~4.Bölüm~

45 8 4
                                    

Beklenen sınav gelip çatmıştı . Çok heyecanlı bir şekilde sınava girdim. Sınav sonuçları açıklanırken kalbim yerinden çıkacakmış gibiydi. Veeeeee istediğim sonucu aldım. hukuk fakültesine gitmeye hak kazandım . Kendimle gurur duyuyordum . Anneme verdiğim sözü tutmuş ,emeklerimin karşılığını almıştım . Gece yatakta yatarken üniversite hayalleri kurmaya başladım. Ben çok fazla kitap okuyan hayalperest bir insanım. Kitaplarda okuduğum okul hayatını yaşamasam herhalde kendimi asarım. Bende siyah giyinen, bana kötü davranan , sigara ve içki içen , benimle ilk başta kötü olup beni gıcık edip sonra büyük bir aşk yaşayacağım bir ayıcık istiyorum . Ben panda o ayıcık iyi anlaşırız .Ben bunları düşünürken birden uykuya dalmıştım.

      Ve aylar sonra hayalini kurduğum üniversitenin önünde duruyordum. O kadar güzel bir üniversiteydi ki ağzım açık kalmıştı . "Ağzını kapa sinek kaçar" diye cırtlak bir ses yükseldi             -yükselmez olaydı - yanımda. Hadi Mira başlıyoruz . Diye iç sesimle muhabbet ederken  . " Ben ağzımı kaparımda , sen şu salaklığını nasıl kapatacaksın? Eğer kusurlarını kapamak için sürdüğün fondöteni kullanacaksan sana tavsiyem fondöten hiçbir işe yaramamış " Mira vurdu , gol oldu. İlk gün kimseye bulaşmak istemesemde bela geliyorum demez. "Sen kendini ne zannediyorsun?!!" Kızın tipine bakılınca tiki ,baba parası yiyen ,salak ,güzelliğine düşkün birine benziyordu."Ben kendimi kendi emekleriyle buralara gelmiş.Baba parası yememiş. Bir kız olarak zannediyorum . Aslında zannetmekle kalmayıp öyle olduğumu biliyorum." "Off seni salak şey " diyip gitti yanımdan. "Allahım lütfen Mira kulunun karşısına böyle yaratıklardan çıkarma" önüme dönüp sınıfıma çıktım. Sınıfa girmeden önce bildiğim bütün duaları okudum . İnşallah akıllı öğrenciler olur diye derken . Sınıfın kapısını suratımda buldum . İki tane eşek kadar olup hala sıpaca hareket eden koşan dengesizlerle karşılaşıncaya kadar. Yere yapıştım. Yahu kocaman olmuşsun ,hukuk fakültesinde okuyorsun ve ebelemeç oynuyorsun. WHERE IS THE ADALET ?? derken hukuk fakültesinde olduğum aklıma gelmişti 'Adalet mülkün temelidir' diye.

KargaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin