... A pak ...
Už nic nedávali. Nebo alespoň nedávali to, co se mi líbilo nebo by mě alespoň trochu bavilo. Vypla jsem televizi. Chvíli jsem přemýšlela, co budu dělat po zbytek dneška, ale co teprv budu dělat zítra ?! Celý zítřek ?! Mámu už otravovat nemůžu, a Willa už vůbec ne. Sára! Moje jediná naděje. Ihned jsem opět popadla do rukou mobil. Začla jsem psát můj pin a když jsem ho dopsala, hned jsem šla do kontaktů. Jelikož mám číslo na 'milion' lidí, musela jsem napsat písmeno 'S'. Ovšem né 'S' jako Sára, ale 'S' jako Sister:*. Vytočila jsem její číslo.
"Píp! Píp! Píp! Píp!" Začla jsem trochu ztrácet 'Hope'. A najednou:,, Čus Em." Pozdravila Sára.
,, Čus Sáro, hele, co děláš zítra?"
,, Emm ... Nic!" Obě jsme se zasmáli.
,, Sáry, to není náhoda. Zítra taky " dělám hovno "." Řekla jsem, a obě jsme se začli smát jak malá děcka.
,, Emily, já mám program až večer. Jdeš taky na tu párty k Amy ?!?"
,, Co ? Kdy ? "
,, No zítra večer. Začíná v 19:00. Ty o tom nevíš ?"
,, Ne! Nikdo mi to neřekl! Ale hlavně ... Nikdo mě nepozval. Která Amy vlastně pořádá tu párty ? Velká Amy ?"
,, Ona říkala , že můžu vzít někoho s sebou. Ne ta druhá."
,, Chytrá Amy ?"
,, Ne!"
,, Silná Amy ?"
,, Ne, kolik jich je ?! Tak ta čvrtá!"
,, Šprtka Amy?"
,, Kurva, kolik jich je Em ? Já myslela Vpoho Amy!" A obě jsme začli mít záchvat smíchu.
,, Aha:D."
,, Ani nevím, kolik jich vlastně je. Tak půjdeš ?"
,, No ... Tak jo ... Ale dojdeš pro mně, a odpoledne se domluvíme, co si vezmem, Ok ?"
,, Ok!"
,, Tak jdu Sáro, zítra. Čus!"
,,Čus!"
Okey, takže zítra jdu na párty. Ani nevím, proč jsem na to hned kývla, třeba mi to ani rodiče nedovolí. A co si kdyžtak vezmu na sebe ?! No nic, dnes už na to kašlu. Sakra! 2%. Kurva! Kde je ta posraná nabíječka ?! Uuu, tady je, sračka jedna:D. Rychle jsem jí zapojila do zásuvky a sledovala, jak se " nabíjí baterka" odspoda nahoru. Ale co teď budu dělat ?! Aaaa, mám to! Vezmu si notebook. Ach bože, já jsem tak dokonale chytrá! Haa, tak ten byl dobrej. Do teď jsem notebook nabíjela, takže se asi jen tak nevybije. Řekla jsem si, že se podívám na YouTube. Odebírám asi milion youtuberů. Takže mi tam naskákalo vcelku dost videí. Zkoukla jsem je snad všechny. To jsem zvědavá, kolik je ...
Co ?! 21:30 ??!! Tak dnes jsem nad YouTubem strávila snad "celý den". Jelikož jsem byla táák unavená, tak jsem ani neřekla rodičům 'dobrou', a během pěti minut jsem spala ...Nahoře krásné Emilyiny vlasy:)!
Tak je tady již druhá - opět kratší část během dnešního pozdního odpoledne:). Doufám, že jste rádi:)! Nezapomeňte hodnotit hlasem či komentářem. Miluju Vás😘💞💕
ČTEŠ
Svůdný Učitel
Romance,,Dobrý den, žáci , posaďte se!" Řekl nám ten nový sexy učitel. Mimochodem- já jsem Emily. ,, Žáci , já jsem váš nový učitel Will Smith. A budu vás mít na Matematiku." Řekl, a roztomile se na mě usmál. Seděla jsem s mojí nejlepší kamarádkou Sárou.Sá...