Jak jsem říkala ... Vlasně měla čásnečně pravdu. Byl velmi mladý. Mohlo mu být takových 22 let. " No tak no tak děti , už toho nechte!" Trochu zvíšil hlas , aby třída ztichla. ,, Děkuji Emily." Pokračoval ,, Všichni by si z tebe meli vzít příklad ." Opět na mě vrhl ten jeho sexy úsměv, a já jsem začla mít opravdu pocit, že se mi líbí, ale ...
Mám kluka , Kyla. Je mu 17 . Dneska bychom měli jít ,,ven" , jestli mi rozumíte :D. A to přesněji v 15:00 - po škole. Nebo aspoň takhle to říkal. Ale jak ho tak znám , přijde pozdě. Neměla bych ho podceňovat , já vím , ale vždycky přišel pozdě.
,, CRRRRRRR !" Zaslechla jsem. Zkontrovala jsem mobil. Bylo 14:40. Když jsem šla dolu ke dveřím , byl tam on - koukla jsem se kukátkem. Co tu dělá , vždyť má ještě 20minut , říkala jsem jsi. Ale v poslední době jsme spolu vůbec nebyli , samá škola, učení , znáte to .. Tak jsem mu šla otevřít , jelikož jsem byla doma sama . ,, Čau Em" řekl mi , ,,Myslel jsem že ještě nebudeš doma ... " No jasně .. V poslední době mu jeho kámoši nakecali , že jsem se vyspala s tím učitelem , a od té doby mě asi trochu podezřívá z nevěry , ale nebyl čas to tak nějak probrat . ,, Ahoj Kyle , ano jsem doma , ale ještě nejsem úplně ... připravená ... Každopádně pojď dál. ,, Nejsi připravená .. na co ?" Šibalsky se usmál aby mě poškádlil." ,, No prostě ještě nejsem oblečená." Mrzutě se na mě podíval. ,, Aha " řekl , ,, Kyle , lásko , musíme něco důležitého ... ehm .. probrat. Jen se obleču a hned jsem tady. Přikývl. Běžela jsem po schodech nahoru rovnou do šatníku. Venku bylo příjemně , a tak jsem si vzala mé modré kytičkové šortky, k tomu mé nové Air Maxi a košili s dost velkým výstřihem - JEHO oblíbené . Sešla jsem dolů po schodech a říkám, ,, Už můžem ."Podíval se na mě jeho krásnýma čokoládově hnědýma očima , otevřel mi dveře , vyšla jsem a on hned za mnou. Zamkla jsem a říkám: ,, Tak kam máš v plánu jít :) ?" Šibalsky jsem se usmála. Podíval se nahoru na nebe. ,, Emily , zlato , začíná pršet." Sakra! Říkala jsem si. A on najednou : ,,A co kdybysme šli třeba k nám ? Taky jsem doma sám." Krásně se na mě usmál.Kývla jsem ...
,,Pojď dál." Řekl . ,, Děkuju , jsi hodnej." Řekla jsem . ,, Em , co kdybychom šli do mého pokoje ?"
Navrhl . ,,No tak dobře , ale co tam budem ... " ,, Nech se překvapit , něco určitě vymyslíme :) ." Přerušil mě. ,, Běž napřed." Řekl. Asi po ani ne 5 minutách přišel do pokoje , a začel mě vášnivě líbat... Nikdy jsem takovou líbačku nezažila . Vždycky to byly takové nesmělé polibky , ale teď ... Přitiskl mě ke zdi a začal mi rozepínat košili...
To už se mi moc nelíbilo .. Byla jsem panna a ještě dlouho jsem jí chtěla být . Ale najednu stranu jsem o něj nechtěla přijít... A tak jsem si to ještě trochu nechala líbit ... A njednou mi tu košili rozepnul ... ,, Em , máš strašně krásný ... prsa!" Řekl mi narovinu. ,, Dík ale ... " Chtěla jsem mu říct že mi to není moc příjemný ale zase mě přerušil a říká: ,, Nech mluvit vášeň !" A zase mě začal líbat. Já jsem ho jemně odstrčila , protože mě bolelo břicho , a on na to : ,, Emily děje se něco ?" A začal mě líbat tak , že sjížděl trochu dolů ...
Začal mi líbat prsa , a hrál si s nimi . To mi také bylo nepříjemné , ale dalo se to zkousnout. ,, Vpoho kotě ?" Zeptal se mě a začal mi svlékat moje šortky. ,, Kyle prosím ..." Alee ztichla jsem ! Nic mi zatím neudělal a já nemám důvod panikařit ! Opakovala jsem si stále do kola . Najednou mi slíknul i šortky , a já jsem byla v místnosti akorát ve spodním prádle . ,, Em máš sexy zadeček :* ! " Říkal , a podíval se mi do očí a přitom si stále hrál s mými ňadry. ,, Děkuju, ale ... Kyle , já jsem ti chtěla říct , že mi je to ... nepříjemné :( ." Ihned nechal toho líbání , uraženě si sedl na postel a povídá : ,, Tak sorry Em že ti nejsem dost dobrej !" Řekl mi nepříjemným tónem. Šla jsem si sednout vedle něj v podprsence a kalhotkách. ,, Kyle , takhle jsem to přeci nemyslela ." ,, A jaks to teda myslela ?" Otočil se na mě a nezpouštěl oči z mých ,, krásných' ňader. ,, Já jsem tím jenom chtěla říct ... Že mi je to prostě nepříjemný když mě slíkáš!"Řekla jsem , a on hned zareagoval: ,, Ale proč ?" ,, ...Protože se před tebou stydím ..." řekla jsem a z oka mi ukápla slza . ,, Emily , vždyť se nemáš za co stydeť !" Řekl smutým hlasem . ,, Já vím , ale prostě mi je to nepříjemný , chápeš ?" Vyhrkla jsem ze sebe . ,, Ano chápu to , ale jak to teda vyřešíme ?" Ukápla mi další slza , protože mi bylo jasné že mi chce dát kopačky . ,,Nevím !" ... Chvíli jsme oba přemýšleli ...
,, Hele , a můžu se tě na něco zeptat ?" Nejistě se na mě podíval. ,,Proč se stydíš ? Mně ! ",, No , nemůžeš za to Kyle . Prostě , já jsem ještě ... Panna !" Zdůraznila jsem to ... ,, Cože !? " Nepříjemně " zařval" . ,,Tos mi to nemohla říct ?!" ,, Lásko , já jsem ti to chtěla říct ... " ,, Už mi neřikeej lásko ! Nejsem žádná tvoje láska ... " Tak tohle mě bodlo u srdce . Došlo mi , co to asi znamená ... ,, Rozcházim se s tebou ! " Řekl ještě přísnějc . ,, Kyle , proč ? Kvůli tomu že jsem panna ?" ,, Ne , kvůli tomu ne ! Ale kvůli tomu , žes mi to nebyla schopná říct ... " ,, Ale Kyle dyť já ... " ,, Nic už mi nevysvětluj , prostě končíme , šlus !!!" Smutně jsem se na něj podívala , ale co jsem mohla dělat ... Prostě jsem odešla domů. Ještě cestou jsem rychle zavolala mojí nejlepší kamarádce Sáře, a se všým jsem se jí svěřila . Nakonec i mě došlo , že se se mnou chtěl ten zmetek jenom vyspat ! Byl přece o rok starší ! - řekla jsem Sáře.
No nic ... To je život ... Opakovala jsem si pořád dokola .
ČTEŠ
Svůdný Učitel
Romance,,Dobrý den, žáci , posaďte se!" Řekl nám ten nový sexy učitel. Mimochodem- já jsem Emily. ,, Žáci , já jsem váš nový učitel Will Smith. A budu vás mít na Matematiku." Řekl, a roztomile se na mě usmál. Seděla jsem s mojí nejlepší kamarádkou Sárou.Sá...