„Dobrý ráno," ozval se tichý hlas, mezitím co jsem se pokoušela rozespalýma očima zaostřit jeho zdroj.
„Jak se cítíš?" zeptal se Sterling, sedící na židli vedle lůžka.
„Líp" odpověděla jsem a posadila se.
„To je dobře," řekl a usmál se.
„Děkuju," šeptla jsem a podívala se mu do očí.
„Za co?" ptal se nechápavě.
„Že ses nás pokusil zachránit."
„To nestojí za řeč, stejně se to moc nepovedlo," řekl a zasmál se. Nad jeho slovy jsem se pousmála, ale myslela to vážně. Chvíli jsme jen tak beze slov seděli a pozorovali jeden druhého. Tak moc jsem ho chtěla v tu chvíli obejmout, ale neodhodlala jsem se.
„Už bych měl asi jít," prolomil nakonec ticho a zvedal se k odchodu.
Poslední šance, napovídal mi hlásek v hlavě.
„Počkej," křikla jsem, což ho donutilo zastavit. Tázavě se na mě podíval a čekal na nějaké vysvětlení. Slova nepřišla, ale činy ano. Neváhala jsem a zavěsila se mu kolem krku. Uchechtnul se a ruce obmotal kolem mého pasu.
„Voníš," šeptla jsem a uvědomila si, že je čistý. Měl čisté oblečení a na jeho tváři už nebyly žádné šmouhy.
„To bude tou sprchou," odpověděl se smíchem.
„Já to řekla nahlas?" zeptala jsem se a odtáhla se od něj. Přikývnul na souhlas a já věděla, že se mi do tváří žene červeň.
„Taky bys to měla zkusit," řekl s úšklebkem.
„Chceš tím snad něco naznačit?" zeptala jsem se a snažila se vypadat vážně.
„Vůbec ne," odpověděl také s vážným výrazem. Po chviličce ticha jsme to ovšem nevydrželi a začali se smát. Poprvé za dlouho dobu jsem se cítila uvolněně a v bezpečí.
„Už si ani nepamatuju, kdy naposledy jsem se upřímně zasmála," šeptla jsem a úsměv z mojí tváře pomalu mizel. Sterling přistoupil blíž. Jeho dlaň mi položil na tvář a palcem ji jemně a něžně hladil. Bylo to příjemné a na mých rtech se opět objevil úsměv.
„Jsi krásná, když se směješ," řekl tiše a volnou ruku přiložil na mou druhou tvář. Držel mě jako nějakou křehkou věc, která se v nejbližší době rozpadne na tisíc kousků. Dívali jsme se vzájemně do očí, když v tom začal hypnotizovat i mé rty. Věděla jsem, k čemu se schyluje. A on udělal první krok.