Kapitola 6

2.7K 95 3
                                    

Emily
Když jsem se ráno vzbudila - bylo asi 10:00 - hledala jsem Willa, ale ten už tam nebyl. Na nočním stolku jsem zahlédla papírek kde bylo tučně napsáno ,, Pro Emily". Otevřela jsem papírek, ve kterém se psalo : ,, Ahoj Emily. Šel jsem do práce a nechtěl jsem tě budit. Dole v kuchyni máš připravenou snídani - asi si jí budeš muset ohřát. U ředitele jsem tě omluvil, řekl jsem, že jsi nachlazená. Přijdu v 13:00. Miluju tě, ahoj
Will"
Mimochodem - když jsem se vzbouzela , byla jsem celá polámaná a všechno mě bolelo, kvůli těm hajzlům , který mě tak krutě ošukali a zmlátili. Až přijde Will , musím mu říct jak to bylo. Škoda , že mě nevzbudil,. Najednou mi začal zvonit mobil. Will! Ihned jsem mu to zvedla. Tady je ten rozhovor:

W: Ahoj broučku, jak ses vyspala ?
J: Ahoj, dobře, ale mohl jsi mě aspoň vzbudit.
W: Já vím, promiň, ale chtěl jsem, aby jsi se pořádně vyspala, kvůli tomu, co ti ti zmrdi udělali, jo ani jsem se nezeptal , už je ti líp ?
J: Neomlouvej se, vlastně ti děkuju že jsi mě nechal se vyspat. Joo,už je to lepší, ale ty modřiny mi ještě ňákou dobu zůstanou.
W: Jojo, ty modřiny tam ještě chvíli budou, ale já jsem zavolal mému doktorovi, aby tě přišel zkontrolovat.
J: Cože ? Tos mi to nemohl říct dřív ?
W: Promiň ale přijde až za 2 hodiny - ve 12 . Takže máš ještě hodně času.
J: Jo tak jo, zase bych ti vlastně měla poděkovat - Dík-.
W: Pro tebe všechno zlato. A co vlastně děláš ?
J: Teď se oblíkám a půjdu za chvíli zavolat Sáře , newadí ?
W: Né, mělo by ?
J: Ne!
W: Lásko zvoní na hodinu , musím, a přijdu v 13:00., a hned mi zavolej, co to vyšetření, paaa.
J: Jojo, ještě jednou děkuju , paaa"

A típla jsem to. Supr, mám hodně času na volání se Sárou - jelikož byla taky ,, nachlazená."

...
Po asi 45 minutách jsme si přestali volat. Asi si říkate: Co jsme řešili ? Tak různě ... Ona mi popisovala co dělala, a já jí řekla to s tím včerejším znásilněním ...
Po několika minutách jsem zaslechla zvonek. Sakra! To musí být doktor. Bleskově jsem běžela otevřít. ,, Dobrý den , já jsem doktor Mark Zachtenberkg , doktor pana Smitha, řekl mi , abych se na vás podíval. " ,,Dobrý den, já jsem Emily Moonrou, Willova ... ehm ... přítelkyně." Řekla jsem a usmála se, zároveň jsem trochu zrudla. ,, Ano , já vím, tak jdeme na to , svlékněte se, prosím." Cože?! Jo vlastně, já zapoměla - doktor. Začla jsem se svlíkat. On si mě chtivě a kousavě prohlížel. Jestli na mě něco zkusí, myslím, že to nepřežije ...
Po ,, vyšetření " mi řekl: ,, Slečno Emily , myslím že jste v pořádnu , blána je přetržená , ale myslím , že už předtím ... ehm ..." trochu se zarazil a pokračoval. ,, No ale až na ty modřiny ..., ano ale je tu ještě možnost těhotenství ... " ,, Cože ?! Ne, to určitě nemůžu být těhotná." Řekla jsem, opravdu nemůžu, je mi jen 16 - Okey, skoro 17 , ale i tak... ,, Ale ano, můžete, i taková možnost tu je ... Ale to zatím nemůžu zjistit." Hm , to mě ňák nedrtí. ,, Ano, ehm, já děkuji za vyšetření , nashledanou,. " Rázně jsem ho vyhnala. ,, Nashle ... " Řekl, a já jsem za ním zabouchla. Ihned jsem chtěla běžet pro mobil, ale za 30 minut měl Will přijít, a tak jsem počkala ...

...
,, Ahoj lásko" ozvalo se přes celý dům. ,, Ahoj." Řekla jsem Willovi hned mezi dveřma. ,, Tak co doktor ?" Hned se mě zeptal. ,, No ... ehm... Prej - teda až na ty modřiny - je to dobrý, ale ... Je tu riziko těhotenství. " Dořekla jsem mu . ,, Ale ještě to není jisté ne ?" ,, Né, je to jen jedna z možností , ty se nezlobíš?" usmála jsem se, ,, Né, vždyť ty za to nemůžeš." a pak následovalo dlouhééé obětí.

Will
Přišel jsem domů z práce. Hned jsem se zeptal Emily, jak je na tom,. Řekla mi , že ... můžeme být těhotná ... s tím jedním hajzlem ... Po dlouhém obětí jsme to už přestali řešit. ,, Nechceš jít do kina ?" zeptal jsem se jí. ,, Jako teď ? a na co ? A kam ? Vždyť nás tu každý zná." vyptávala se mě. No, to bychom vymysleli na co, a někam daleko odtud ." Řekl jsem jí, a musel jsem se usmát, vypadala roztomile když se pořád na něco vyptávala. ,, Tak jo." odpověděla . ,, Dobře , ale co vybereme Emily?" Zeptal jsem se jí. ,, Nějakou romantikuu prosím." Zaškemrala. ,, Tak dobře ... uvidíme , co tam mají, ale hlavně už rychle, abychom to stihli." Řekl jsem jí. Je 13:15 , a ve 13:30 to začíná. Nasedli jsme do auty a frčeli na Prahu. S mým Porschem jsme tam byli do 10 minut. ,, Těšíš se Em ?" zeptal jsem se jí, cestou na Smíchov. ,, Ano, a moc a koupíme si Popcorn nebo něco ? " zeptala se mě zase trochu škemravým pohledem. ,, Emily, koupíme si , co budeš chtít ." Řekl jsem jí. ,, Děkuju Wille, miluju tě." a začla mě vášnivě líbat těsně před kinem. ,, I já." poznemenal jsem mezi polibky. Líbali jsme se. Naše jazyky se proplétali, a těla se chvěli. Jemně jsem jí odstčil. A dal si jí na délku paží. Chvíli jsme si povídali - ani nevím o čem. Jelikož měla šaty - díky kterým měla odhalené nohy - jsem jí sáhl na vnitřní stranu stehen. Celá se zaschvěla. ,, Wille, lásko , mě najednou ... přešla chuť jít do kina ..." Dala mi pryč mojí ruku z jejích stehen. ,, Proč, stalo se něco .?" Zeptal jsem se. ,, Né, ale chci tebe !" Padli jsme si do náruče , ,, Chci mít s tebou už konečně sex." doplnila. Co ?! My stojíme před kinem a ona chce sex ? podivil jsem se . ,, A kde by si se jako chtěla ... šukat Em ? Stojíme před kinem - ještě k tomu na Smíchově." Řekl jsem jí. Co třeba ... Jít na záchody ?" ,, Jako na dámský ?" Řekl jsem. ,, Jo!" řekla ona. ,, Cože ? To mám jít jako a tebou šukat na holčikáky ?" ,, Pojď jdem." řekla, a táhla mě za sebou. Zastavili jsme se před těma holčičíma záchodama. Rozhlídla se, jestli tam zrovna nikdo nejde - měli jsme štěstí - zatím tam opravdu nikdo nešel - , vlítli jsme dovnitř, a rychle jsme se šli zamknout do jedné ze záchodových kabinek. ,, Emily, uvidí zespoda naše nohy." Řekl jsem jí. ,, A jo , tak si kdyžtak stoupneš na WC ." přikázala mi. Rychle jsme se začli svlékat.
...
Když jsme tam tak stáli nazí, líbali jsme se... Na krku , začli jsme se osahávat, a jo ho do ní potom zasunul. Zasténala - naštěstí tam nikdo nebyl - a pak to pokračovali jako obvykle - oblékli jsme se , atd ... Nakonec jsme hned jeli domů - protože kino už bychom nestihli.
...
Když jsme přijeli, Emily šla zvracet, ale řekla, že asi něco špatného snědla, a tak si vzala prášek, a společně jsme usínali ...

TAK JE TADY DALŠÍ KAPITOLA. SNAD SE VÁM ALESPOŇ TROCHU LÍBILA - MOC SE OMLOUVÁM ZA TROCHU URYCHLENEJSI KONEC - A DEKUJI ZA KAZDE PRECTENI , MILUJIII VÁS :* :* <3

Svůdný UčitelKde žijí příběhy. Začni objevovat