... Po chvíli jsme dorazili domů . První jsem vešla já a pak on , já jsem zabouchla dveře a on si mezi tím sedl do křesla. ,, Nechceš něco doučit ?" Slušně se mě zeptal , ale potom se zase šibalsky usmál . ,, Vážně jsi myslíš , že chci něco doučit ?" Řekla jsem já , trochu ... drze . ,, No moc ti nejde tělocvik ." ,, Chceš mě snad doučit tělocvik ?" Řekla jsem potišeji a trochu více sexy . ,, Rád bych tě ho doučil." Řekl stejným tónem jako já .
Skousla jsem si spodní ret. On se postavil a přišel ke mně. Chytl si mě za pas , a pomalu a opatrně si mě k sobě přitahoval. Byli jsme u sebe tak blízko , že jsme se skoro dotýkali nosy. Stále mě držel za pas , a já jsem mu jednou rukou držela vlasy , a druhou jsem měla položenou na jeho hrudi. Začal se ke mně přibližovat. Nakláněl ke mě svojí pusu , a já jsem se taky začla přibližovat. Skoro jsme se začli líbat , a on najednou uhnul . ,, Co děláš ?" Řekla jsem mu docela dost naštvaně. ,, Rád tě provokuju a ještě radši si s tebou hraju." Odpověděl mi upřímně , a usmál se. ,, Ty víš , že mně to štve žejo ?" ,, Jo , vím , a proto to dělám ." Zase odpověděl naprosto upřímně ."
Začal mi líbat krk. Pomalu mi líbal krk , dotýkal se mě , protože věděl , že mně tohle neskutečně vzrušovalo . Já jsem mu na oplátku občas trochu zatáhla vlasy - To zase vzrušovalo jeho . Občas jsem také vzdychla , zasténala , nebo jsem začla zrychleně ale zhluboka dýchat. Stále mi líbal krk . Začal mi sjíždět dolů , a dolů . Byl u mých prsů , . Rozepínal mi knoflíček po knoflíčku , na mé košili. Nakonec jí ze mě rychlým pohybem strhl. Viděl má prsa. Sundal mi i podprsenku. Líbal mě - tentokrát na rtech - a při tom si hrál s mými prsy. Já jsem začla sténat , a cítila jsem , ano , opravdu jsem cítila motýlky v podbřišku a jemnou bolest břicha - z toho jak jsem byla vzrušená - skoro mě udělal. Jak jsem sténala , viděla jsem , jak ho to vzrušuje , a že ho to jakoby dobijí. Začal mi svlíkat kraťasy , a líbal mi lem kalhotek . Když mi sundal i je , líbal vnitřní stranu mých stehen . Už jsem skoro byla udělaná , a on toho nakonec nechal . ,, Co ?? Proč jsi to zase udělal ? Skoro jsem byla ... " Řekla jsem mu , docela naštvaně . ,, Já vím , nechal jsem toho , protože nechci aby si se ještě udělala . Nejsem ani svlečený , a navíc , baví mě to si se s tebou hrát ." Zase se sebejistě usmál. Vím že ho to bavilo - hrát si se mnou - a byla jsem rozhodnutá mu to vrátit . Ale až později ...Will (učitel )
Má opravdu krásná pevná prsa. Jak už jsem několikrát řekl , schválně jsem jí provokoval , a hrál si s ní. Vím že už jsem jí skoro udělal , ale schválně jsem toho nechal , protože já jsem byl ještě pořád oblečený. Jak tak sténala , neskutečně mě to dobíjelo jakousi energií. Hned jak jsem dořekl , přišla ke mně ještě blíž než před tím , a začla mě svlíkat. Nejprve triko , pak kalhoty. Chvíli si prohlížela mé břišáky. Potom také nemohla spustit oči z mého rozkroku. Z pohledu na ní jsem ho měl úplně tvrdýho - a stál mi .
Emily
Začla jsem ho slíkat. Opravdu jsem nemohla spustit oči z jeho břišáku a rozkroku . Jen boxerky jsem mu zatím nechala. Viděla jsem , jak mu stojí . A tak jsem ho začla líbat na krku - opravdu vášnivě . Občas zasténal , když jsem mu ho zmáčkla - měl ho fakt tvrdýho. Začla jsem z něj pomali strhávat boxerky. Měl ho fakt krásnýho . Jeho péro bylo fakt boží. Měla jsem strašnou chuť mu ho vykouřit , ale řekla jsem si , že mu oplatím to , co udělal on mě. Jak jsme tak stáli , začla jsem mu hladit tyy jeho břišáky ,. Hladilo jsem ho od krku , až těsně nad jeho penisem. Líbala jsem mu taky vnitřní stranu stehen - jaako on mě , a když jsem viděla , že už skoro je , přestala jsem. , a hned jsem mu řekla : ,, Aspoň vidíš , jaký to je zlato :* " A jemně jsem ho políbila na rty. ,, Tak a teď si mě nepřej ." Řekl to tak krásně. ,, Už mě konečně ošukej , jak nejlíp to umíš . " Řekla jsem mu - možná až moc nadrženě ...
Will ( učitel )
Nesnášel jsem , když mi to oplácela , ale miloval jsem , když jsem jí to mohl dělat . Tu větu , co teď řekla ... Nevím jestli by to byl dobrý nápad . Navíc , učitel se svojí studentkou .... A navíc mám přítelkyni ... Řekl jsem si že zůstanu s Emily . Svojí přítelkyni mám taky rád , ale určitě s ní nezažívám takové vzrušení a hrátky jako teď s Emily. Emily mám moc rád - ostatně , ona mě taky - ale přeci jen , je jí 16 . A tak jí říkám : ,, Emily ... Taky tě chci ošukat , ale je ti 16 . " Řekl jsen , podíval jsem se jí do očí , ona se chvíli zahleděla do těch mých . ,, Wille , zlato , já vím že mi je 16 , ale chci tě ! Chci si to s tebou užít a rozject na plno ! Mám tě ... ehm ... ráda , a... a.... Chci tě !" Sakra ! Ona to " tvrdý ošukání " myslela vážně . ,, Opravdu TO chceš ?" Ještě jednou jsem se jí zeptal . ,, Ano , ošukej mě , jak nejlíp to umíš ." Tahle věta mě dobíjela ,. Tak jsem k ní přišel , a začal jsem jí chtivě líbat. Pak mě trochu, ale jemně odtrhla , a lehla si na gauč. Nevydržel jsem to. Pohled na ní mě neskutečně vzrušoval. Ani jsem se nenadál , a ležel jsem na ní ...PŘIPRAVUJI DALŠÍ ČÁST . MÁTE SE NA CO TĚŠIT , ALE NEVÍMM KDY VYJDE , PROTOŽE TENHLE WKKND NEBUDU DOMA. , ALE BUDU SE TO SNAŽIT VYDAT DO PONDĚLKA , MAX. DO ÚTERKA , DĚKUJI ZA VŠE , MILUJU VÁS :* :* <3
ČTEŠ
Svůdný Učitel
Romance,,Dobrý den, žáci , posaďte se!" Řekl nám ten nový sexy učitel. Mimochodem- já jsem Emily. ,, Žáci , já jsem váš nový učitel Will Smith. A budu vás mít na Matematiku." Řekl, a roztomile se na mě usmál. Seděla jsem s mojí nejlepší kamarádkou Sárou.Sá...