~1. Bölüm~

75 10 7
                                    

Şu dünyada ne kadar çok insan var değil mi? Peki ya insanın kendi dünyası? Merhaba ben Mira 17 yaşında bir genç kızım . Sıradan bir hayatı olan orta durumlu bir AİLEnin kızıyım . Ne kadar aile demenin doğru olduğunu bilmiyorum . Annem çok zeki , çalışkan hayatta hedefleri olan insanDı. Her şey o gün oldu.Bir gün kamp yapmaya ormana gitmiştik. Ben çam sakızını çok sevdiğim için anneme ısrar etmiştim. Çam sakızı toplaması için yalvarmıştım.Tabi annemde melek gibidir dayanamayıp gitti ve bir daha dönmedi . Ondan hiçbir haber alamadık . Annem benim şu hayatta güvendiğim her şeyimi paylaştığım tek insandı. Onun kayboluşundan sonra dünyam başıma yıkıldı.Sonra ne mi oldu? Babam erkek kardeşim Miraç'ı alıp Almanya'ya gitti . Beni bıraktı bu koca İstanbul'da.Sebebi mi ? Dedem Almanya'da ve dedem ne beni ne annemi sevmez . Yok neymiş babam Miraç'ı alıp Almanya'ya gelecekmiş. Yoksa babama miras bırakmazmış. Dedem çok varlıklı biridir. Babamda haliyle gitti . Bu yüzden ne babamı ne dedemi sevmiyorum. Bir tek masum kardeşim Miraç'ı bazen özlüyorum.Ben yaşamımı annemden kalan ev ile geçindiriyorum. Bu ev annemin olduğu için kalıyorum. Babamın olsa asla kalmam.Haliyle öğlen okuldan sonra işte çalışıyorum . Anlıyacağınız erken yaşta ayaklarım üzerinde dimdik durmayı öğrendim ben . Her insan gibi benimde hedeflerim var . İleride çok iyi bir avukat olmak. Çünkü annemden haber alamadık . Ve ona ne olduğunu bulmak istiyorum. Bu basit bir vaka değildi. Olamazdı zaten .

KargaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin