"Annen bizi sevgili sanıyor." Oflayarak, yarım saattir içimde tuttuğum şeyi söyledim."Sanıyor derken? Biz zaten sevgiliyiz, Louis." Bana kızgın bir ifadeyle baktığın, kafamı eğdim. "Ayrıca neden anneme sevgili olduğumuzu söylemedin?"
"İstemedim." Telefonumu açıp, kafamı dağıtmaya başladım. En azından konuyu kapatabilirdi.
"O benim annem. Bunu öğrenmeye hakkı var, Louis. Sen istesen de istemesen de ona bir gün söyleyeceğim." Olay kapanmak yerine, Harry'nin bana yaklaşmasıyla daha da ciddileşmişti. Lanet olsun.
"Bunu sonra konuşsak? Şuanda müsait değilim." Elimle telefonumu gösterdim.
"Hah, müsait değilmiş. Az önce hayatımdaki en klişe anı yaşadım ve sen bunun için bana teşekkür etmiyorsun." Koltuğa geçip kollarını bağladı.
Şuanda onun odasındaydık ve içerisi gerginlikten yıkılıyordu. Ben daha ikimizin sevgili olduğunu sindirememiştim bile. Düşünsenize, aynı cinsiniz olan biriyle çıkıyorsunuz ve etraf önyargılı insanlar dolu. Harry de haklıydı aslında. Az önce hayatında ilk defa pembe dizilerdeki gibi bir sahne yaşıyordu.
"Hey." Ona seslendim. Bana küs olup olmadığını kontrol etmeliydim.
""Müsait değilim.""
"Yapma, Harry."
"Gay pornosu sitesinden tanıştığım SuperGay_123 bile benim haklı olduğumu düşünüyor."
"Hâlâ porno sitelerinden arkadaşlık mı kuruyorsun? Sana inanamıyorum." Benimle sevgili olmasına rağmen, böyle yapması iğrençti. Ona karşı çıksam bile, bana böyle ihanet edemezdi.
"Edinebilecek iyi dostlar var."
"Dostlar birbirine," elimi havada salladım, "öyle özel yerlerini atmazlar."
"Ben öyle bir şey yapmıyorum. " İtiraz etti, fakat inanmıyordum.
Önüne doğru yürüyüp, elimi uzattım. "Telefonunu ver. Kontrol edeceğim."
"Pekâla, çok ateşli gözüküyor olabilirsin, ama sana telefonumu veremem." Elini kalçama koydu. "Şimdi bu koltukta bana bir sakso çekebilirsin."
Elini ittim. "Telefonunu vermedikçe seninle göz teması bile kurmayacağım."
"Eğer tahmin ettiğin şey yoksa, bana kucak dansı yapacaksın tamam mı?"
"Hayır."
"O zaman telefon yok."
"Lanet olsun, yapacağım. Şimdi telefonu ver."
Sırıtıp telefonu uzattı. Hemen açık olan siteye girip 'SuperGay_123' ile olan sohbetine girdim. Muhtemelen Harry'nin ismi de 'GayDiePie' olmalıydı, çünkü burada öyle yazıyordu. Birkaç satır geriye gittim ve eski konuşmalardan başladım.
@GayDiePie: Louis çok güzel kokuyor cidden <3
@SuperGay_123: Ahbap, anladım artık.
@SuperGay_123: Louise güzel kokuyor.
@GayDiePie: Neyse ne. Brad ve Angeline boşanıyor. Onların yerine ben ve Louis geçmeliyiz.
@SuperGay_123: Liam ve ben varken o biraz zor.
@GayDiePie: Biz boşanırsak yerimize geçebilirsiniz tabii.
@GayDiePie: AmA bİz PaZaRa DeĞiL, mEzArA kAdAr BiRlİkTeYiZ...!
@SuperGay_123: O değil de. Yeni yüklenen videoyu gördün mü? Harikaydı. İzlemelisin.
@GayDiePie: Artık gay pornosu izlemiyorum.
@GayDiePie: Ah, Louis çağırdı.
@SuperGay_123: Louis seni parmağında oynatıyor, dostum.
Gülümsememi saklamaya çalıştım ve daha ileriki mesajlara geldim.
@GayDiePie: Louis, annemin öğrenmesini istemiyor.
@GayDiePie: Yakında beni de istemez, değil mi?
@SuperGay_123: Haklısın adamım. Bence ondan vazgeçmelisin.
Kalbimin sıkıştığını hissetmeye başladım. Süper gay dene heriften şimdiden nefret ediyordum. Bu dediğine Harry de uyarsa, ilişkimiz bitebilirdi ve ben... bitmesini istemiyordum.
@GayDiePie: Siktir git, Zayn.
@GayDiePie: Louis'nin de beni sevdiğini biliyorum.
Telefonun ekranını kapatıp Harry'ye uzattım. "Her zaman yanlış anlaşılmalar olabilir."
"Bana kucak dansı yapmak zorundasın. Bana güvenmeyişini ancak bu şekild atlatabilirim." Eliyle kucağına vurdu ve sırıttı. "Beni kendimden geçirterek unutturabilirsin."
"Şuanda kendimi iyi hissetmiyorum." Kestirip attım ve Harry'nin yatağına yayıldım. Ona güvenmemem hataydı, ama ona kucak dansı yapamazdım. Daha önce hiç yapmamıştım, tabii izlediğim vardı.
"Haksızlık yapıyorsun!" Kollarını bağladı. "İlk bana güvenip, şimdi de dediğini yerine getirmiyorsun."
"Uh, sadece yanıma gelsen ve sadece beraber yatıp uyusak olmaz mı?" Örtünün altına girdim.
"...Kaşık pozisyonunda uyursak gelebilirim." Beklentiyle baktığında, gülümsedim ve kafamı salladım.
"Yay, büyük kaşık olacağım." Işığı kapatıp, kendi yatağa attı. Arkama geçip, örtündü ve kollarını belime bağladı. Onu her manada hissediyordum.
"İyi geceler, seni seviyorum." Hafifçe ve utanarak söyledim.
"Ben de seni seviyorum, aşkım, iyi geceler." Kafama öpücük kondurmadan önce söyledi.
Şimdi en rahat uykumu çekebilirdim.
-----
Merhaba falan filan.
Kısa bölüm özür dilerim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Two Gay Boys /Larry S.
Teen FictionAU. Harry çapında berbat bi garson ve Louis marka giyinen bi fakirdi. $$$ Dramadan arınmış bir komedi kurgusu ve ilham kaynağı Two Broke Girls. Tüm hakları Max'in göğüslerinin arasında saklı.