Ráno pro mě bylo,jako po kocovině. Třeštila mi hlava a bolel mně bok,za tohle mohl ten pád,ale stálo mi to za to. Docupitám do koupelny kde si chvíli prohlížím čelist a bok,když v tom mě někdo vyruší. Trhnu hlavou za sebe a začnu panikařit.
Vzbudím se,protože to,co mě celou noc tak krásně hřálo někam odejde. Chci se osprchovat tak si to namířím do koupelny. Zastavím se ve dveřích a překvapeně se podívám na polonahého Briana,jak si prohlíží bradu. Za tu dobu,co jsem ho neviděl až moc nabral svaly. Nedokážu od něj odtrhnout oči,jenže ucítím,jak mi něco teče z nose. Brian začne histerčit„ty krvácíš!!"zapiští. Rychle na stolku nahmatám kapesníky a zacpu si nos. Co to sakra je?proč se mi to děje??......připadám si jako nadržená puberťačka😭. Brian ke mě starostlivě přiskočil a chytil mě za tvaře„copak ti je??nejsi nemocný,že ne?". „Klid, prosim tě,to je jen z toho,že jsem tě dlouho neviděl a to tělo"zavrním jak nadržený býk. Bože jak já bych to s ním teď chtěl dělat a to tvrdě....jen ta představa,už teču...doslova. Jen se podívejte na můj nos. Ale sakra on uvidí tamto! Musím pryč. Odstoupím od něj „osprchuju se dole"dodám a otočím se směrem k odchodu.
C-co?to teda ne! Chytnu ho za ramena a zatáhnu ho zpátky„tak to prr slaďouši. Otoč tu svou sladkou prdelku zpět a zalez do sprchy!"uculil jsem se a letmo ho políbil. „Ale...ale..."vykoktal,ale já ho hned umlčel polibkem. „Nech mě nahlédnou pod tady tu věc,co nás od sebe odděluje"zatahal jsem ho za tričko a on zrudl. „T-teď ve dne?"vykoktá a já mu přetáhnu triko přes hlavu. Ooo nice!! To bříško a co je tohle? Přejedu mu prstem po boku kde má něco vytetovaného. „Jezůůs"vypísknu a obejmu ho. „To...to bylo omylem"zamručí stydlivě. Odtáhnu se od něj„jo jasně,máš moje jméno nad zadkem úplně omylem"pousměju se ironicky. Alex po mě hodí vražedný pohled„jo,bylo to omylem"sykne a odendá moje ruce. Během mrknutí oka je pryč a tak vykouknu za ním „Alexandře Hatersi!zachovej se jako muž a vrať se čelit následkům!!!"zakřičím za ním,ale on se mi ani neozve.
Zamknu se dole v koupelně a skontroluji si nos. Už jsem v pohodě,tak se rychle osprchuji. Do psích an*lů tohle je trapas... Převléknu se a dojdu do kuchyně na snídani. Dneska to do školy asi stejně nestíhám,takže si v klidu vychutnám snídani a až pak se odeberu do pokoje. Tam sebou depresivně plácnu o postel a začnu se šťourat v tom,jestli jsem ty příjmačky napsal správně. Schoulil jsem se do klubíčka a začal se stresovat. Otevřeli se dveře a dovnitř pronikl Brian. Lehl si za mě a obejmul mě„copak?si v depresi?". „Co když jsem to napsal špatně?nedostanu se tam!!!já už to další rok nechci trpět!"zašeptám a schoulím se ještě víc.
Políbím ho ze zadu na krk„napsal si to dobře a dostaneš se tam!kdyby ne,tak si tě tam propašuju"pousměju se. Alex se trochu uklidní,ale pořád je z něj cítit napětí. „Dovolíš mi tě z té deprese dostat?" zašeptám mu do ouška a trochu ho do něj kousnu.
Vyhoupnu se nad něj. On ví,jak na mě. „Ty si tak strašně perverzní "pousměju se. Brian mi položí obě ruce na boky„a ty máš moje jméno nad zadkem" ušklíbne se. „Sklapni"uchechtnu se a dlouze ho políbím. Brian mě okamžitě začne vysvlékat z trička a hned na to se vrhne na kalhoty. Když už jsme v tom nejlepším někdo zazvoní. Zarazím se a vytáhnu ruce ze spod Brianova trička. „Kašli na to!"vydechne Brian a dravě si ukradne mé rty. Zvonek se ozve znovu a znovu a mě už to štve. „Štve mě to"oznámím mu a zvednu se z něj. „Mě taky"zavrčí podrážděně a jde za mnou. Otevřu dveře a zarazím se. Jacob a Harry na mě vykulí oči a naráz vyhrknou„kde máš triko?!". Brian se za mnou objeví v tu nejhorší možnou dobu. „Co tu děláte?"zeptá se podezřívavě Jacob„jo a ahoj Briane"dodá. „Uklízíme"zavrčí Brian. „Uklízíme?"zopakuji zmateně„teda jojo uklízíme"opravím se rychle. „A proč nemáš to triko?"zavrčí Harry a já se jen usměju„polil jsem se pitím". „Co tu vy dva vůbec chcete?máme ještě práci,tak dělejte"odsekl naštvaně Brian. „No my jen že Alex nebyl ve škole tak jestli je v pohodě"usmál se Jacob. „To je milí,ale jo jsem v poho. Víte co?pokecáme zítra já teď fakt musím jít uklízet tak čau"zamelu a zavřu jim před nosy. Chytnu Briana za ruku a vběhnu s ním zpět do pokoje„tak se dáme do toho uklízení".
ČTEŠ
Don't touch my brother♂
RomanceTahle povídka je yaoi a incest,takže kdo nemá rád tak ať NEČTE!! Pro vás co i přes to budete číst tu mám jen tohle: Některé názvy kapitol jsou velice dvojsmyslné ale věřte tomu že než spolu něco budou mít tak si hodně počtete. Užijte si čtení ☺ #30...