeventien jarig meisje(Valerie) dat gepest word op school. En ze kan afleiding vinden in een ding en dat is Rayan en alles wat er omheen draait.❤