Will
Stál jsem před " jejím " ( nemocničním ) pokojem. Měl jsem o ní strach. Já jsem říkal že jsme měli jít k doktorovi už minule. Bojím se o ní - co když je těhotná ? No, ale je pravda že už jí je 17 ... Vyšel doktor. ,, Dobrý den ... , " řekl doktor a pokračoval ,, Vy jste slečny Moonrouové ... " a chvilku se zarazil. ,, Jste příslušník její rodiny ?" ,, Ano, já jsem ehm ..... její .... přítel ." Řekl jsem já. ,, Dobře, zdravotně je na tom v pořádku, omdlela pravděpodobně z nedostatku tekutin ,. Ale proč zvracela ?! To je podezřelé, protože z jídla to ASI nebylo ..., ale mohlo to být z úplně jiného důvodu ..." Kruci! ,, Je možné , že by Emily ... ehm .... Slečna Moonrouová byla těhotná ?" Hned jsem se musel zeptat. ,, No, záleží na tom, kdy měla ten nechráněný styk." řekl, a já jsem se zamyslel ... ,, Před necelým týdnem. ,, Aha, tak to by dělat test asi ani nemělo cenu, ale těhotná být může - i to je možné , ovšem nemůžeme nic tvrdit!" Řekl doktor. ,, A můžu se na ní jít podívat ?" ,, Zajisté - tudy prosím , a nashledanou ." ukázal, a rozloučil se. ,, Děkuji, naahledanou ." Vešel jsem do dveří a Emily nedočkavě ležela na posteli a čekala na nějaké informace. ,, Ahoj Emily ." Hlasitě jsem pozdravil, přinesl jsem jí květiny,které jsem teď dal do vázy , a padl jí kolem krku. ,, Ahoj Wille , děkuju." Řekla a políbila mně. ,, Za co ty moje beruško ?" Řekl jsem a vzápětí jsem jí pohladil po líčku. ,, Za všechno." ,, Ale prosímtě ... " A políbil jsem jí. ,, Tak co, víš nějaké informace ?" Nedočkavě se musela zeptat. ,, No, že to jak si omdlela bylo nejspíš z nedostatku tekutin ale i z něčeho jiného ..." chvíli jsem se odmlčel , aby jí to došlo , a pak jsem pokračoval " ,, A to zvracení ... Je možné že můžeš být těhotná." Řekl jsem jí narovinu. ,, No to ne, to teda nemůžu, jak bych to řekla mámě a tátovi? A jak s tím bříškem chodila jako do školy ?!" ,, To nevím Em." Posmutněl jsem. ,, Chceš jít už dneska domů?" ,, No jasně že jo!" odpověděla bez jakéhokoli zaváhání. ,, Ale asi budeš muset - spíš já - podepsat revers. Ale nevím, víš co ?! Dojdu za doktorem , jo ?" ,, Jo prosím, děkuju ." Šel jsem za doktorem ... První se vyptával kde jsou Emiliiny rodiče - řekl jsem , že jsou na služebních cestách v Rakousku - a nakonec teda řekl, že může domů už dnes. Poděkoval jsem i za Emily , rozloučil se, podali jsme si ruce a odešel jsem za Emily. Vtrhl jsem do jejího pokoje bez zaklepání. ,, Mohl jsi zaklepat, lekla jsem se!" A naštvaně si překřížila ruce přes prsa. ,, Promiň, ale můžeš jít ke mně domů klidně teď!" řekl jsem jí , na vteřinku se jí rozzářil obličej a pak řekla: ,, No , nevím ." aby mě poškádlila. ,, To byla sranda, promiň." Teď se zase omluvila ona mně. Začla si balit věci a já jsem jí s tím pomohl.
....
Přijeli jsme domů. ,, Můžu si dát vanu ?" Zeptala se a uculila se na mě. ,, Jasně" řekl jsem a odvedl jí nahoru. Svlíkla se už v ložnici, šla do koupelny a zabouchla za sebou dveře. ,, ťuk ťuk!" zaklepal jsem. ,, Ano ?"
,, Můžu ?" zeptal jsem se.
,, Jasně že jo, pojď." Odpověděla a tak jsem otevřel a vešel dovnitř. Šel jsem k vaně a začli jsme se líbat. Ona si mě k sobě přitáhla mokrýma rukama a řekla. ,, Svlíkni se a pojď ke mně. " Přikázala mi a já jsem ani na moment nezaváhal a poslechl jsem ji. Vlezl jsem si k ní do vany. Začal jsem ji líbat - nejdříve na krku, potom na rtech. Líbal jsem její plné červené rty.Emily
Byla jsem s Willem ve vaně. Líbal mě. Lehl si na mě. Otočil si mě , abych byla nahoře. Vklouznul do mě jedním prstem. Já zasténala a jeho to vzrušilo. Za chvíli jezdil prstem sem a tam. Poté přidal i druhý prst. Opět jsem zasténala a cítila jsem slastný pocit v klíně. Will vyndal oba prsta a zasunul mi tam jeho péro. Zasunul a tvrdě přirážel. Po chvíli jsem se udělala s jeho jménem a on hned poté. Vylezli jsme z vany a šli jsme se utírat.
Když jsme se utřeli, šli jsme do ložnice kde jsme se oblíkli. ,, Lásko jdeš si sednout ke mně?" Zeptala jsem se ho. ,, Jasně kočičko." Řekl mi tak krásně romanticky že se mi z toho zachvělo celé tělo. Chvíli jsme si povídali tak nějak " o ničem" a mě najednou začlo strašně bolet břicho. ,, Wille, mně je zle." Řekla jsem mu upřímně. ,, Jako od žaludku ?" ,, No ... " ,, Ale zvracet se ti nechce ?! " Zakroutila jsem hlavou. ,, Počkej!" Řekl a šel pro něco ... ,, Tu máš." Řekl když přicházel. Byl to ledový obklad. ,, Děkuji,"
řekla jsem a uculila jsem se. ,, Už je to lepší." Řekla jsem a on na to: ,,To jsem rád." Řekl a já jsem se musela uculit protože mě políbil. Najednou mu zazvonil mobil. Zvedl to a s tím pánem si povídal příjemným hlasem. Poté to vypnul a říká mi: ,, Emily , budu muset jít vyřídit s jedním pánem něco moc důležitého, zůstaň prosím tady a nikam nechoď, nechci aby se ti něco stalo." Řekl tak moudře a políbil mě. ,, Dobře a mohla bych sem kdyžtak pozvat Sáru prosím ?" Zeptala jsem se a udělala " psí kukadla". ,, No dobře , ale neměla by jsi zavolat rodičům?" ,, Díky, díky! díky," a políbila jsem ho , ,, jop, zavolám." ,, Teď už musím , do dvou hodin přijdu , ahoj." ,, Ppa ." A rozloučili jsme se. Do dvou hodin ?! Ok, aspoň mám čas zavolat rodičům a pozvat Sáru.
...
Po asi 30 minutovém rozhovoru s rodiči jsem zjistila, že se jim to trošku zkomplikovalo a že přijedou buďto za týden nebo za dva. Řekla jsem si že konečně brknu Sáře a pozvu jí. Rozhovor probíhal nějak takto:
J: Ahoj Sáro, máš čas ?
S: Ahoj, jo mám, proč ?
J: A nechceš zajít ?
S: Jako kam ?
J': Sem , k Willovi!
S: Jako k učitelovi ?
J: Jop, ale on není doma. Je na schůzce a říkal ať tě klidně pozvu.
S: No , nevim ...
J: Sáry, prosím, nechci tu být sama a navíc po tom co se mi stalo ...
S: :O hhhh co se ti stalo ?!
J: Řeknu ti to když přijdeš ...
S: Ok, za 5 minut jsem tam, zatim pa
J: paSupr. Aspoň že Sára přijde. Možná jsem jí to měla říct dřív, ale chtěla jsem jí to říct osobně takže to snad pochopí. Asi jí budu ještě muset říct že ... Můžu být i těhotná ... Počkat! Mám ještě chvíli času a tak jsem seběhla dolů , dala jsem si něco málo k snědku a cpala jsem do sebe vodu po skleničkách. ,,Crrr!" Jupíí! Zajasála jsem, Sára už je tady. Šla jsem ke dveřím a otevřela jsem. ,, Ahoj Em." Pozdravila mě Sára. ,, Ahoj Sáro." Opětovala jsem jí pozdrav. ,, Tyjo, ňákej luxus na učitele ne ?" Zeptala se mě překvapeně. ,, No , on je učitel " jenom pro radost", kdyby nechtěl, může 24hodin denně sedět a nic nedělat, protože ty prachy má od rodičů..." ,, Aha" Přikývla Sára. Řekla jsem jí, ať jde se mnou nahoru do ložnice, že jí to potřebuju říct. Když jsme seděli na posteli tak ona povídá: ,, Tak co se ti teda stalo ?!" Zeptala se mě nedočkavě. ,, No ... Mně asi tak před týdnem znásilnil nějakej chlap a jeho společníci mu pomáhali mě držet ... " Řekla jsem pomalu a smutně. ,, Cože ?! Oni tě ošukali ??!" ,, No ... Jo!" Řekla jsem. ,, Jako jenom tak ??" Vyptávala se Sára dál. ,, Jo, já sem tam šla, když jsem šla od tebe domů , měli jsme se tam sejít s Willem a když jsem procházela okolo nich, tak mě prostě ... " Zastavila jsem se. ,, Ošukali, jasně chápu." Řekla Sára opravdu chápavě. ,, No ... A je možnost , že jsem těhotná." Řekla jsem a sklesla jsem hlasem. ,, Cože ?! Jakože ty jseš ..." ,, Ne!" Ujistila jsem jí , i když jsem si tím nebyla moc jistá. ,, Jenom možná, protože od tý doby pořád zvracím." ,, Tak si kup test ne ?!" ,, Hm, taky mě to napadlo ... " ,, Ok, tak jdem ." Řekla to nějak na rychlo ale ok . Vzala jsem si peněženku, klíče a mobil a šli jsme. Zašli jsme do blízké lékarny. Vešli jsme a já říkám: ,, Dobrý den, máte tady těhotenský test?" Zeptala jsem se a na tu příjemnou paní jsem se mile usmála. ,, Dobrý den, ano , s největší citlivostí ?" Zeptala se, já jsem jen zakývala hlavou a ona už se přehrabovala v regálu. Dala mi ho,.já jsem zaplatila a šli jsme. Sáře jsem řekla, ať to nikomu neříká a ona přikývla. Dorazili jsme domů. Teda vlastně k Willovi. Ještě před dveřma jsem si strčila test do kabelky a odemkla jsem si. Sára stála za mnou a zahlédli jsme Willa. ,,Ahoj lásko." Řekla jsem. ,,Ahoj zlato ." Řekl Will, a před Sárou jsme si padli kolem krku. ,, Ehm.... Dobrý den." Řekla Sára a začervenala se. ,, Ahoj Sáro." Řekl a usmáli se na sebe. Zuřila jsem a on najednou řekl Sáře: ,, Neměli bychom si tykat, když sem teď budeš chodit třeba častěji za Emily?!" Cože ?! Můj přítel ai s mojí Bff budou tykat ?! Ale okey, Sára ví že spolu chodíme my! ,, Tak .... ehm... jo , já jsem Sára." ,, Já jsem Will." Uchechtli se, šli k sobě a podali si ruce. Tak teď už fakt zuřím. ,, Dobře, dobře, co budeme dělat ? Sára už asi půjde ne ?!" Zeptala jsem se jí a zároveň jí to přikázala. ,,Jojo, nebudu vás rušit." Řekla Sára a viděla , že dost zuřím. ,, Nene, Sáro, nerušíš, klidně tu můžeš zůstat - i přespat když budeš chtít." No cože ? Docela se bojím aby se mezi nimi něco nestalo, ale uklidnila jsem se. Je to moje nejlepší kamarádka a můj přítel - tohle by mi nikdy neudělali ... ,, Sáro, budeš tu chtít přespat ?" zeptala jsem se už uklidněně, ona to poznala a usmála se na mě. ,, No, newím, nechci vás otravovat ..." Řekla a podívala se na mě a na Willa. ,, Ne, to nebudeš." Řekli jsme s Willem oba nastejno a usmáli jsme se na sebe a políbili se. ,, Tak jestli by to newadilo ..." Řekla Sára. ,, Jasně že ne , nebo ano Wille?" ,, Ne!" řekl. Nakonec jsme se domluvili se Sárou a ona zavolala mamce která jí pustila. ,, Wille, jak to bude se spaním ?" zeptala jsem se. ,, Nevím , vy dvě budete spát v ložnici a já v obývaku na gauči ?!" ,, Ne to ne Wille, nechci tě tam nechat samotného..." ,, Ale Em..." přerušila jsem ho : ,, Budeš spát s námi v ložnici:)" řekla jsem mu a usmála se. Sára bude samozřejmě šťastá protože ho dřív taky trochu balila - nevím jak teď. ,, Ale Emily, co Sára ? " ,,Sáro vadí ti to ?" Samozřejmě že je jí to nebude vadit žejo , vždyť bude v jedný místnosti spát se sexy učitelem - ale je můj!!! Sorry - jsem strašně žárlivá. ,, No... ehm nevadilo. " Řekla a začervenala se - přeci jen.Je to pořád náš učitel. Ale to mi je teď úplně ukradené. Šli jsme zatím se Sárou do ložnice a Will nám zatím chystal večeři ...
Tak další kapitolu pro Vás. Je zase trochu delší takže si počtete:) . Moc se omlouvám za ten otevřený konec:) , ale chci Vás chvíli napínat. Děkuji za každý hlas, přečtení a komentář . Miluji Vás :* :* <3
ČTEŠ
Svůdný Učitel
Romance,,Dobrý den, žáci , posaďte se!" Řekl nám ten nový sexy učitel. Mimochodem- já jsem Emily. ,, Žáci , já jsem váš nový učitel Will Smith. A budu vás mít na Matematiku." Řekl, a roztomile se na mě usmál. Seděla jsem s mojí nejlepší kamarádkou Sárou.Sá...