Multide ufak bir çalışmam var. Bundan sonda her multide böyle bir şey olabilir.
Loulou.
--Aptalca dikilip durmamın ikinci dakikası da bitmişti. Harry hâlâ beklentiyle bana bakıyordu, ben ise sadece boş bakışlarla duvara bakıyordum. Harika bir duvar kağıdı vardı. İnanılmaz bir duvardı. Öyle ki duvarı görünce tatmin oluyordum. Canım duvar iyi ki var! Her daim kalbimdesin duvar.
"Öylece dikilip duracak mısın, Louis?"
Gözlerimi güzelim duvardan çektim ve Harry'ye döndüm."Bilmiyorum. Ben yapamayacağım galiba."
Omuzlarını düşürdü. "Sözünden geri dönemezsin."
Tanrı aşkına neden diretiyordu ki? Lanet bir iş ve kendisi yapabilir. Ayrıca o sözleri söylerken ciddi değildim; yani yarıciddiydim de denilebilir.
"Louis Tomlinson korkuyor mu? Oh, yoksa Louis toy bir erkek mi? Reşit de değilsindir sen. Değilsin, değil mi?" Kışkırtıcı bir şekilde konuştu.
"Ne?! Elbette hayır, toy falan değilim. Hatta Sasha Grey* bile beni twitterdan takip ediyor." Aman Tanrı'm bu duruma düştüğüme inanamıyorum.
"Seni twiiterdan takip edecek en sapık kişi sadece benimdir. Cidden."
"Benim twitter adımı bile bilmiyorsun, Harry."
"Belki birazcık gizli takip yapmış olabilirim, louist91."
Ağzımı şaşkınlıkla açtım. "Yoksa twerkitlikeharry hesabı sen miydin? Eğer oysan, lütfen tweetlerime aptal yanıtlar yapmayı kes."
Aklıma Harry'nin, 'Nick Jonas'ın
Close şarkısı kesinlikle harika!' tweetime karşılık attığı, 'Hayır, bence Jonas Brothers geri dönmeli ve birlik olmalılar' yanıtı aklıma geldiğinde, kıkırdadım. Yine de sinir bozucuydu."Ben özgürüm, istediğimi yaparım, ve şimdi gelip bana bir blowjob veya iyi bir çekiş verirsen daha da özgür olacağım."
"Unut bunu, Harry."
"Lafından dönüyorsun. Seni sikeceğim, Louis! Lanet birer rahibe olmadığını biliyorum, gel buraya." Eliyle yeri gösterip, bir ayağını yere vurdu.
"Beni zorlama. Bu tacize girer."
Derin ve gürültülü bir nefes bıraktı. "Sana beni çekmen için yalvaracak değilim. Gidip kendim işimi halledebilirim ve sen de kendine kalacak bir ev bulsan iyi edersin."
"Ne? Pekâla, tamam. Yapacağım. Lanet olsun ki yapacağım." Bunu yaptığına inanamıyorum. Ona zevk vermediğim için beni kovuyor muydu şimdi? Bu yaptığı canilikten ve bencillikten başka bir şey değildi. Fakat yapmazsam ya Texas'a giderdim, ya da metrolarda kalmaya devam ederdim.
"İstemeyerek yapılan her işten bir sorun çıkar. İstemiyorum." Benim bir şey dememe müsade etmeden, banyoya ilerledi.
Daha gidişini idrak edemeden kapı kilitleme sesi geldi. İstemiyor değildim, tiksinmiyordum da. Şimdi yapmaya kalkışırsam belki de yapamazdım ve benimle dalga geçerdi. Toy çocuk olarak anılamazdım; normal öğrenci bile beni böyle anmamalıydı. Ya da boşverin iyi de olsa, kötü de olsa Harry'ye istediğini verecektim. Hem de kendi isteğimle.
Ardından koştum ve banyoya ilerledim -muhtemelen ordaydı-.
Kapıyı yumrukladım. "Bak, temin ederim senden iğreniyor veya istemiyor değilim. Sadece yapabilir miyim diye endişe ettim."Ses gelmeyince devam ettim. "Lütfen ilk seksüel denememe ve evde kalmama izin ver."
Yaklaşık 10-15 saniye sonra kapı kilidi sesi geldi ve kapı açıldı. Şaşkın ama sırıtan bir Harry karşımda dikiliyordu. Kıkırdadım. Pantolonu ayak bitimindeydi ve boxerı hâlâ şişikti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Two Gay Boys /Larry S.
Teen FictionAU. Harry çapında berbat bi garson ve Louis marka giyinen bi fakirdi. $$$ Dramadan arınmış bir komedi kurgusu ve ilham kaynağı Two Broke Girls. Tüm hakları Max'in göğüslerinin arasında saklı.