Bölüm-8

156 12 0
                                    


Afeti can kimler dost kimler düşman, sen gel benimle yaşlan...

***

"Ellerim terledi ya." Deyip ellerimi birbirine sürttüm. Elif bir lavaboya gitmesek mi?" diye sordum. Elif "Sen git ben seni kantinin orda bekliyorum dedi. Kafamı 'Tamam' anlamında sallayıp lavaboya gittim. Ellerimi soğuk suyun altına tutunca bir oh çekip ellerimi iyice yıkadım. Sonra suyu kapatıp lavabodan çıktım. Sağ omzuma değen elle sağıma döndüm. Ama kimseyi görmeyince soluma döndüm. Yağız'ı görünce gülümsedim. Elinde ki kâğıdı bana verip "Derste sana vermedik istediğim kâğıt." Deyince elinde ki kâğıdı aldım. "Bu ne ki?" dedim kâğıdı açmaya çalışırken. Gülümseyip "Sürpriz." Dedi. Gülümsemesine gülümseyip "Merak ettim." Dedim. "Gerizekâlı!" sesiyle kafamı kaldırdım. Gülümseyen yüzüm Elif ve Eslem'in kavgası ile soldu. Elimdeki kâğıdı cebime koyup yanlarına koştum. Yağız küfür ederken bende "Elif!" diye bağırdım. Eslem'in üzerine çıkmış ona vuruyordu. Kolundan tutup çekmeye çalıştım. Yağız beni yana itip Elif'i o kaldırdı. "Kızım sen sinsisin!" diye bağırdı Elif. Elif'in ağzına elimi koyup "Elif lütfen sus.." dedim. Saçımdan çekilmem ile çığlık attım. "Şu ezik için arkadaşının kalbini kırıyorsun salak!" diye bağırdı Eslem. Deniz'in "Yağmur!" diye bağırması ile Eslem kulağıma eğilip "Arkanı kolla ezik. Gölgen gibiyim artık. Ben öcümü almadan yakanı bırakmam." Deyip beni öne doğru itti. Aşırı kilolarım yüzünden dengemi sağlayamayıp yere düştüm. Ellerimle destek alıp ayağı kalktım. Dolan gözlerim ile karşımda sinirden derin nefes alıp veren Deniz'e baktım. "Yağmur'um.." demesi ile bana sarıldı.

☂☂☂

"Ne diye bırakmıyorsun Yağız beni? Döveydim içimde kalmazdı." "Sus kızım sus! Ne kadar yüzsüzsün sen? Zaten ikiniz de kavga nedeniyle okuldan atılmışsınız. Şimdi bende sizi okuldan atsam yeridir!" Müdürün dediklerine karşı gözlerimi kocaman açtım. "Hocam ne atması?" dedi Deniz. "Doğru düzgün bile vuramamış kıza. Siz diyorsunuz atarım." Deniz'in dediklerine karşılık "Haklı hocam." Dedim. Müdür iki eliyle yüzünü sıvazlayıp "Çıkın dışarı! Bir daha olursa bırakın okuldan atmayı hiç bir okula giremezsiniz!" diye bağırdı. Müdürün odasından çıkınca "Bu zamana kadar müdürün odasına hiç girmemiştim." Diye söylendim. Bu dediğime Elif gülüp "Bir şey değil canım. Sen iste her zaman gireriz bu odaya." Dedi. Bu dediğine gülünce Yağız Elif'in kafasına vurdu. "Teyzem ile eniştem öğrenince ne yapacaksın lan?" dedi. Elif oflayıp "Yağız'ın sevgilisi için kavga ettim, derim." Deyince güldüm. "Hele öyle bir şey yap bak bakayım yarına yaşıyor musun?" dedi Yağız sinirli bir şekilde. Deniz kulağımı kapatıp "Sessiz kavga edin lan! Meleğim korkuyor." Dedi. Deniz'in koluna vurup "Pislik." Dedim. Deniz gülüp kolunu omzuma attı. "Derse girmesek mi?" diye sordu Yağız. Kaşlarımı çatıp "Hiç duymamış olayım hemen sınıfa gidiyoruz. Zaten dersten geri kaldık. Bu sene sınava gireceğiz birde.." Deniz ağzımı kapatınca susmak zorunda kaldım. "Ders konusunda hassastır Yağız." Deyip güldü. Deniz'in elini ısırıp "Bebekmişim gibi davranma bana." Dedim. Gülerek "Sen benim bebeğimsin ama." Dedi. Kaşlarımı çatıp "Son bonom boboğomson omo." Diye taklit ettim. Bu hareketime gülünce bende güldüm. Sınıfın önünde durunca Elif diğer tarafıma geçip "Beraber otursak mı?" diye sordu. "Olur." Deyip Yağız'ların arkasından sınıfa girdim. Ders Felsefeydi. Deniz'i zorla Yağız'ın yanına oturtup Elif'i yanıma aldım. İkimizde arkamıza yaslanmış ders dinlerken koluma girdi ve kafasını omzuma koydu. "Yağmur.." diye fısıldayınca bende kafamı kafasının üzerine koydum. "Efendim.." diye fısıldadım bende. Yutkunduğunu hissettim. Derin nefes alıp verdi. "Deniz.. Senden mi hoşlanıyor?" birden kafamı kaldırıp ona baktım. "Ne saçmalıyorsun sen?" dedim sessizce. Dudağını dişleyip bana baktı. Gözleri dolu doluydu. "Ne bileyim.." deyince "Saçmalama Elif." Dedim ve sıraya kafamı koydum. Sadece saçmalıyordu. Fazla seviyordu o yüzden kıskanıyordu. Ama benden kıskanması anlamsızdı. Ben onların beraber olmasını isteyen ilk kişiydim ve yardım etmiştim. Omzuma konan kafa ile düşünmeyi bıraktım. "Yağmur özür dilerim. Sadece fazla seviyorum ve sanırım iyice saçmaladım." Dedi. Kafamı kaldırıp ona baktım. "Saçmaladın." Diye onayladım onu. "Saçmaladım." Dedi oda.

Sonsuzluğa UçuşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin