PARS'TAN;
kayra odanın kapısını açtığında yine her zaman ki gibi umursamaz tavırları sergiliyordu ah ne kızdı ama giydiği siyah kot bacaklarını sarmış ve ne kadar güzel olduklarını bir kez daha ortaya çıkarmıştı yemyeşil gözler ve altın sarısı saçlar o kadar masum duruyordu ki karşıdan ama tanıdığınız zaman bi aslanla bile gözünü kırpmadab karşı karşıya gelebilecek bi kızdı o kadar muhteşemdi ki ah ne diyorum ki ben malları satarken hiç yakalanmamıştı diğerleri gibi fazla parada almıyordu sanırım sadece işime bakmalıydım en azından onun büyüsüne kapılmamalıydım.Kayra;
Küçük kırmızı ışıkları olan bir evin önünde taksiden inmiştim dış kapıdan içeri girip zile bastım kapıyı eteği belli olmayan bir kız açtı bişey demeden içeri daldım masanın üzerinde duran bira şişesini alıp kafama diktim burdakiler zaten beni tanıyorlardı yanıma gelip parayı uzatmaları yetiyordu beyaz tozu almak için çevreme bakmamaya özen gösteriyordum kucaktan kucağa gezen kızlar salyalarını topalamayı beceremeyen adamlar hepsi iğrençti.Kafamı kaldırdığımda esmer bir çocukla göz göze geldik tamam o kadar yakışıklı değildi belki ama yinede kendine özgü bir cazibesi vardı yanıma yaklaşmaya başladı daha 1 metre öteden yayışan alkol kokusu beni rahatsız etti hey güzelim gel biraz eğlenelim ne vana mı demişti bu elini kaldırıp gözümün önüne düşen saç parçasına dokunmaya kalkmasıyla kolunu kırmam bir oldu pisliğin "sürtük seni pis sürtük ahh aman tanrım kolum bakmayın lan bişey yapın geberticem lan seni pis orospu"
Bana orospu mu demişti o? Dediği kelimeyi anlayınca yüzüne bir tekme geçirmem bir oldu pisliğin ardından kapşonumu takıp odadan çıktım kapıyı kapatmadan önce o pisliğede orta parmak çıkarmayı ihmal etmedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zor Bela
HumorHayat en fazla ne kadar zor olabilir? Bir insanın başına en çok ne gelebilir. Yaşamak için her gün çabalamak zorunda kalan gençlerin aşkıyla harmanlanmış kokainle dans eden bir kitap. Peki siz bunu neden okumak istiyceksiniz çünkü hayat hiç bu kadar...