Gözümü kaşıyarak sınıfa girdim ve kapının önünde durup sınıfa göz gezdirdim. Sefa yine en arkada yerinde oyun oynuyordu. Duvar kenarında yine Yaren ve Alara ikilisi de onların yan sıradında oturan yeni çocuk Emre'ye bakarak konuşuyorlardı. Emre'de telefonuyla ilgilenirken bir anda beni farketmiş olacak ki bana döndü. Yutkundum ve ona kısa bir bakış attıktan sonra sırama doğru ilerlemeye başladım. Ali başını sıraya koymuş yatıyordu. Başına gelip dikilmeye başladım ve ne yapmam gerektiğini düşünmeye başladım. Ali beni çok yoruyordu bazen. Bazen gereğinden fazla alıngan ya da mızmız olabiliyordu. Sanırım benim yerime regl olmaya başlamıştı çünkü 3 aydır regl olmuyordum(!)
Ellerimi yavaşça onun omuzlarına koydum ve aynı yavaşlıkta masaj yapmaya başlarken kulağına doğru eğildim.
"Üzgünüm."dedim ve tekrardan dikleşerek masaj yapmaya devam ettim. Bir süre daha yattıktan sonra yavaşça masadan destek alarak dikleşti ve kısık gözleriyle benim gözlerime bakmaya başladı.
"Ben kürkçü dükkanın değilim seni zorba kız!"dediğinde gözlerimi devirdim ve kayması için onu omzundan ittirdim. Normalde benim oturduğum yere doğru kayınca yanına oturdum ve derin bir nefes alarak kolumu onun omzuna attım.
"Sen benim kürkçü dükkanımsın."dedim ve gözlerimi ona çevirdim. Hala aynı ciddiyetle bana bakıyordu.
"Bende senin kürkçü dükkanınım."dedim ve küçük bir şekilde gülümsedim.
"Her ne yaşanırsa yaşansın, her ne kadar kavga edersek edelim bir birimizi her koşulda geride bırakmayacağımıza dair söz verdik."dediğimde suratını buruşturdu.
"Ben bunu hatırlamıyorum."dediğinde gözlerimi devirdim ve başımı omzuna yaslayarak konuşmama devam ettim.
"Şimdi verdik."dediğimde hiç istemediğini anlasam bile kıkırdadı. Bende kıkırdadım ve tekrardan ciddileştim.
"Bak, Avrupa yakasındaki Burhan beyden beter olan canım arkadaşım Ali. Ben senin iyiliğini düşünüyorum. Yaren iyi bir kız değil. Şu anda yeni çocuğu keserken fısır fısır onu yücelttiğine eminim."dediğimde başını hafifçe kaldırdı ve arkamda kalan kızlara ve yeni çocuğa baktı.
"Demem o ki, bence sana daha usturuplu ve güzel bir kız bulmalıyız. Yaren dişlek, yani."dediğimde gözlerini bana çevirdi ve burukça gülümsedi.
"Hadi şimdi boş verelimde, sen şu çocuk hakkında bildiklerini anlatmaya devam et ha?"dediğimde biraz daha güldü ve dikleşerek dudaklarını yaladı.
"Kızlara çok düşkünmüş, eski okulunda yatağa atmadığı kız kalmamış diyorlar."dedi fısıltıyla.
"Hım, bu okuldada bir tane kalıcak desene."dediğimde o gülmeye başlayınca bende kıkırdadım ve ondan uzaklaşıp arkama yaslandım.
"Kim o bir tane?"dedi gülerek gözlerini gözlerime sabitlerken. Dudaklarımı büzüp düşünür gibi yaptım.
"Yaren."dediğimde tekrar kahkaha attı ve arkasına yaslanıp gülmeye devam etti.
"Bu iyiydi."dediğinde güldüm ve gözlerimi Yaren ve Alara'ya çevirdim. Tam da dediğim gibi fısır fısır konuşurken Emre'ye bakıp sırıtıyorlardı. Gözlerimi Emre'ye çevirdiğim anda o ayağa kalkınca dikkatim tamamen onun üzerinde durdu. Üzerini düzeltti ve sınıfın kapısına doğru ilerledi. Dışarı çıktığında ben hala hipnoz olmuş bir şekilde kapıya bakıyordum. Bende bir sorun vardı, sebebini hala anlayamadığım saçma bir sorun. Deniz Tekin'in Bende Bir Problem Var şarkısını kendime gönderiyordum şu an.
"Çok yakışıklı değil mi?"diye gelen sesle gözlerimi kapıdan ayrıdım ve irkilerek Ali'ye döndüm. Anlamdıramadığım bir gülümsemeyle bana bakıyordu. Yutkundum ve başımı hızlıca iki yana salladım. İnanamayarak kaşlarını kaldırdığında önümde duran Ali'nin kalemini aldım ve elimde çevirmeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevgili Hocam
Teen FictionSen babasın, beni koruyup kollaman gerek.. Her gece yorganın altında ağlatman değil...