Virus

453 32 3
                                    

     „Bellamy?" šeptla jsem, když jsem se pomalu snažila otevřít oči a spatřila obrys postavy.

     „To jsem já, Bryan," ozval se příjemný hlas a už svíral mou ruku.

     „Ahoj," špitla jsem a snažila se o úsměv.

     „Už tě nikam samotnou nepustím," řekl přísně.

     „Au," sykla jsem, když jsem se snažila posadit. Bohužel rána na břiše mi to znemožnila.

     „Nevstávej," šeptl.

     „Musím za ostatníma," vydechla jsem.

     „Nemusíš," odsekl a dodal: „stejně tady nejsou."

     „Když tě včera donesli do tábora, hned se zase vydali pryč. Exodus, ten modul, který měl přistát s lidma z Archy nepřistál, spíš se zřítil," obeznámil mě se situací.

...

     „Kde je?" zajímal se podrážděně Bellamy, když vběhl do modulu. Zastavil se až u zakrváceného Murphyho, který se dnes objevil u tábora. Chtěla jsem se zeptat, jestli něco našli na své výpravě k onomu spadlému modulu, ale nebyla vhodná chvíle.

     „Všichni krom Connora a Derek ven. Hned!" přikázal a počkal, než se to tu vylidní.

     „Jak se cítíš?" šeptl, když si mě všiml. Stála jsem opřená a jeden z železných rámů.

     „Jde to," vydechla jsem a usmála se.

     „Tvrdí, že byl se groundery (pozn.: jiný název pro zemšťany)," vyrušil nás Derek: „chytili jsme ho, když se snažil vplížit do tábora."

     „Neplížil jsem se. Snažil jsem se utéct před groundery," vydechl Murphy.

     „Viděl někdo nějakého groundera?" zeptal se Bellamy dvou chlapců, kteří pokývali hlavou na nesouhlas.

     „V tom případě.." vydechl a namířil na Murphyho zbraň.

     „Hej! Co to s tebou je," vykřikl Finn a sklopil Bellamyho zbraň.

     „Řekli jsme jasně, co se stane, když se vrátí," řekl Bellamy.

     „Ne, jestli byl s groundery, tak ví věci, které by nám mohly pomoct," křičel Finn.

     „Pomoct? Pověsili jsme ho, vyhostili jsme ho a teď ho zabijeme. Uhněte mi z cesty," řekl neúprosně Bellamy.

     „Ne. Finn má pravdu," vložila jsem se do toho a přistoupila k Bellamymu, zatímco Clarke přistoupila k Murphymu.

     „Nelže. Vytrhali mu nehty, mučili ho," řekla blondýnka a klečela vedle něj.

     „Co jsi jim o nás řekl?" zeptal se zvýšeným hlasem Bellamy.

     „Všechno," vydechl Murphy.

...

     „Alex!" křikl Bryan, kterého jsem spatřila u jednoho ze stanů.

     „Co se děje?" přiběhla jsem k němu.

     „J-já nevím," vykoktal a vzhlédl ke mně. Byl bledý a nevypadal vůbec dobře.

The 100 + 1 [CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat