Will
,,Hhhaaaah" zývl jsem si. Podíval jsem se na svůj mobil a zjistil, že je 9:30. Opatrně jsem vylezl z postele, protože mě Emily obklíčila rukama a šel do koupelny. Tak jsem si v rychlosti vyčistil zuby a navonil kolínskou. Nechal jsem si na sobě pouze boxerky a seběhl jsem dolů ze schodů přímo do kuchyně. Co by si asi Emily dala ? Počítám s tím, že teď - v těhotenství - bude mít dost často chutě a bude hodně náládová. Udělám jí palačinky. Připravil jsem těsto a dal první dvě naběračky na pánev, kterou jsem předem rozpálil společně s olivovým olejem. Takhle jsem to udělal ještě pětkrát. Já si dávám tři normálně a Emily musí hodně jíst. Namazal jsem je jahodou marmeládou a nastříkal šlehačku. K tomu jsem nám udělal kakao a vše jsem položil na tác. Když jsem došel do ložnice, kde Emily ještě stále pochrupovala, položil jsem to opatrně - i s tácem na ní - jelikož spala normálně na zádech. Když jsem to na ní položil, šel jsem opatrně do postele k ní. Celou dobu jsem na ní dával pozor, aby to nezvrhla. Když už jsem také ležel na zádech , začal jsem jí lechtat po těle. Cítil jsem, že když jsem jí začal lechtat v tom žlábku mezi prsy, celé její tělo ze zachvělo a začla se pomalu vzbouzet.,, Dobré ráno, princezno." Řekl jsem jí.
,, Dobré." Řekla a mile se na mně usmála , když si všimla těch palačinek.
,, Jak se nám naše kráska vyspinkala ?." Zeptal jsem se jí.
,, To vypadám až tak hrozně ?!" Zeptala se smutně a zároveň uraženě.
,, Ne zlato, nemyslel jsem to ironicky ... Sluší ti to ..."
Nic na to neřekla a políbila mě.
,, Ty tři palačinky jsou moje ?!" Podivila se.
,, No, proč se ptáš ?!"
,, Vždyť tři v životě nemůžu sníst."
,, Vždyť teď krmíš i to naše miminko." Řekl jsem, a musel jsem se zasmát.
,, Ale prosímtě, to jo, ale vždyť ze mně budeš mít tlustou těhulku." Řekla smutně a zároveň uraženě.
,, Možná mi trochu ztloustneš, to je pravda ." Hned co jsem tuhle ironickou větu dořekl, tiše jsem se snažil zasmát do polštáře.
,, Vždyť to říkám." Přikývla a odstrčila tác s palačinkami.
,, Dělal jsem si srandu, jen papej." Řekl jsem a líbnul jí na čelo. Přisunula si palačinky zpátky k sobě a začla je jíst a k nim připíjet kakao. To samé jsem dělal i já. Pak si Emily zívla: ,, Hhhhaaaaaahh." A pak ještě jednou. Po chvilce jsem si zívl zase já : ,, Hhhhaaaaaahh." A trochu jsme se zasmáli. ( A teď jsem si zívla já ,, Hhhaaaaah" - v reálu :D ). Když jsme oba dojedli, já jsem odnesl tác s talíři a hrníčkama. Dal jsem to do myčky a běžel zpátky nahoru. Zahlédl jsem Emily , jak se prohlíží před zrcadlem - tak jsem šel za ní. ,, Jak ti chutnala snídaně ?" Zeptala se Emily toho malého, i když věděla, že jí ještě moc neslyší. ,, Já myslím, že mu to chutnalo." Uklidnil jsem jí.
Emily
Když jsem byla hotová, odešli jsme s Willem - ruku v ruce - dolu do obýváku. Televizi jsme nechali vyplou a jen tak si povídali. Povídali jsme si. O nás, o malém, o škole, o práci, o rodičých ... A najedna přišla otázka ... ,, Jak jim to řekneš ?" Kruci!,, Wille, já nevím."
,, Neboj, pochopí to ." Řekl svým nádherným hlasem.
,, Snad ..." Vzdychla jsem si.
,, Určitě ... " Ooo. On je tak božíí.
,, Wille, lásko, miluji tě. "
,, Taky tě miluji." Řekl a na oplátku mě políbil.
,, Wille, viď že mě nikdy neopustíš ... ?!"
,, Nikdy ..." Jen co to dořekl, musela jsem se usmát. On je tak sladký. Leželi jsme tam tak na tom gauči, a stále si povídali. On měl mobil položený na stolku a já vedle mně na gauči. Přitulila jsem si k Willovi - cítila jsem jeho kolínskou. Chvilku jsme se líbali když v tom mi zazvonil mobil - neznámé číslo ...
Btw. Emilyiny nehty viz média!
Tak je tady další kapitolka. Omlouvám se , že je trošku kratší, ale přeci jen jsem psala včera, dnes a chystám se psát i zítra.
Doufám, že se Vám část líbila. Děkuji za každý hlas, komentář a přečtení 👍. Ahoj 😘💞
ČTEŠ
Svůdný Učitel
Romance,,Dobrý den, žáci , posaďte se!" Řekl nám ten nový sexy učitel. Mimochodem- já jsem Emily. ,, Žáci , já jsem váš nový učitel Will Smith. A budu vás mít na Matematiku." Řekl, a roztomile se na mě usmál. Seděla jsem s mojí nejlepší kamarádkou Sárou.Sá...