Two Gay Boys/ 16$

634 59 17
                                    


GozdeSwizzle bu bölümü sana ithaf ediyorum, bebeğimmm <3 Seni çokkkkk seviyorumm.. İyi ki varsın gerçektenn!! <3388

"Bence ablana karşı fazla kabasın, Harry."  Diğer iki pantolonumu da, Harry'nin Şimşek McQueen yapıştırmaları olan eski dolabına koydum. "Zaten Ashton'ın ona yaptıkları onu sarsmıştır."

"Ona acıma, Louis. Az önce intikam almak için oturduğum koltuğa yorgan iğnesi koydu." Odasının banyosunda olduğu için sesi yankılanmıştı.

"Vay be!" Gerçekten Gemma'nın Harry'den kalır yanı yoktu. İkisi de annesine çekmiş olamazdı; anneleri gerçekten sakin bir kadındı. Harry babasından bu zamana kadar hiç bahsetmemişti. Sorsam ne olurdu ki? Sonuçta ikimiz 'sıkı' dostlardık ve her 'zor durumda' birbirimizin yanında olmalıydık.

"Harry?" Seslendim. Açıkçası biraz tedirgindim. Özel bir şey olduğu için anlatmak istemezse ikimiz de mahçup olabilirdik.

"İşiyorum, Louis."

Gözlerimi devirdim. Aramızın iyi olması bazen mide bulandırıcı olabiliyordu tabii ki. "Babanı hiç görmedim. O nerede?"

"Bilmiyorum." Kestirip atarak söylediğinde, elimdekileri bırakıp, yatağa yerleşmeye başladım.

"Nasıl yani?"

"Cehennemde bir pansiyonda falan kalıyordur." Sesi şimdi daha keskindi.

"Öldü mü?" Kalbimin sızladığını hissediyordum.

"O orospu çocuğu dokuz canlının teki. Ama hâlâ Tanrıya ölmesi için dua ediyorum."

"Oh, pekâla."

"Umarım sikini timsahlar koparır, lanet herif."

Bu sert sözlerini duyduktan sonra uzatmanın bir manası yoktu. Komodindeki gece lambasını kapattım. Görünüşe bakılırsa Harry duş alacaktı. Gözlerimi kapattım ve uykuya dalmaya çalıştım. Umarım Harry de yer yatağında iyi bir uyku çekerdi.

**

"Uyanınnnn!" Gemma'nın rahatsız edici sesini duyduğumda, yatakta pozisyonumu değiştirdim. Uyumak istiyordum. Burnuma gelen güzel kokuyla gözümü açtım. Yemek kokusu değil de, şampuan kokusuydu. Gerizekâlı Harry'yi yanımda fark ettiğimde yataktan fırladım. Bütün bir gece birlikte yatmıştık?

Suratına tokat attım. "Uyan, aptal!"

"Yıllardır yapmak istediğim şeyi bir saniyede yaptın. Seni sevmeye başladım, Louis." Gemma hayretle bana baktı. Beraber -Harry hariç- kahkaha attık.

Harry ise bir yandan tokat attığım yanağını tutarken, bir yandan da ayılmaya çalışıyordu. "Bir onu sevmediğin vardı, Gemma. Bu sefer onu sana yedirtmeyeceğim." Fakat hâlâ laf yetiştirebiliyordu.

"Sen de abim gibi misin?"

"Ne? Hayır. Hayır, değilim. Elbette hayır!" Telaşla söyledim ve yataktan kalktım. Kalktığım gibi Harry'nin sadece boxer giydiğini gördüğümde elimi alnıma vurdum. Gemma tabii ki de yanlış anlayacaktı.

"Seni ilgilendirmez, Gemma. Siktir git hadi." Harry homurdanıp ayağa kalktı. Gemma kapıyı sertçe kapattı.

Kızgınlıkla Harry'ye döndüm. "Neden yanımdaydın."

"Neden Gemma eşcincel misin sorduğunda yalan söyledin." Gayet ciddi bir şekilde söylediğinde, mutluluktan yoksun bir kahkaha attım.

"Çünkü eşcinsel değilim."

"Demek eşcinsel değilsin?" Üzerime doğru yavaş yavaş gelmeye başladığında geriledim. Birazdan iyi şeyler olmayacaktı.

"Peki, bana yolculukta verdiğin şeye ne diyeceğiz?"

Two Gay Boys /Larry S.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin