Farkında olmadan iki tane uyku ilacı içtim, ama gram uyuyamadım. Ciddi ciddi hap ters tepki yaptı. İşte bu bölümü de uyuyamazken yazdım. Muhtemelen yakın zamanlarda ilaç etkisini gösterecek ve ben de derinnn bir uykuya dalacağım.
One Direction-She's Not Afraid
Yazaree
Harry ve Louis geri dönüşte otobüse binmek yerine yürümeyi tercih etti. Yol boyun susmuş, susmuş ve susmuşlardı. Louis suçu kendisine atıyordu -ki öyleydi zaten, yaptıklarının bilincinde olmalıydı- ve eliyle alnına vurmamak için kendini zor tutuyordu. Hatta bir kez yapmıştı da. Sonra Harry ona garipçe bakınca, 'sinek vardı' diye geçiştirmişti. Bu olanlar süresinde Harry çok rahatsız hissetti. Aralarındaki bu gergin hava canını sıkıyordu. Bu tür şeyler onu rahatsız ederdi; gerginlik ve suskunluk. Zaten doğasında böyle şeyler yoktu. O, rahatlığı, sakinliği ve açıksözlülüğü severdi. Şimdi iki medeni insan gibi davranmaları onu çıldırtıyordu.
Harry dayanamadı ve aralarındaki sessizliği bozdu. "Gece, gece klubüne gidelim mi?"
Louis böyle bir teklif geleceğini tahmin etmiyordu, Harry pat diye söyleyince garipsemişti. "Uhm, bilmem."
"Sadece soruyorum. Kabul etmezsen bile kendim giderim." Harry omuz silkti ve açıkça söyledi.
"Oh, tamam. Yani gelirim muhtemelen. Ashton da gelecek mi?"
"O, gece klüplerini sevmez."
Louis gülmemek için kendini zor tuttu. Harry, Ashton hakkında ayyaş demişti ve şimdi de gece klüplerini sevmediğini söylüyordu. "Ciddi misin? Ashton'ın ayyaş değil miydi."
"Evet, öyle. Bahsettiğim gece klübünün bir diğer adı gay bar ve Asthon sikiği bir homofobik." Yamuk ağızla sırıttı.
Louis tereddüt etti. Gay barına hiç gitmemişti. Doğrusunu söylemek gerekirse, gitmek de istemiyordu. Oranın ortamını, oraya giden kişileri bilmiyordu. Bu sakıncalı bir durumdu. Erkek striptizci falan görürse kalpten giderdi. Belki de hoşuna giderdi, nerden bilebilirdi ki?
"Geliyorum. Fakat bazı prensiplerim var."
Tek kaşını kaldırdı Harry. "Neymiş onlar?"
"Orda tecavüze uğrar mıyım, veya başka bir boklarla uğraşmak zorunda kalır mıyım?"
"Ne?"
Louis ellerini iki yana kaldırdı. "İşimi garantiye almam gerekiyor, Harry."
"Öyle bir şey olmayacak. Evladımın üzerine yemin ederim." Harry elleriyle izci sözünü yaptı.
Louis, Harry'nin 'evlat' derken erkekliğinden bahsettiğini tabii ki anlamamıştı ve şaşkınlıkla bağırdı. "Ohaa! Çocuğun mu var?"
Harry, masum çocuğun bu tepkisine derin bir kahkaha attı. "Evladım derken sikimi kast ediyordum. Adamım öğrenmen gereken çok şey var."
Louis'nin ilk defa yanakları kızarmadı ve Harry'nin dediğine kahkaha attı. Aslında neden bu kadar her şeyden habersiz olduğuna gülmüştü. Bu gülüşü Harry'yi şaşırttı.
"Harry ben de senin gibi olmak istiyorum?"
Harry ikinci kez şaşırmadan önce, sadece "ne?" demeyi başarabildi.
Louis neleri göğüslemişti. Bunu da halledebilirdi. Kararlılıkla konuştu. "Bana senin gibi olmayı öğret!"
Harry kaşlarını çattı ve güldü. "Bana bak. En son ne zaman Leon Sevginin Gücü'nü izledin sen?"
Louis kaşlarını çattı. "Ne alaka?"
"Mathilda gibi davranıyorsun. Bir an, Bana temizlemeyi öğret, Leon, demeni bekledim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Two Gay Boys /Larry S.
Teen FictionAU. Harry çapında berbat bi garson ve Louis marka giyinen bi fakirdi. $$$ Dramadan arınmış bir komedi kurgusu ve ilham kaynağı Two Broke Girls. Tüm hakları Max'in göğüslerinin arasında saklı.