Ráno jsem se vzbudil a hned první věc co jsem uviděl byl Alex,jak na mě sladce spí. Pokoušel jsem se ho ze sebe sundat,ale nechtěl jsem ho vzbudit a tak jsem ho na sobě nechal a sám jsem koukal do stropu. Alex se začal vrtět až ze mě málem slítl na zem. Rychle jsem ho obejmul rukama a strhl ho pod sebe. Jemně jsem ho políbil na rty. Najednou se Alex zapojil do polibku a zmáčkl mi zadek. „Hej hryzes me do rtu"zamumlal jsem,když mi začal okusovat spodní ret.
Otevřel jsem oči a odstrčil ho od sebe. „Nemáš mě budit"zašklebyl jsem se. Brian si na mě sedl a odmítal ze mě slézt. Na schodech byli slyšet kroky. Brian znuděně protočil panenky a naklonil se ke mě. Letmo mě políbil a skočil na druhou stranu pokoje na moji postel. Přetáhl jsem přes hlavu deku a čekal jsem na to až jí ze mě mamka strhne. Mamka potichoučku vešla do pokoje rozhlédla se a přišla ke mě. Jemně poodtáhla deku a ku podivu se na mě mile usmála. To jí nevadí že jsem v Brianově posteli?proč se směje?děsí mě to. „Šup vylez máme dneska ještě spoustu práce"zašeptala.
„Moc práce s čím?"sedl jsem si a sledoval mámu. Ta se rozzářila a začala„moje sestra Sára bude mít zítra svatbu a pozvala nás tam. Musíme Alexovi vybrat a koupit vhodný oblek a pak taky musíme zařídit jeden z dárků na seznamu". Alex vylezl z postele a šel do koupelny, mamka se rozešla ke dveřím. „Můžu jít na ty nákupi s váma?"zeptal jsem se. „Jistě,tak šup taky se převlékni ať můžeme vyrazit......máš vůbec nějaký oblek?". Zapřemýšlel jsem„hm...........n-ne"vydechl jsem. Mamce se rozzářili oči radostí„tak ti koupíme taky jeden nějaký elegantní,aby bylo vidět že už si dospělí a nebo vám s Alexem koupíme stejné......awww to bude rozkošné"rozplývala se a při tom odešla z pokoje. Vlezl jsem za Alexem do koupelny. „Můžu k tobě?"zeptal jsem se provokativně. Ze sprchy bylo slyšet hlasité vydechnutí„ne!". No tak né no.
ČTEŠ
Don't touch my brother♂
Любовные романыTahle povídka je yaoi a incest,takže kdo nemá rád tak ať NEČTE!! Pro vás co i přes to budete číst tu mám jen tohle: Některé názvy kapitol jsou velice dvojsmyslné ale věřte tomu že než spolu něco budou mít tak si hodně počtete. Užijte si čtení ☺ #30...