Kapitola 13

1.5K 68 5
                                    

Postavil mě vedle své postele a podal velkou osušku. Celá jsem se svlékla a začla jsem se utírat. Samozřejmě - nezapoměla jsem ani na vlasy. Asi po pěti minutách jsem byla docela osušená. Will mi přinesl a podal svou modrou kostkovanou košili - která mi byla něco málo pod pánev. Nezapínala jsem si ji celou - pouze u krku, zhruba ve prostřed a předposlední knoflíček. Mé tělo bylo nafialovělé, vůbec jsem necítila prsty na nohou. Protože jsem měla mokré i kalhotky, musela jsem si vzít Willovy boxerky. Lehla jsem si pod peřinu a snažila jsem se nějak zahřát. Will se ke mně přitulil a hladil mě dlaněmi po zádech.

,, Jsi celá promrzlá." Pošeptal a vtiskl mi polibek do vlasů.

Nebyla jsem schopná jediné věty.

,, Je ti tepleji ?" Zeptal se.

Já jsem jen záporně zakroutila hlavou a natiskla jsem se na něj.

,, Co mám dělat ?" Zeptal se smutně.

Koukla jsem se mu do jeho modrých očí a zkroutila jsem obočí.

,, Napustím ti horkou vanu." Pokusil se o úsměv a opustil mě.

Slyšela jsem , jak kapky vody bubnovali o vanu.

,, Zlato jdeš?" Křikl na mě Will z koupelny.
Neodpovídala jsem. Jen jsem se tiše šourala do koupelny za jeho hlasem. Svlékla jsem se, ani chviličku nepřemýšlela a vlezla jsem si do té teplé koupele a ponořila se.

,, Mám tu zůstat s tebou ?"

,, Jo. " Špitla jsem..

,, Je ti lépe?"

,, Jo, asi jo." Pokusila jsem se o úsměv.

,,Budeš nemocná, promiň, měl jsem přijet dřív."

,,Nestrap se tím ..."

Když jsem byla dostatečně zahřátá, vzala jsem si osušku. Will mi podal své černé triko, které mi bylo asi pod zadek a jeho boxerky. V tu chvíli mě odnesl do postele. Upravil mi deku, podal mi jí, já jsem se přitulila do deky a přítáhla si jí až ke krku.

,, Děkuji lásko." Řekla jsem.

,, Za co ?" Podivil se Will.

,, Za všechno!" Zdůraznila jsem.

,, Neděkuj! Není za co!" Awww on je tak sladky.

,, Ale ...... " Přerušil mě.

,, Není žádné ale ..." Přitulil se ke mně a vtiskl mi jemný polibek na rty. Najednou mi oběma dlaněma stiskl zadek.

,, Au!" Trochu jsem zafňukala a zároveň zasténala.

,, To nemohlo bolet ..." Řekl na svojí obhajovu.

,, Taky že nebolelo." Oba jsme se zasmáli a já jsem ho trochu bouchla svojí pěstičkou do hrudi.

,, Au!" Řekl, a posmutněl.

,, Lásko, promiň, nevěděla jsem, že tě to bude tolik bolet." Posmutněla jsem zase já.

,, Taky že nebolelo ." Řekl a dostal úplný záchvat smíchu.

,, Ty jsi teda ..."

,, Co ?"

,, Můj miláček ." Řekla jsem sladce a políbila ho. Chvíli jsme se něžně líbali a pak jsme se odtáhli a přikrili. Byla jsem docela unavená. Chtělo se mi spát. Ale ... Až teď mi došlo, že jsem to ještě neřekla Willovi. Sakra! Já mu to fakt neřekla. Neřekla jsem mu, že jsem těhotná. Musím mu to teď hned říct! Nebudu to pořád oddalovat.

,, Ehm ... Wille?"

,, Ano, broučku ?"

,, Víš já ... Ti musím něco říct ..." Řekla jsem a pořád dělala dlouhé pomlky mezi slovy.

,, No, tak povídej ."

,, No já ... Celý tenhle, ani minulý měsíc jsem nedostala menstruaci, a když jsem si dělala těhotenský test, byli tam dvě čárky ?! Takže jsem těhotná. " Dořekla jsem to a chvíli se zarazila.

,, Ale Emily, vždyť to je přeci úžasné." Řekl hodně pozitivě.

,, Tobě nevadí, že to mimino není tvoje ?"

,, Trochu ano, ale i tak ho budu brát jako vlastního syna."

,, No to teda ne! Já žádný mimino nechci! Budu mít posranej celej život! A jak to řeknu rodičům ?! Půjdu na potrat!

,, Ne nepůjdeš!" Trochu na mě zařval.

,, Proč ?!"

,, Protože by se ti mohlo něco stát a už nikdy by si třeba nemohla mít dítě."

,, No a ?! Stejně mám posranej už celej život! Nejradši bych se zabila!"

,, To neříkej! Život nemáš v prdeli, se vším ti pomůžeme - já , tví rodiče i Sára. " Trochu jsem se sklidnila.

,, Děkuji." A políbila jsem ho. On jen přikývl. Hned jsem napsala Sáře, že u ní " jakože přespím " - takhle to děláme vždycky - a mamce jsem napsala že spím u Sáry.

,, Wille, miluji tě." řekla jsem mu a políbila ho po tváři. On mě ale líbnul na pusu. Nejprve jsem tiše oddychovala, ale pak jsem se odebrala do Říše Snů.

( konečně :D) Will
Chvilku jsem byl v šoku z toho, že mi Emily právě oznámila, že je těhotná s tím kreténem. Ale je tu i malá šance, že to malé bude moje. Vždy jsme měli kondom , ale kdyby se protrhl, nebylo by to nic neobvyklého. No nic. Potom Emily napsala Sáře a její mamce. Není tolik. Koukl jsem se na čas. Je 19:00 . Ale ani se Emily nedivím, že už šla spát. Byla fakt vyčerpaná. Přitulil jsem se k ní, chviličku tiše oddychoval, přemýšlel o zítřku a tiše jsem se dopravil na Loď Spánku ...

První se Vám chci moc omluvit, že dlouho nebyla kapitola. Vůbec jsem neměla čas a ještě tenhle týden bude dost hektický. Pak téměř dva týdny budu mít času moře a pak zase " hektika XD". Ale i tak Doufám, že se Vám part líbil a budu ráda za každý hlas, komentář a přečtení. Ahoj 😊💞
Vaše Gee 😘💕

Svůdný UčitelKde žijí příběhy. Začni objevovat