Kapitola 9

1.9K 74 6
                                    

Emily
Seděli jsme se Sárou na posteli. Povídali jsme si a ona na mě najednou vybalila: ,,Tak co, udělala jsis ten test ?" ,, Ne , myslím že je ještě brzy ..." ,, A do kdy to chceš jako protahovat ?!" Zeptala se a mě a já jsem se musela uchechtnout , ,, Nevím , ale udělám si ho tak za týden ... " A nebo ne !? No, udělám si ho ale každopádně se docela bojím ... ,, Hele , taky cítíš tu vůni ?" Zeptala se mě Sára. ,, Jo, Will nám dělá večeři a v tom vaření je fakt dobrej ... " Pochválila jsem ho. ,, Hele , Sáry , půjdeš se mnou za Willem ? " Potřebovala jsem mu něco říct ... Měl by to vědět jako první ... A najednou se ozvalo: ,, ťuk! ťuk!" ,, Ano ?" Řekli jsme se Sárou obě nastejno a museli jsme se uchechtnout. ,, Nesu Vám večeři dámy." Podíval se na mě a já jsem se uculila. ,, Děkujeme." Řekla Sára když jí podal talíř s palačinkami , marmeládou, šlehačkou a kakaem. Pak to dal přede mně. ,, Děkuji!" Řekla jsem a na konci jsem to trochu zdůraznila. ,, Lásko sluší ti to když se zlobíš." Řekl mi a já jsem byla naštvaná ještě víc. On zatím odešel do kuchyně. ,, Co ti je ?!" Zeptala se Sára. ,, Promiň , nic , jenom jsem to teď už druhym měsícem nedostastala ..." řekla jsem docela podrážděně. ,, Co ??" Řekla nechápavě Sára. ,, Jo!" ,, Hele, myslím že by sis ten test měla udělat už teď ... Možná to nebude úplně přesné, ale na jednu stranu ... Jako teď už by sis ho fakt měla udělat ..." Řekla. Věděla jsem to moc dobře , ale první bych to měla říct Willovi. ,, Jop, já vím, ale hele Sáro počkáš tady prosímtě chvíli, musím jít říct něco tomu Willovi." Sára přikývla a cpala se těmi výbornými palačinkami. Seběhla jsem schody a šla přímo za Willem. Zahlédla jsem ho jak umývá misky a tak, a tak jsem šla za ním a říkám: ,, Promiň Wille." řekla jsem a obejmula ho. On mně stiskl a celou dobu jsme se takhle drželi. ,, Já promiň, neměl jsem tě provokat, všechno dobrý ?" Zeptal se mě. ,, Všechno dobrý." řekla jsem já. On se ode mně jemně odtrhl a začal mně líbat. Naše jazyky se proplétali. Byl to tak příjemný pocit, moc jsem ho chtěla. Ale to, co jsem teď radši nechtěla byl SEX . Možná v sobě nosím naše dítě. Nebo , nevím jestli je úplně naše - jestliže budu ( jsem) těhotná, nevím jestli by to bylo Willa nebo toho hajzla. Počkat! Co tu vlastně řeším ?! Vždyť těhotná možná ani nejsem. ,, Wille ?" Oslovila jsem ho. ,, Ano lásko ?" řekl on. ,, Víš ... Já ti musím něco říct." Sklesla jsem hlasem, dala jsem hlavu dolů a dívala se do země. On mě lehce chytl za bradu a zvedl mi hlavu nahoru. ,, A co ?" Rozhodla jsem se že to nebudu nějak protahovat. Ukápla mi slza. Začla jsem brečet. ,, Já jsem teď ty poslední dva měsíce neměla vůbec menstruaci." Začla jsem strašně brečet ...

Will
Po tom co mi to Emily dořekla jsem jí řekl já: ,, Pojď sem." A nastavil jsem jí náruč. Ukápla jí slza - hodně slz. Pevně jsem jí stiskl a pak povolil a ona už jen tiše fňukala do mého ramene. ,, Lásko, to bude dobrý , všechno spolu zvládneme." Snažil jsem jí uklidnit i když jsem sám moc dobře věděl , že to asi tak jednoduché nebude - se školou, s jejími rodiči, s mými rodiči a podobně. ,, Emily, kotě , nechceš si udělat ten těhotenský test ?" bleskově jsem se jí zeptal. ,, No , zlato , víš , já si ho asi udělám až zítra. Nemám na to teď náladu." ,, Dobře" řekl jsem, ale i tak jsem strašně toužil po tom to vědět. ,, A co Sára ?" zeptal jsem se. ,, Do prdele , sakra, kruci , rododendron já jsem úplně zapoměla na to že tu je." Řekla a já jsem se nestačil divit jaká umí být sprostá :P. ,, Tak běž rychle za ní, já za chvíli přijdu." Řekl jsem jí. ,, Jojo." řekla a běžela nahoru do schodů za Sárou.

Emily
Vešla jsem do dveří a Sára se ještě cpala palačinkami a hned se mně zeptala : ,, No kde seš ?" ,, Povídala jsem si s Willem , nevadí ?" ,, Ne, já jsem zatím snědla ty palačinky," řekla a uchechtla se. Najednou přišel do pokoje Will. ,, Tak co děláte holky?" zeptal se nás svým milím a příjemně drsným hlasem. Já jsem ho musela políbit. Sára se hbitě otočila a přišlo mi , jako kdyby si utírala slzy. Ale nevím, spíš mi to jenom tak přišlo ... ,, Sáro a Wille, jdu do sprchy první. ,, Dobře" . Řekl Will a já šla do sprchy a zamkla jsem se.

Will
Koukl jsem se na Sáru. Utírala si oči od slz a mně jí bylo líto. ,, Sáro, jsi v pohodě ?" Zeptal jsem se jí. Ona nic neřekla a rozeběhla se na balkón. Já jsem jí chvíli nechal a pak jsem šel za ní - mezitím co si Emily dávala dlouhou sprchu. Přišel jsem na balkon a musel jsem Sáru chvíli hledat protože mám dost velký balkon. Po chvíli jsem jí našel. Seděla u takového stromku. Byla schoulená do klubíčka - až mi jí bylo líto. ,, Sáro , co se ti stalo ?" A ona se rozplakala ještě víc. Musel jsem jí obejmout. Trochu se sklidnila ale pořád hodně plakala. ,, Tak co se děje ?" zeptal jsem se jí. ,, No mně jenom strašně vadí, jak ..." vykoktala ze sebe a strašně se rozplakala. Vůbec to nepřestávalo byla jak šílená. ,, Jak se všichni objímají a ...... a jak se všichni líbají a ... a ... jenom já nemám s kým." A začla úplně nesnesitelně brečet!. , pokračovala: ,, A já ... prostě jen já nemám s kým. Ještě jsem se nikdy nelíbala ani neznám ten pocit prostě nic! Prostě se zabiju a všichni budou mít klid." Brečela a mně jí bylo líto. ,, Prosímtě pojď sem. " Řekl jsem jí a přitáhl jsem si jí blíž. Musím. Je mi jí líto a nesnesu ten pohled když někdo pláče. ,, A tamto už nikdy neříkej, nesmíš si sáhnout na život.Jasný ?" řekl jsem - jak její učitel ( Ano, to jsem :D ) . A ona jenom přikývla. Začal jsem něžně líbat - což jí utěšilo a uklidnilo. Vím, mám Emily , ale Sára to fakt potřebovala. Chtěl jsem se odtáhnout ale ona si mně zase přitáhla. Ještě chvíli jsem se nechal protože přeci jen - ona ten slastný pocit ještě nikdy nezažila - já vím, nejsem nějáký její " uspokojovatel " ale cítil bych se provinile. Teď se zase cítím provinile vůči Em. Ale najednu stranu jsem to nedělal jen kvůli Sáře . Byla docela pěkná a ten její výstřih ?! Já jsem z ní snad vzru .... ! Ani to slovo nevyslovuj! řekl jsem si. Začal jsem jí ale vášnivě a chtivě líbat. Ona se mi chvíli poddávala ale pak mně odtrhla. ,, To nemůžeme ... " řekla smutně, ,, co řekneme Emily ?" ,, Nic !" ujistil jsem ji. ,, No, to nevím , třeba jí řeknu že si mě svedl ... " Cože ?! To si dělá srandu!? ,, To neuděláš." ,, Ty blázínku , jasně že ne , to byla legrace." Řekla a začla se smát. Nuceně jsem se usmál. Ale co když jí to fakt poví ?! ,, Wille ?" Zeptala se mně a pořád jsme tam tak seděli na tom balkoně. ,, Ano ?" řekl jsem. ,, Chci tvoje doteky, prosím!" Toužebně zaprosila. Nevím. Ale tak jo, nic hrozného se nestane.
,, Dobře kde ?" Zeptal jsem se trochu jako blbec. Začla si rozepínat košili. Vyvalili se na mně ty její krásná pevná a sexy prsa v push-upce. Vzala mojí ruku a dala je na svá ňadra. Začal jsem jí je jemně mačkat a ona tichounce zasténala. Strašně mě to vzrušilo - jakoby to věděla. ,, Už dost!" řekla. ,, Jo, neměl jsem to vůbec dělat." vyčítal jsem si. Jak jsem to vůbec mohl Emily udělat ?! Musím jí to říct a nebo ne ?? Zničilo by jí to. Raději ještě počkám. Šli jsme se Sárou do ložnice čekat na Emily ...

Emily
Milovala jsem když na mně dopadali ty teplé kapky - vody, samozřejmě :D - . Počkat! Mám tu schovaný ten test .... Vyndala jsem ho a přečetla jsem si návod. Podle pokynů jsem si ho udělala .. Zadívala jsem se na něj - čárka šla dál a dál ...

Tak je tady další kapitola. Doufám že se Vám líbí :)
Jinak budu moc ráda když mi napíšete komentář co si myslíte : jestli bude těhotná nebo ne! Jsem zvědavá na Váš názor. Jinak moc děkuji za všechny komentáře, hlasy a přečtení. Vždycky mi to udělá neskutečnou radost a je to pro mně motivace psát:) Děkuji moc všem , I love you :* :* :) ;) <3

Svůdný UčitelKde žijí příběhy. Začni objevovat