300

492 35 4
                                    

     „Kde to je?" vykřikla Clarke, když se nám podařilo dohnat Bellamyho.

     „Nazdar, princezno. Procházíš se lesem?" zeptal se sarkasticky.

     „Tam nahoře se chystají zabít 300 lidí, aby ušetřili kyslík. A zaručuju ti, že to nebudou členové rady. Budou to pracující lidé. Tvoji lidé," obeznámila ho se situací Clarke.

     „Bellamy. Kde je ta vysílačka?" ptal se Finn, když přiběhl a strčil do něj.

     „Nemám páru, o čem to mluvíš," odsekl.

     „Bellamy Blake? Všude tě hledají," řekla Raven.

     „Sklapni," sykl.

     „Proč ho hledají?" zeptala jsem se.

     „Postřelil kancléře Jahu," odpověděla mi Raven, načež jsme všichni upřely pohledy na Bellamyho.

     „Proto si bral ty náramky. Chtěl si, aby si nahoře mysleli, že jsme mrtví," vydechla jsem a Bellamy mě provinile pozoroval.

     „A to všechno - Dělejme si co chceme. Žádná pravidla? Staráš se jen sám o sebe," dodal Finn, načež se Bellamy otočil a odcházel.

     „Hej! Kde je moje vysílačka?" křikla Raven.

     „Uhni mi z cesty," řekl přísně, když se před něj postavila.

     „Kde je?" naléhala dál.

     „Měl jsem tě zabít, když jsem měl možnost," sykl.

     „Vážně? Jsem přímo tady," odsekla Raven. Bellamy se neudržel a přitlačil ji ke stromu. Raven ale byla připravená.

     „Kde je moje vysílačka?" zeptala se a mířila na něj nožem.

     „Dobře, přestaňte," rozkázala Clarke a oba se uklidnili.

     „Jaha si zasloužil umřít. Všichni to víte," řekl Bellamy, který byl opět na odchodu.

     „Jo, taky není mou oblíbenou osobou. Ale není mrtvý," oznámila Raven. Bellamy se zasekl a otočil.

     „Cože?" ptal se překvapeně a v očích měl strach. Takový pohled jsem na něm ješte neviděla a doteď si myslela, že ho ani neumí.

     „Jsi mizerný střelec," odpověděla mu Raven. Nebýt v téhle situaci, zasmála bych se.

     „Bellamy, nevidíš, co to znamená? Nejsi vrah. Vždy jsi udělal to, co jsi musel, abys ochránil svou sestru. To jsi ty. A můžeš to udělat znova tím, že zachráníš svých 300 lidí. Kde je ta vysílačka?" promlouvala k němu Clarke.

     „Už je pozdě," vydechl.

...

     „Hej! Našel jsem to!" ozval se výkřik a všichni se rozběhli směrem k mladíkovi, který stál po kolena ve vodě a v ruce svíral černou krabičku.

     „Zvládneš to opravit?" vybalila jsem na Raven.

     „Možná. Ale jen půl dne zabere vysoušení součástek, abych zjistila, co se rozbilo," odpověděla naštvaně.

     „Jak jsem řekl, už je pozdě," vložil se do toho Bellamy.

     „Gratuluju. Umře kvůli tobě 300 lidí," štěkla jsem.

     „Počkat! S Archou mluvit nemusíme. Stačí jim dát vědět, že jsme tady," přerušila nás Raven.

     „Jo, ale jak?" zajímal se Finn.

...

     „Musíme vystřelit světlice, jestli chceme mít naději, že ty lidi nějak zachráníme. Finne, dones ten ovládací panel do tábora. Ty, spoj tyhle rozbojky do jednoho kusu nebo to nebude fungovat," řídila všechno a všechny okolo Raven.

...

     „Hněte sebou!" ozývalo se, když už byla tma a čas na odpálení.

     „Páni," šeptla jsem a koukala na oblohu, na které se prohnaly 3 záblesky. Ucítila jsem dotek na své levé ruce a spatřila usmívajícího se Bryana.

...

Mezitím na Arše

     Tímto rozkazem posíláme tyto duše do hlubin. Na sklonku života se obětovaly pro svět živých. Ať je na ně navždy vzpomínáno, dokud tu nebude žádná další bolest, další utrpení a dokud se samotná propast svých mrtvých nevzdá a nevrátí nám je.

...

     „Myslíš, že to tam odshora vidí?" šeptl Bryan.

     „Doufám, že jo," vydechla jsem a zrak stále upírala na noční oblohu.

...

     Čte to někdo? 😄 Jestli ano, jak se vám to líbí? Máte rádi seriál?

The 100 + 1 [CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat