"Anneciğim, eğer omlet yaparsan, Gemma'ya evlatlık olduğundan bahsetmeyeceğim." Harry annesine kedi misali sırnaştı. "Lütfen omlet yap.""Hayır, anne. Krep yapacaksın!" Gemma da sinirle söylendi, ayrıca magazin de izliyordu.
"Susup, magazinde çıkan Gigi Hadid gibi olamayacağın için üzülsene sen." Annesine daha fazla sarıldı. Annesi şimdi işine daha zor devam ediyordu. Ben ise keyifle atışmalarını izliyordum.
"Kapat çeneni! Ben öyle şeylere üzülmem!"
"Geçen sene seni dudaklarına Kim Kardashian gibi estetik yapma diye zor tuttuğumuzu unutma." Harry sinsice gülümsedi. Şeytandan farkı yoktu ve çok seksi bir şeytandı. "Onun gibi olmak için ağlıyordun. Unutma, kız kardeşim."
"Seni de David Becham'ın dövmelerinden yaptırmaman için zor tuttuk, resim defteri Harry." Gemma da aynı nispetle söyledi. Üstelik kulaklarına kadar kızarmıştı.
"Yeter artık, ikinizde susun!" Bayan Anne sinir bağırıp, belindeki Harry'nin ellerini geri itti. "Kocaman gençler olmanıza rağmen, çocuksu haraketlerinizden vazgeçmiyorsunuz."
"Ama anne!" Gemma sitem etti. Ki pek de işe yaramamıştı. Harry de annesinin ittiği ellerini ovuyordu, ayrıca suratını asmıştı. İçimin burkulduğunu hissediyorum.
"Louis senin için ne hazırlamamı istersin, tatlım?" Anne az önceki hálinin aksine güzel bir dille söylediğinde, ağzım şaşkınlıkla açıldı.
"Şey, galiba omlet istiyorum." Harry'nin istediğini söylemek Gemma için biraz adiceydi ama Harry'ye kıyamazdım.
Harry bana kalpli bakışlar atarken, Gemma alevli bakışlar atıyordu. "O ikisi sevgili. Louis tabii ki Harry'nin istediğini söyler."
"Ne?!" Harry, ben ve Anne aynı anda ve aynı anda, aynı -telaşlı- tonda söyledik.
"Gece seslerinizi duymamak için sağır olmak lazım." Gemma pis sırıtışını takındı. Gerçekten cadıydı. "Ayrıca bize söylememek istemen gayet normal. Kimse Harry gibi bir gerizekâlıyla çıktığını birilerine söylemek istemez."
"Gemma saçını başını yolarım. Kes sesini." Harry, Gemma'ya birkaç adım yaklaştı. "Yapacağımı bilirsin." (Yaparım bilirsinnn)
"Biz sevgili d-değiliz. Bu bir yanlış anlaşılma." Anne'in tepkisini ölçerken, tereddütle konuştum. Acayip korkuyordum. Ya beni yargılarsa?
"Louis lütfen artık uzatmasak?" Harry konuştuğuda gözlerimi pörtlettim. Cidden şuanda kafayı yemek üzereydim. Anne bir an önce bir tepki göstermeliydi yoksa hemen burayı terk edecektim.
(Amk burdan sonrasını louis'nin ağzından yazmamışım)
"Harry bu doğru mu?" Dikkatlice baktığınızda gözlerinin hafiften dolu olduğunu görebileceğiniz Anne sonunda konuşmuştu.
Harry sol elinin tırnaklarını kemirmenin ikinci turunu atacakken, annesinin sesiyle irkildi. Annesi Harry'i evde 'grup' yaparken yakaladığında bile bu kadar tepki göstermemişti. "Evet, anne?"
"Benim minik çapkın, kaçık, gerizekâlı, aptal, serseri sapık, del-"
"Pekâla, alınmaya başladım." Harry annesinin sözünü kesti.
"Sonunda akıllı bir eş bulacağını biliyordum, oğlum. Er ya da geç iyi bir hayat arkadaşı bulacağını biliyordum!"
Louis övünse mi, yoksa şaşırsa mı bilemeden yarımyamalak güldü. Harry'nin de Louis'den kalır yanı yoktu. Gemma ise imrenerek televizyondaki modellere bakıyordu; etrafında dönen pembe dizi sahnesi cidden umrunda olmamıştı. Harry için ne kadar pembe diziler saçma gelse de şuanda mutluydu.
"Anne. Sana iyi bir gelin getireceğime söz vermiştim."
"Harry!" Louis ne kadar sert bir dille söylese de, mutluydu.
"Ah, gel buraya Louis." Anne tatlı bir dille mırıldanıp, oğluyla sarılışına Louis'yi de ekledi. Bu görüntü Gemma'ya öğürme isteği getirse bile, ekrandaki Kendall Jenner'dan daha çok imreniyordu erkek kardeşine. Harry de bunu fark ettiğinden daha fazla sinsice gülüyordu.
"Tamam yeter." Anne sarılı bozduğunda, Harry sevgilisinin elini yakaladı ve sımsıkı tuttu. "Şimdi sizi destekliyor olabilirim, ama geceleyin inleme seslerinizi duymak istemiyorum ve mutfakta sevişmek de yok."
"Yani bu Louis'yi tezgâha dayayamayacağım anlamına mı geliyor?" Harry göz devirdi. "Tanrı'ya şükür kendi evimde öyle bir kural yok."
Louis, Harry'ye dirsek atarken, Anne ve Gemma kıkırdadı. Gemma'nın aklına Ashton gelince gülümsemesi silinip, TV'ye döndü. Lezbiyen olup, Taylor Swift'le evlenmek de Gemma için gayet iyi bir seçenekti.
***
Louis"Bizi saatlerce övüp, sonra da süpermarkete gönderdiğine inanmıyorum."
"Ben halimden memnunum." Ellerimi cebime sokup, süt reyonunda deterjan arayan Harry'i keyifle takip ettim.
"Hah, çoğu iltifat sana geldi diye memnunsun." Deterjan aramaktan vazgeçip, et ve tavuk reyonunun olduğu tarafa ilerledi. "Ama anneme söylemeyelim diyen sendin."
"Eh, ama yine de iltifatlar banaydı." Omuz silktim ve alışveriş arabasını peşinden ittirdim.
"Şampuanları görüyor musun?"
"Et reyonunda olduğumuzun farkındasın değil mi?"
"Lady Gaga etten elbise giyiyorsa, biz de etle yıkanabiliriz." Gergince gülümsedi. "Şaka bir yana kafam ço karışık."
"Hey, neyin var?" Yanına koşarak yetiştim. İçimi istemsizce bir telaş kaplamıştı. 'YA HARRY BENİ İSTEMİYORSA?'
"Annem Ashton'la yaşamayı kesip, yanına taşınmamızı istedi." Kafasının arkasını kaşıdı.
"Taşınmamızı derken?"
"Seni de istiyor."
"Yok, hayır. Bunu yapamam. Cidden kusura bakma, fakat olmaz. Ben Ashton'la kalırım, sen annenin yanına gidebilirsin. Ve her hafta sonu buluşuruz." Cümleleri nefes almadan sıraladığım için derin bir nefes aldım.
"Ben de istemiyorum. Ayrıca seni de Ashton'la yalnız başına bir evde bırakmam. O fırsatçı herifin bir anda gay olası gelir."
"O zaman bir çaresini bul, Harry." Kaşlarımı çatarak konuştum. Belki kaynanasıyla kalmak istemeyen çirken gelin gibi gözüküyordum, ama böyle bir şeye göz yumamazdım.
_____
Çok beklettim galiba, özür dilerimmm ♥♡ AMA TWO BROKE GIRLS'ÜN YENİ SEZONU BAŞLADII :;) ')')')')'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Two Gay Boys /Larry S.
Dla nastolatkówAU. Harry çapında berbat bi garson ve Louis marka giyinen bi fakirdi. $$$ Dramadan arınmış bir komedi kurgusu ve ilham kaynağı Two Broke Girls. Tüm hakları Max'in göğüslerinin arasında saklı.