Doma mě hned přivítala rozjařená mamka. Z vesala mi oznámila že za chvíli poznám svého otce a svého bratra. Znuděně jsem protočil oči. O půl hodiny později zazvonil zvonek a máma mě přitáhla před vchodové dveře.
Došel jsem k hotelu, u kterého už netrpělivě čekal táta „to ti to trvalo"okřikl mě. Chvíli jsme jeli městem až jsme dojeli k jednomu domku. Stěhovácké auto už bylo na místě. Táta se vyhrnul z auta jakoby za ním hořelo. Neochotně jsem vylezl z auta a následoval jsem ho ke dveřím. Táta zazvonil,dveře se otevřeli a tam stál ten hnědovlasý kluk :OOO.
Dveře se otevřeli a tam stál ten černovlasý kluk :OOO. 'No bezva,tahle trapná imitace, co mi dala pusu má být můj bratr?'.Stál jsem tam s otevřenou pusou a nevěřil jsem svým očím.
'No bezva Briane on to je tvůj bratr,ty máš teda úžasnej vkus'povzdychl jsem si když jsem uviděl toho prcka a svou matku,která se po mě vrhla jako po čokoládě. Když mě konečně pustila řekla „Alexi tohle je tvůj bratr Brian,Briane tohle je tvůj bratr Alex". Pousmál jsem se na brášku „tak se zase vidíme,co kolena, dobrý?".
„Co je ti do toho?" odsekl jsem nevrle. „Vy už se znáte?a co máš s koleny?"vyzvídala máma. Otočil jsem se k našim novím přírůstkům zády a šel jsem uraženě do svého pokoje. Mezi tím jim máma ukázala celí dům.
Co má za problém?vždyť to byla jen pusa a ty kolena ty se zahojí sami. Prošli jsme celí dům,ale já nedokázal vnímat slova ostatních. Pořád jsem přemýšlel nad tím hnědovláskem. Nenápadně jsem zívl ale ta ženská má snad oči všude „si unavený?tak běž nahoru po schodech k těm tmavím dveřím v pravo"ukázala směrem ke schodům. Popravdě ano byl jsem unavený ale ne jen to. Byl jsem i zmatený a tak trochu naštvaný. Otevřel jsem dveře a tam stál hněd....Alex s naštvaným výrazem. „Copak hnědovlásku?my máme pokoj spolu?no to bude zábava"popíchl jsem ho.
ČTEŠ
Don't touch my brother♂
RomanceTahle povídka je yaoi a incest,takže kdo nemá rád tak ať NEČTE!! Pro vás co i přes to budete číst tu mám jen tohle: Některé názvy kapitol jsou velice dvojsmyslné ale věřte tomu že než spolu něco budou mít tak si hodně počtete. Užijte si čtení ☺ #30...