Revenge

435 27 2
                                    

     Jaspera a mě vzalo Montyho zmizení asi nejvíc. Bohužel kvůli nadcházejícím událostem jsme s tím nemohli nic dělat. Nemohli jsme se ho vyrazit hledat. Nic.

     Pomáhala jsem Jasperovi s minami, když se ozval výstřel. Lekla jsem se a vyskočila na nohy.

     „Hej!" ozvalo se: „co to s tebou sakra je?"

     „Promiň. Usnul jsem. Jsem celý den na hlídce," vysvětlovat chlapec. Poznala jsem, že je to ten, se kterým jsem se líbala při flašce, Sterling.

     „Všichni jsme na hlídce celý den!" vykřikl Bellamy a chytil ho za tričko. To už jsem za nimi rychle běžela.

     „Ta kulka znamená o jednoho mrtvého groundera méně!" křičel Bellamy.

     „Bellamy, strašíš lidi," šeptla jsem, když jsem se k nim dostala.

     „Měli by být vystrašení!" okřikl mě a pustil ho.

     „Jsi v pohodě?" špitla jsem, načež Sterling přikývnul a usmál se.

     „Ta bomba na mostě nám dala nějaký čas na přípravu, ale ten čas vypršel!" křičel Bellamy na lidi kolem: „groundeři jsou právě teď tam venku, čekají, až odejdeme a pak nás postřílí jednoho po druhém!"

     To je idiot, pomyslela jsem si. Tímhle tak akorát všechny ještě víc vystraší a absolutně zničí morálku.

     „Clarke, Finn a Monty jsou pryč, pravděpodobně mrtví a jestli chcete být další, nemůžu vás zastavit, ale žádné zbraně neopustí tento kemp! Tenhle kemp je jediná věc, která nás drží naživu!" pokračoval: „vraťte se do práce!"

...

„Přestal dýchat. Já jsem.. snažil jsem se mu pomoct," oznámil mi Murphy, když jsem vešla do modulu a uviděla ho stát u Mylesova těla. Přikývla jsem, ale všimla si, že v ruce svírá igelitový sáček. Na stole jsem uviděla odloženou pistoli a chtěla ji popadnout, jenže Murphy byl rychlejší.

„Murphy, polož tu zbraň," řekla jsem tiše.

„Pokusil se mě zabít," řekl a otočil se na mrtvého Mylese. Murphy bude mít už navždy kompex z toho, jak se ho snažili zabít lidé, které považoval za přátele.

„Já vím, ale už je to v pořádku," špitla jsem.

„Ne, není," odsekl a stále na mě mířil: „víš, co se mi stane, když to řekneš Bellamymu."

„Řekne Bellamymu co?" ozvalo se z vysílačky, kterou jsem měla za opaskem.

Kurva, pomyslela jsem si.

„Dej mi tu vysílačku, Alex," přikázal mi.

„Murphy má zbraň, zabil Mylese," stihla jsem Bellamymu sdělit dřív, než me Murphy praštil.

„Pokus se být hrdinou a Alex zemře!" uslyšela jsem Murphyho výkřik a zvuk zavírajících se dveří.

...

„Murphy!" uslyšela jsem zvenčí výkřik, když jsem se po nějaké době probrala s otřesnou bolestí hlavy.

„Murphy, jestli se Alex jen dotkneš, přísahám bohu, jsi mrtvej!" křičel.

„Bryan?" vydechla jsem.

„Murphy, vím, že mě slyšíš. Všechna naše munice a jídlo je uvnitř. To víš. Necháváš nás zranitelné. To nemůžu dopustit," uslyšela jsem Bellamyho hlas ve vysílačce, kterou si Murphy přivlastnil.

The 100 + 1 [CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat